V
"vipu"
Vieras
[QUOTE="Purppura";29689939]Tuskin haaveilee, emme ole strategisesti kovin halutussa paikassa, ennemmin vaarassa ovat eurooppaan strategisia etuja avaavat maat. Paljon mielenkiintoisempia tilanteita tullaan näkemään jos Venäjä tulee helpottamaan vaikka kaksoiskansalaisuuden saamista. Venäjän lain edessä kun kansalainen on kuitenkin ensisijaisesti venäläinen.
Ranskalainen näyttelijä Depardieu, taisi taannoin todistaa että toisinaan siitä on jopa hyötyä. Kyseinen näyttelijä tosin luopui samalla ranskan kansalaisuudesta.[/QUOTE]
Toisaalta ne Euroopan "strategisimmat " maat taitavat kaikki jo kuulua NATO:n, joten Suomi olisi helpompi. Tuskin kukaan vaivautuisi edes tulemaan apuun, jotain paheksuvia lausuntoja, siinä se.
Ranskalainen näyttelijä Depardieu, taisi taannoin todistaa että toisinaan siitä on jopa hyötyä. Kyseinen näyttelijä tosin luopui samalla ranskan kansalaisuudesta.[/QUOTE]
Toisaalta ne Euroopan "strategisimmat " maat taitavat kaikki jo kuulua NATO:n, joten Suomi olisi helpompi. Tuskin kukaan vaivautuisi edes tulemaan apuun, jotain paheksuvia lausuntoja, siinä se.