J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hah!!! Kerrankin asiaa!!! Saadaan tapalorvijat liikkeelle!
Kyllä mä menisin ihan mielelläni tekemään jotain pari tuntia päivässä. Nyt käytän hyvinkin sen ajan MLL:n riveissä, mutta yhtä hyvin voisin tehdä jotain vanhusten parissa. Koulutus ja työhistoriani ovat kyllä ihan muulta alalta, mutta silti. Minusta se on ihan hyvä, että työttömät laitetaan tekemään edes jotain. Itse olen ollut työtön pian 4kk ja voin hyvin kuvitella miten helppoa tähän olisi vaan jämähtää. Vielä jaksaa taistella toimettomuutta vastaan, hakea töitä ja tehdä juttuja vapaaehtoisena mutta entä jos tilanne jatkuisi vuoden? Viisi vuotta? En haluaisi työttömyydestä elämäntapaa, siksikin lähtisin mielelläni tuohon juttuun.
(sormet tosin ristissä, etten ole työtön enää kauaa)
Ja mitä tulee siihen, että lapset pitäisi laittaa päiväkotiin.. eihän tuossa ollut kun että muutamia tunteja viikossa. Meilläkin täydet maksut miehen palkan vuoksi, mutta kyllä meillä olisi siitä palkasta sitten varaa maksaakin täysi maksu niistä tunneista, täysipäiväiseen hoitoon kuitenkaan ei olisi tarvetta.