Venäläisdiplomaatti: "Venäjä saa taas Suomen."

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miltä kuulostaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä Suomi pitäisi liittää ennemmin Ruotsiin, Kuin venäjään. Eihän täällä monikaan puhu edes venäjää, mutta ruotsi on virallinen kieli ja Suomi on kuulunut myös Ruotsille aikoinaan...
 
[QUOTE="Nee";29686415]Mun mielestä Suomi pitäisi liittää ennemmin Ruotsiin, Kuin venäjään. Eihän täällä monikaan puhu edes venäjää, mutta ruotsi on virallinen kieli ja Suomi on kuulunut myös Ruotsille aikoinaan...[/QUOTE]

Samaa mieltä. Euroopan liittovaltiokaan ei olisi huono, jos sellainen tulisi järkevästi toteutettuna.
 
Mitenhän meinaavat Alaskan saada muilutettua?
 
[QUOTE="Nee";29686415]Mun mielestä Suomi pitäisi liittää ennemmin Ruotsiin, Kuin venäjään. Eihän täällä monikaan puhu edes venäjää, mutta ruotsi on virallinen kieli ja Suomi on kuulunut myös Ruotsille aikoinaan...[/QUOTE]

Ruotsin vallan aika oli niin ikävää ettei sitä kukaan järkevä halua kokea uudestaan, eli ennemmin Venäjä jos on pakko valita.
 
Kaarle Kustaa, mä pyydän. Valloita meidät! :'(
 
kuulostaa joltain venäjän halla-aholta :) eikös venäjä sitäpaitsi myynyt alaskan usalle? nytkö tää herra meinaa että että hyökkäävät suoraan sinne valtaamaan tätä takaisin? :D

johonkin neutraaliin suomeenkin yhtäkkinen hyökkääminen valtaamisajatuksissa saisi aikalailla kaikki venäjää vastaan. hieman eri asioita tälläiset kuin joku krimin yhdistäminen äänestyksellä. aivan pösilö tuo tyyppi on, mutta ei venäjälläkään ne oikeat vallanpitäjät mitään idiootteja ole.
 

Yhteistyössä