A
asdasdas
Vieras
Niin tai helpommin kävisi Ruotsin liittäminen Suomeen. Ruotsillahan ei enää ole puolustusvoimia, eikä puolustuskykyä. Saisimme vallattua Ruotsin todella helposti. Ruotsin kouluihin tulisi sitten pakkosuomi.
Ruotsalaisista meille ei todennäköisesti olisi kuin harmia.
Vässyköitä paskoja, jotka antavat jokaikisen vähemmistön hyppiä nenilleen.