M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No kuulostaa aika sekopäiseltä.
Minkähänlaista elämä on Suomessa sitten kun kuulumme Venäjään? Mikä muuttuu ja mihin suuntaan?
Kaarle Kustaa, mä pyydän. Valloita meidät! :'(
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29686587:katainen on vaan myyny jo kaiken eeuulle.
korjaan. antanut.
Espanjassa on hyvä suomalaisalue, sinne vaan kaikki ja jätetään tämä routainen maa pedoille![]()