Venäläisdiplomaatti: "Venäjä saa taas Suomen."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miltä kuulostaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="noh";29687028]Hinnat tulis alas venäjän alla hjyva ruplalla vodkoo länkkärit muutenkin sotivat koko ajan.[/QUOTE]

Bensalitra 75 senttiä, autoverottomat autot, tasavero 13%, ei viherhörhöveroja jne...

Alkuperäinen kirjoittaja ennemmin venäjä;29686444:
Ruotsin vallan aika oli niin ikävää ettei sitä kukaan järkevä halua kokea uudestaan, eli ennemmin Venäjä jos on pakko valita.

Sinulla taitaa olla selkeät muistikuvat noista ajoista :)

Helvetin hyvä juttu on se, että Suomen armeijan kyky puolustaa Suomea on ajettu alas. Iso kiitos kuuluu miinakiellolle ja erityisen iso kiitos kaikille siviilipalvelusmiehille.:)

[QUOTE="åpoi";29686562]Mua pelottaa. Valvon yöt, itken päivät.
Olen myynnyt omaisuuttani ja hankkinut koko perheelle passit.
Ahdistaa todella.[/QUOTE]

Reipasta toimintaa. Meidän perhekin lähtee länteen, jos ehtii. Pitää vaan olla vielä täällä Suomessa kesään 15, joten toivottavasti ei rysähdä pahasti ennen sitä. Minne aiotte mennä?

Alkuperäinen kirjoittaja mä....;29687772:
Reipasta toimintaa. Meidän perhekin lähtee länteen, jos ehtii. Pitää vaan olla vielä täällä Suomessa kesään 15, joten toivottavasti ei rysähdä pahasti ennen sitä. Minne aiotte mennä?

Raja voi mennä kiinni koska vain, joten sinuna en odottaisi enää hetkeäkään...

Alkuperäinen kirjoittaja Täältä tullaan Venäjä!;29687080:
Bensalitra 75 senttiä, autoverottomat autot, tasavero 13%, ei viherhörhöveroja jne...

Hyvä nikki sulla. Fiilistellään ryssiä odotellessa Tuonelan lukiota:

[video=youtube;cePdiBDGdnM]http://www.youtube.com/watch?v=cePdiBDGdnM[/video]

kuulostaa joltain venäjän halla-aholta :) eikös venäjä sitäpaitsi myynyt alaskan usalle? nytkö tää herra meinaa että että hyökkäävät suoraan sinne valtaamaan tätä takaisin? :D

johonkin neutraaliin suomeenkin yhtäkkinen hyökkääminen valtaamisajatuksissa saisi aikalailla kaikki venäjää vastaan. hieman eri asioita tälläiset kuin joku krimin yhdistäminen äänestyksellä. aivan pösilö tuo tyyppi on, mutta ei venäjälläkään ne oikeat vallanpitäjät mitään idiootteja ole.

Kyllä ne sen Alaskan tosiaan ihan rahasta myivät.

Joo, jos Suomeen hyökättäis, niin Obama soittais Putinille että en lähetä enää sulle Joulukorttia.

Eihän ne vallanpitäjät todellakaan ole idiootteja, mutta pirun vallanhaluisia kyllä.
Suomessa on hyvä tiedostaa että venäjällä on samat panslavistiset atteet voimakkaina vallalla, jotka olivat esi-isien kiesana 1900-luvun alussa. Niillä aatteilla on paljon enemmän kannattajia kuin Suomessa osataan kuvitellakkaan.

[QUOTE="vvieras";29688155]....köyhät kadulle, suuret tuloerot, ei keskituloisia (vain köyhiä ja rikkaita), homoutta ei saa näyttää...mitäs vielä.[/QUOTE]

Viherpunikit ei hillu, neekerit saa postimerkin perseeseen...

Alkuperäinen kirjoittaja mitä veikkaatte;29688137:
Montako minuuttia Suomen armeija kestää sitten kun Venäjän armeija vyöryy Suomeen?

Todennäköisesti kestää vähintään viikkoja.
Minuuteista puhujat eivät ole varmasti armeijaa itse ikinä käyneet, tai sitten eivät siellä ole mitään tajunneet.

[QUOTE="Nee";29686415]Mun mielestä Suomi pitäisi liittää ennemmin Ruotsiin, Kuin venäjään. Eihän täällä monikaan puhu edes venäjää, mutta ruotsi on virallinen kieli ja Suomi on kuulunut myös Ruotsille aikoinaan...[/QUOTE]

Niin tai helpommin kävisi Ruotsin liittäminen Suomeen. Ruotsillahan ei enää ole puolustusvoimia, eikä puolustuskykyä. Saisimme vallattua Ruotsin todella helposti. Ruotsin kouluihin tulisi sitten pakkosuomi.

Yhteistyössä