The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siis toi aborttivänkäysketju. Mä vannon, oon yrittänyt saada sitä kiinni siitä lähtien ku Echo sen aloitti - toissapäivänä pääsin jo sivulle 27 (luen mobiilina, saatana edes ehdi läppäriä avata useina päivinä) ja nyt ajattelin että okei, katotaan jos tänään pääsis loppuun asti. Vitun marjat, sivuja jo KUUSIKYMMENTÄ. Enpä taida jaksaa.
 
Siis toi aborttivänkäysketju. Mä vannon, oon yrittänyt saada sitä kiinni siitä lähtien ku Echo sen aloitti - toissapäivänä pääsin jo sivulle 27 (luen mobiilina, saatana edes ehdi läppäriä avata useina päivinä) ja nyt ajattelin että okei, katotaan jos tänään pääsis loppuun asti. Vitun marjat, sivuja jo KUUSIKYMMENTÄ. Enpä taida jaksaa.
Nopeemmin luet kun jätät sen yhden harmaan käsittämättömät lainaukset lukematta, siinä vähennät lukemista n. 70%
 
Joo ja ihan surutta voi harpata kymmenen sivua eteenpäin kerralla. Toi ketju kiertää samaa hedelmälenkkiä koko ajan. En mäkään meinaa enää kauaa jaksaa tota fanaatikkoa ärsyttää.
Siinä on kyllä jotain maagista miten se ottaa kuumaa ihan kaikesta. Suorastaan miellyttävää sohia tohon mehiläispesään. tulee ehkä omatkin mielipiteet ilmaistua potenssiin 9
 
Päivää!

En tykkää näin kuumasta! Istuin ulkona mutta ihan kamalaa sekin,Ei jaksa tehdä ruokaa kun on kuuma,ei tosin edes maistu,on muutenkin ahdistunut olo ja tekis mieli vaan itkeä.

T:virallinen ketjupillittäjä
 
ikiuni
Siis toi aborttivänkäysketju. Mä vannon, oon yrittänyt saada sitä kiinni siitä lähtien ku Echo sen aloitti - toissapäivänä pääsin jo sivulle 27 (luen mobiilina, saatana edes ehdi läppäriä avata useina päivinä) ja nyt ajattelin että okei, katotaan jos tänään pääsis loppuun asti. Vitun marjat, sivuja jo KUUSIKYMMENTÄ. Enpä taida jaksaa.
Eikä kannata lukea. Tuo on yksi asia mistä ei voi väitellä. Se on ihan turhaa.
 
Mie luvin pari sivua tuota aborttiketjua enkä enpää jaksa.

Argg, verenpaine koholla, päähän koskee. Pitää unohtaa päiväkahveet eikä varmaan uskalla juoda lakrissateetäkään. :(
Verenpainen huitelee 160-147/ 102-108 pulssi 80-106
 
Tinkuliinille hali.

Ikiuni, varmaan helle nostaa mun verenpainetta ja voi olla että kiputulehduslääkkeet myös.
Oon ollu yli puoli vuotta ilman verenpainelääkkeitä, pikku hiljaa on näköjään taas paineet noussu, eikä lääkäri mielellään aloita uudestaan lääkitystä. Pittää kai seurata kotona paineita ja jos ei ala laskemaan, ni lääkäriin sitten.
 
ikiuni
Tinkuliinille hali.

Ikiuni, varmaan helle nostaa mun verenpainetta ja voi olla että kiputulehduslääkkeet myös.
Oon ollu yli puoli vuotta ilman verenpainelääkkeitä, pikku hiljaa on näköjään taas paineet noussu, eikä lääkäri mielellään aloita uudestaan lääkitystä. Pittää kai seurata kotona paineita ja jos ei ala laskemaan, ni lääkäriin sitten.
Toivottavasti se laskee.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä