The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27873569:
Ei sais koskaan kuunnella muiden kokemuksia hermoratatutkimuksista. Nyt alko jännittää niin pirusti, kun osa sanoi että sattu niin perhanasti,ja mulla kun on muutenkin kipeä tuo olkapää.
Saa nähdä urekeeko tuostakin sitten helvetti :D
:hug:

Äitini kävi noissa myös ja valitettavasti sanoi samaa :(
Tai ei nyt välttämättä perhanasti sattunut mutta ilkeetä teki.
 
Viimeksi muokattu:
:hug:

Äitini kävi noissa myös ja valitettavasti sanoi samaa :(
Mun paras ystävä oli kans niissä ja sano et kyl sen sitten huomas kun vika löyty. Oli ottanu kuulemma niin helvetin kipeää.
Vaikka toisaalta teen mitä vaan et tänkin vaivan syy selviäis. Mä vaan ite epäilen pahaa pinnettä,lueskelin juttuja ja sattu silmiin sellanen kun "kotkan raatelukynsi" Mulla just tässä kädessä mikä pahiten oireilee on vääntyny pikkusormi kieroksi ja luonnollinen asento nykyään on koukussa.

Tai sitte mää oon vaan luulosairas :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27873659:
Mun paras ystävä oli kans niissä ja sano et kyl sen sitten huomas kun vika löyty. Oli ottanu kuulemma niin helvetin kipeää.
Vaikka toisaalta teen mitä vaan et tänkin vaivan syy selviäis. Mä vaan ite epäilen pahaa pinnettä,lueskelin juttuja ja sattu silmiin sellanen kun "kotkan raatelukynsi" Mulla just tässä kädessä mikä pahiten oireilee on vääntyny pikkusormi kieroksi ja luonnollinen asento nykyään on koukussa.

Tai sitte mää oon vaan luulosairas :D
Kai tuonkin kestää jos se auttais selvittämään syytä : /

:hug:
 
tää on noubreiner

grillatut maissit, tulista salsasoossia ja sellanen salaatti missä on kaikkee hyvää

(oliiveja, fetaa, maa-artisokkaa ja sensellaista)
Nama vartaat on valmiiks maustettuja ni en taida tehda vakevaa soossia. Salaatti kuulostaa kylla hyvalta, taidanpa tehda vaik huomenna ku on fetaa kaapissa :p Oi maissit, vitsi ku oisin tajunnu ostaa!

Nyt saadaan paistettuja kasviksia ja riisia.
 
kahvikirahvi
käsket miehenpuolikkaan nykäistä päälle sen tumman puvun joka pitää löytyä JOKAISEN MIEHEN kaapista niin ei tarvi ostaa kuin itelle ja pikkupuolikkaalle
Sen tumma puku on vähän kulahtanu. Mutta omapahan on ongelmansa muuten, ei liikuta minua :D
Miks musta tuntuu ettei koko interwebin ihmeellisestä maailmasta löydy ainoitakaan juhlavaatteita pikkupuolikkalle. Vauvoille löytyy niiiiiiiin ihania, mutta ne loppuu kokoon 80, ja meän jätkä on just siirtyny täysin 86. Hankalaa :kieh:
 
Sen tumma puku on vähän kulahtanu. Mutta omapahan on ongelmansa muuten, ei liikuta minua :D
Miks musta tuntuu ettei koko interwebin ihmeellisestä maailmasta löydy ainoitakaan juhlavaatteita pikkupuolikkalle. Vauvoille löytyy niiiiiiiin ihania, mutta ne loppuu kokoon 80, ja meän jätkä on just siirtyny täysin 86. Hankalaa :kieh:
no voi hitsi, otan osaa

nyt kun tarkemmin yritän ajatella niin mulla ei ole hajuakaan mistä mrs gunpowder on loihtinut lasten juhlatamineet

ite pärjään aina sillä tummapukulinjalla, vähänkö helppoo
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä