Just yritin kans miettiä että mikähän olis semmoinen "seksintappaja"-vaatekappale mutten keksiny:snotty:Ei meilläkään.. Eikä kyllä mikään muukaan vaatekappale..
Just yritin kans miettiä että mikähän olis semmoinen "seksintappaja"-vaatekappale mutten keksiny:snotty:Ei meilläkään.. Eikä kyllä mikään muukaan vaatekappale..
Ei ny varsinaisesti seksintappaja mutta ei ainakaan lisää viehättävyyttä.Vai seksintappajat...
Ei toimi meilläpäin
Joo, ymmärrän. Mut tuolla vaan käytettiin tuotakin sanaaEi ny varsinaisesti seksintappaja mutta ei ainakaan lisää viehättävyyttä.
Niin käytin sitä sanaa.Joo, ymmärrän. Mut tuolla vaan käytettiin tuotakin sanaa
Ei ainakaan seksintappajana..Nanson flanelli yöpaitaa en omista.
Mutta leggarit ja tunika on mulla aika paljon käytetty yhdistelmä.
En voi kestää sukkiksia päällä, sukkanauhaliivit eri juttu mutta ei pelitä juuri kankkujen alle yltävän tunikan tai paitamekon kanssa
*waiting for the stone shower*
Nanson flanelli yöpaitaa en omista.
Mutta leggarit ja tunika on mulla aika paljon käytetty yhdistelmä.
En voi kestää sukkiksia päällä, sukkanauhaliivit eri juttu mutta ei pelitä juuri kankkujen alle yltävän tunikan tai paitamekon kanssa
*waiting for the stone shower*
Mun asenne ei ihan yllä sille tasolle,Tottakai pelittää, tuo on vain asennekysymys!
Se ei oo ainaka seksintappaja!Mun asenne ei ihan yllä sille tasolle,
vielä
:hug:Tainnut tulla tylsä ketjuilija kun ei oikeen oo mitään sanottavaa tai ehkä johtuu enempi siitä ettei ole vaan fiilistä. Oli miten oli niin ei oikein ole mitään mistä repis juttua. Tänää pitäs mennä suht ajoissa nukkumaankin kun huomenna aikanen herätys mut todennäkösesti kukun vielä todella myöhään.
Nii saatkin:kiss:mää oon opiskellu 17 vanhanaikasta opintoviikkoa fysiikkaa yliopistossa ja sillä oppimäärällä saan luvan perästä nimittää verenpainetta verenpainoksi jos mulla sattuu huvittamaan
ja mullahan huvittaa
et saa. et vaikka kuinka vanhanaikaisia ne sun viikkos on siellä ollut.mää oon opiskellu 17 vanhanaikasta opintoviikkoa fysiikkaa yliopistossa ja sillä oppimäärällä saan luvan perästä nimittää verenpainetta verenpainoksi jos mulla sattuu huvittamaan
ja mullahan huvittaa
tupla sellanenblaah..
kyllä saa:stick:et saa. et vaikka kuinka vanhanaikaisia ne sun viikkos on siellä ollut.