The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie en käytä pitkiä leggensiä koskaan vaan caprimallisia eikä kyllä oo tappanut seksiä. :)
Pitempimallinen yläosa sopii leggensien kanssa.

Yömekkoja en yleensä käytä, nukkumaan mennessä heitän viimeistään pois jos sattuu joskus saunan jälkeen olemaan päällä, flanelia ei oo ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Nanson flanelli yöpaitaa en omista.

Mutta leggarit ja tunika on mulla aika paljon käytetty yhdistelmä.

En voi kestää sukkiksia päällä, sukkanauhaliivit eri juttu mutta ei pelitä juuri kankkujen alle yltävän tunikan tai paitamekon kanssa :p

*waiting for the stone shower* :D
 
Tainnut tulla tylsä ketjuilija kun ei oikeen oo mitään sanottavaa tai ehkä johtuu enempi siitä ettei ole vaan fiilistä. Oli miten oli niin ei oikein ole mitään mistä repis juttua. Tänää pitäs mennä suht ajoissa nukkumaankin kun huomenna aikanen herätys mut todennäkösesti kukun vielä todella myöhään.
 
mää oon opiskellu 17 vanhanaikasta opintoviikkoa fysiikkaa yliopistossa ja sillä oppimäärällä saan luvan perästä nimittää verenpainetta verenpainoksi jos mulla sattuu huvittamaan

ja mullahan huvittaa
 
Mie hajoan taas tuon pikku likan jutuille!

Tänään kielsin kaivamasta nenää, ja tyttö rupes luetteleen että niin, rinsessat ei kaiva nenää, ei syö sormia, rinsessat ei töni, eikä sylje, eikä rinsessat syö kynsiä jne...
Olin kauheen ylpee, kun jotain mennyt opeista "rinsessalle" päähän. :D
Kysyin että ootko sitten äitin prinsessa vai,
ja likka vastas tomerasti "Ei äti, minä en ole rinsessa,
minä olen kana."

"Häh, mikä oot?"

"Äitiiii, oot ihan hassu, minä olen vaan kana!" Ja juoksi nauraen pois

:O öö okei :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä