Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
...paitsi kun et omista autoa niin ei tarvitse kulkea...
Minä en murehdi matkaa tai lippujen hintoja vaan lasten LIIAN pitkiä päiviä hoidossa!Ajattele että teet töitä sen 8 tuntia ja kuljet eestaas kolme. Yhdestä metrosta,junasta tai bussista myöhästyminen voi vielä pidentää matka-aikaa. Viet lapset hoitoon aamu kuudelta että ehdit itse kahdeksaksi töihin,pääset neljältä ja matkustat kotiin,pääset hakemaan lapsia huonolla tuurilla kuudelta illalla!!!! Kaupan kautta kotiin ja lapset saa laittaa heti nukkumaan että jaksavat taas herätä aamulla. Kuulostaako hurjalta?
No multa ainakin menny ihan ohi tällainen uutinen.. Mut onhan se nyt ihan perseestä, jos työpäivän pituus on 8h, siihen päälle matkat 3h niin eipä siinä kotonaoloaikaa jää kovin montaa tuntia.. Kun siitä vielä vähennetään yöunen osuus niin ei sekään musta ihan oikein oo!
Minä en murehdi matkaa tai lippujen hintoja vaan lasten LIIAN pitkiä päiviä hoidossa!Ajattele että teet töitä sen 8 tuntia ja kuljet eestaas kolme. Yhdestä metrosta,junasta tai bussista myöhästyminen voi vielä pidentää matka-aikaa. Viet lapset hoitoon aamu kuudelta että ehdit itse kahdeksaksi töihin,pääset neljältä ja matkustat kotiin,pääset hakemaan lapsia huonolla tuurilla kuudelta illalla!!!! Kaupan kautta kotiin ja lapset saa laittaa heti nukkumaan että jaksavat taas herätä aamulla. Kuulostaako hurjalta?
Niin, onhan se perseestä jos on tottunut lorvimaan kotona. Uskomatonta miten röyhkeä asenne joillakin ihmisillä on ja kuinka itsestäänselvänä pidetään sitä että yhteiskunta maksaa kattoon räkimisen jos arvon työttömälle ei juuri mieluista hommaa lyhyen matkan päästä voida osoittaa. Onneksi se loppuu.No multa ainakin menny ihan ohi tällainen uutinen.. Mut onhan se nyt ihan perseestä, jos työpäivän pituus on 8h, siihen päälle matkat 3h niin eipä siinä kotonaoloaikaa jää kovin montaa tuntia.. Kun siitä vielä vähennetään yöunen osuus niin ei sekään musta ihan oikein oo!
Ei kuulosta hurjalta kun olen tehnyt tuollaista päivää ja kolme tuntia matkustanut päivittäin vuosikaudet. Ja aika hiton moni muu tekee myös, kuuden ja seitsemän junat aamulla ovat ihan täynnä ja samoin palatessa.Minä en murehdi matkaa tai lippujen hintoja vaan lasten LIIAN pitkiä päiviä hoidossa!Ajattele että teet töitä sen 8 tuntia ja kuljet eestaas kolme. Yhdestä metrosta,junasta tai bussista myöhästyminen voi vielä pidentää matka-aikaa. Viet lapset hoitoon aamu kuudelta että ehdit itse kahdeksaksi töihin,pääset neljältä ja matkustat kotiin,pääset hakemaan lapsia huonolla tuurilla kuudelta illalla!!!! Kaupan kautta kotiin ja lapset saa laittaa heti nukkumaan että jaksavat taas herätä aamulla. Kuulostaako hurjalta?
voi lapsiparkoja jos joutuvat olemaan päiväkodeissa yli 12 tuntia, kaikilla ei ole sitä puolisoa joka hoitaisi.
jos minä lähjtiisn täältä ENSIMMÄSIELLÄ junalla kemiin , se lähtee klo 7.10, perille ehtiisn yhdeksäksi. Mitä jos työnantaja suostu joustamaan että saiisn aloitta vasta klo 9? linja-autolla menisi jo kauemmin,aikaa.
Kun joka paikkaan ei vaan ne julkiset kulje niin hvyin, kemijärvellekään täältä Rovaniemeltä ei ehdio kahdeksaksi.