V
"vieras"
Vieras
Olen minäkin joskys kulkenut 1.5h työmatkoja, mutta nyt en pysty lasteni takia.
Mikä olisi maksimi sinulle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taloudellisesti ei kovinkaan kannattavaa. Saako päiväkodissa laosi olla 9 vai 10 tuntia? Siintä kun vähentää 3h työmatkat, niin palkka saa olla niillä tunneilla ihan reilu, että se korvaisi työssäkäynnin vaivan. Käytännössä sossu joutuisi pitkälle maksumieheksi suinäkin tapauksessa.
Ei lyhyiden pätkätöiden takia lapsia riepotella sinne tänne. Itselleni työ perässö muuttaminen ei olisi ongelma, mutra lapsiani en ala riepottamaan, kuin jos tiedän saavani vakityön ja paikan, jossa asuisimme useamman vuoden.
Ei lyhyiden pätkätöiden takia lapsia riepotella sinne tänne. Itselleni työ perässö muuttaminen ei olisi ongelma, mutra lapsiani en ala riepottamaan, kuin jos tiedän saavani vakityön ja paikan, jossa asuisimme useamman vuoden.
ja onhan se kallista esim pienellä palkalla vuokrata tarvittaessa toinne asunto toisleta paikkakunnalta, jos palkka o jotkain 1500-verot niin siitä ei kyllä mitään enää jää oli sitten pitkä työmatka tai vuokraa asunon toiselta paikkakunnalta, aikaakaan perheelle ei jää yhtään
Mulle se olisi taliudellesesti ihan sama, kun sossussa joutuisin kuitenkin vierailemaan. Siitä en ole varma kuinka paljon tulee kunnalle säästöä, kun nykyisten menojen lisäksi joutuisi maksamaan mulle matkakulut ja päivähoitomaksut miinustettuna tietenkin palkkani.
No sittenhän ei ole myöskään mitään syytä, miksi ei muuttaisi työpaikan lähelle eli tätä ongelmaa ei pitäisi edes syntyä! Ja kyllä, lapset voivat muuttaa ja vaihtaa koulua.
Mulle se olisi taliudellesesti ihan sama, kun sossussa joutuisin kuitenkin vierailemaan. Siitä en ole varma kuinka paljon tulee kunnalle säästöä, kun nykyisten menojen lisäksi joutuisi maksamaan mulle matkakulut ja päivähoitomaksut miinustettuna tietenkin palkkani.
Olen toisessa elämän tilanteessa kulkunut 1.5h työmatkoja, mutta nyt tämänhetkisessä tilanteessa haen töitä 0.5h matkan päästä maksimissaan.