Mitä sä tykkäät pitää kesällä? Siis jos alaosista puhutaan.Ei oo kivat leggarit. Tai oikeastaan kyllä ne joillakin ovat kivoja. Lapsilla ne on ok.
Mitä sä tykkäät pitää kesällä? Siis jos alaosista puhutaan.Ei oo kivat leggarit. Tai oikeastaan kyllä ne joillakin ovat kivoja. Lapsilla ne on ok.
Farkkuja enimmäkseen. Joskus suoria housuja.Mitä sä tykkäät pitää kesällä? Siis jos alaosista puhutaan.
Mun mielestä tuo on esimerkki anorektikosta.
Mut tossa näkyy mun mielestä hyvin ei-seksintappaja-leggarit. Tollaset on tosi kivat helteellä. Pääosassa siis tarkoitin noita leggareita enkä mallia..Mun mielestä tuo on esimerkki anorektikosta.
Mä olen täysin farkkuihminen mutta ei kesällä pysty muutakun ehkä jollain viileellä sadekelillä tai jos nyt on joku ihan "must" juttu et haluu farkut mut näillä helteillä ei todellakaan tee mieli farkkuja laittaa.Farkkuja enimmäkseen. Joskus suoria housuja.
Mites caprit?En kuitenkaan "tuomitse" leggareiden käyttäjiä. Ei vaan ole mun juttu.
Mä käytän vaikka olis kuinka kuuma.Mä olen täysin farkkuihminen mutta ei kesällä pysty muutakun ehkä jollain viileellä sadekelillä tai jos nyt on joku ihan "must" juttu et haluu farkut mut näillä helteillä ei todellakaan tee mieli farkkuja laittaa.
:O no way! Näyttää siltä että kangas loppui kesken.Mites caprit?
:O no way! Näyttää siltä että kangas loppui kesken.
Jos oon ihan rehellinen niin en mäkään pidä niitä erityisen silmiä hivelevinä. Äiti oli niitä mulle joskus ostellut, ja rumuudesta huolimatta ne on ihan silleen helppo vaate kun ei oo kuumat ja ei oo liian paljastava asu vrt. pelkkiin mikroshortseihin tai tunikaan.leggarit on aina seksintappajat, ihan sama missä väreissä...
Ei meillä vaan toimi legginssit siinä tarkotuksessa olleskaan.leggarit on aina seksintappajat, ihan sama missä väreissä...
Alkoi jotenki nykii silmissä..Tässä on meikäläisen leggarikuvat. Pallomekollinen on ristiäisisitä raskauskiloineen päivineen, kun vertaatte punamekkoiseen niin voitte huomata tissien kadonneen
Kirveleekö ikiksen silmiä?
Mä oon aina rakastanu kesää mut nyt tää hiki saa riittää
Kai se on ehkä uskaltauduttava uimaan kun oon niin kuumissaan..
Ei meilläkään.. Eikä kyllä mikään muukaan vaatekappale..Ei meillä kyllä toimi seksintappajana sekään jos laitan miesten pitkät kalssarit.