The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huamenta kaikki! Onk mulkukka soittanu? :D

Pikkupuolikas teki mulle aamupalaa, se lämmitti mulle omassa uunissaan villasukan paistinpannulla :heart: Muuta ei varmaan tänään tarviikkaan syödä. Ajattelin muuten laihduttaa (tai ainakin pitää painon nousun kurissa) kun oon puolessatoista kuukaudessa keränny melkein neljä kiloa :D Oon kohta ihan porsas enkä mahdu vaatteisiini :'(
Et sä kuitenkaan liikaa varmaan paina :hug:
ajattele, joudut shoppaileen jos vaatteet ei enää mahtuisi :D

mun paino pysyy aina melko samana
 
kahvikirahvi
Et sä kuitenkaan liikaa varmaan paina :hug:
ajattele, joudut shoppaileen jos vaatteet ei enää mahtuisi :D

mun paino pysyy aina melko samana
No en sentään, terveen painon puolella ollaan vielä. No enkä nyt oikeesti (vielä) oo mikään possu, edistystä verrattuna siihen että pari kk sitten painoin 49.8kg :D Tahtoisin salille jos olis joku kaveri lähtemäs mun kaa!
 
kahvikirahvi
Mä muuten eilen ohimennen mainitsin miehenpuolikkaalle et täällä on ollu alustava suunnitelma kesällisestä tapaamisesta, niin se kysy onko se joku "palstajulkinen tapahtuma" ja ihmetteli mitäs jos sinne tuleekin pelkkiä karvasia ja pervoja setiä :D

Niin ajattelin että pitäiskö se tapaaminen (jos sitä järjestetään) pitää vähän hiljaisuudessa ja paikka/aika sopia yv.illä osallistujien kesken? Jos sen on siis tarkoitus olla pelkästään the ketjulaisten tapaaminen, eikä avoin koko palstalaisille. Vai mitäkätä?
 
Mä muuten eilen ohimennen mainitsin miehenpuolikkaalle et täällä on ollu alustava suunnitelma kesällisestä tapaamisesta, niin se kysy onko se joku "palstajulkinen tapahtuma" ja ihmetteli mitäs jos sinne tuleekin pelkkiä karvasia ja pervoja setiä :D

Niin ajattelin että pitäiskö se tapaaminen (jos sitä järjestetään) pitää vähän hiljaisuudessa ja paikka/aika sopia yv.illä osallistujien kesken? Jos sen on siis tarkoitus olla pelkästään the ketjulaisten tapaaminen, eikä avoin koko palstalaisille. Vai mitäkätä?
hyvin puhuttu, ei varmaan kannata paljastaa aikaa ja paikkaa julkisesti
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä