Ruotsissa pelätään ihan oikeesti Venäjän hyökkäystä.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruottalaaset on pelkureita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vvieras";29764348]Jo se nyt malttaisi sen aikaa, että saan koulun loppuun ja päästään muuttaman ulkomaille.[/QUOTE]

Sittenhän sä olet ulkomailla kun Suomi liitetään Venäjään.:D
 
Suomessa ja Ruotsissa on meneillään eliitin masinoima Nato-kampanja. Joka päivälle riittää jotain pelottelua Venäjästä. Ihan samanlainen propagadakampanja oli aikanaan kansalaisten saamiseksi EU:n kannalle.
 
Suomessa ja Ruotsissa on meneillään eliitin masinoima Nato-kampanja. Joka päivälle riittää jotain pelottelua Venäjästä. Ihan samanlainen propagadakampanja oli aikanaan kansalaisten saamiseksi EU:n kannalle.

Yleensähän ollaan ja vaaditaan suvaitsevaisuutta, mutta venäläisistä halutaan levittää suomalaisten keskuuteen ennakkoluuloja ja rasistisia asenteita...
 
Ruotsalaiset osaavat edes pelätä. Suomalaiset pistävät pään pensaaseen ja ovat sitä mieltä, että koskaan ei mitään tapahdu. Vähän kuin seisoisimme keskellä järveä jäällä, emmekä usko, että se keväällä sulaa.
 
Mua ärsyttää se FINNBAY-feikkilehti, joka suoltaa jotain ihme venäjäpropaganda-tuubaa uskotellen olevansa ihan oikeakin suomalainen uutisportaali.

Pöh ja mitä hittoa se Onur Yalcintas oikein suunnittelee?
 
Ruotsalaiset osaavat edes pelätä. Suomalaiset pistävät pään pensaaseen ja ovat sitä mieltä, että koskaan ei mitään tapahdu. Vähän kuin seisoisimme keskellä järveä jäällä, emmekä usko, että se keväällä sulaa.

Ruotsilla ei ole enää armeijaa jolla voisi puolustaa Ruotsia. Suomella on vielä jonkinlainen armeija, vaikka punikit ovat tehneet kaikkensa sen tuhoamiseksi.
 
Mitäpäs ruåttaalaisten tarttee pelätä?

Niil on vittumainen itänaapuri, joka antaa jokusen kuukauden varoaikaa.

Aikanaan, ko eeuuhun liittyessä oli sitä liittymispropagandaa, ni mä olin sitä mieltä, et eiks olis kätsympää tehdä Suomesta samantien USA:n viideskymmeneskolmas osavaltio?

Ei tarttis pohtia Natoon liittymisiä ja ilmatila olis täynnä hornetteja ilmaiseksi. Kaikki alle satavuotiaat puhuu siedettävää englantia. Jos ny jotain negatiivista tarttis hakea, niin valtakunnallisissa paikallisvaaleissa rkp saattais menettää muutaman paikan, mut en ny tiedä olisiko se mikään katastrofi.
 
Mitäpäs ruåttaalaisten tarttee pelätä?

Niil on vittumainen itänaapuri, joka antaa jokusen kuukauden varoaikaa.

Aikanaan, ko eeuuhun liittyessä oli sitä liittymispropagandaa, ni mä olin sitä mieltä, et eiks olis kätsympää tehdä Suomesta samantien USA:n viideskymmeneskolmas osavaltio?

Ei tarttis pohtia Natoon liittymisiä ja ilmatila olis täynnä hornetteja ilmaiseksi. Kaikki alle satavuotiaat puhuu siedettävää englantia. Jos ny jotain negatiivista tarttis hakea, niin valtakunnallisissa paikallisvaaleissa rkp saattais menettää muutaman paikan, mut en ny tiedä olisiko se mikään katastrofi.

Ryssä vie halutessaan Gotlannin Ruotsilta alle 24 tunnin ja sen jälkeen Itämeri on Ryssänmeri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ryssänmeri;29766765:
Ryssä vie halutessaan Gotlannin Ruotsilta alle 24 tunnin ja sen jälkeen Itämeri on Ryssänmeri.

Ai kauheaaaa :O

On se hyvä, että meillä on sinut, kun kerrot koko ajan mitä tapahtuu. Miten ihmeessä tulisimmekaan toimeen ilman sinua. Sinusta pitäisi tulla maan presidentti!!!
 

Yhteistyössä