The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27872923:
Huomenia :wave:

Tänään olis sitte eskarisuunnitelman tarkastusta,saas nähdä miten tällä kertaa menee tuon pikku-ukon osalta kun viimeksi meinas tehdä kaikki pahat :D
sitäkö tarkastellaankin? saas nähdä minkä tuomion mun poika saa
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27872923:
Huomenia :wave:

Tänään olis sitte eskarisuunnitelman tarkastusta,saas nähdä miten tällä kertaa menee tuon pikku-ukon osalta kun viimeksi meinas tehdä kaikki pahat :D
huomenta :wave: tsemppii tarkastukseen! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27872952:
Näköjään tarkastellaan. Tuskinpa mitään ihmeellistä on kuitenkaan. :D Musta tuon voisi hoitaa silloin kun lapsen haen eikä keskellä päivää. :D
sillon kun mun nyt lukioikäiset oli eskarissa niin ei ollu suunnitelmia eikä niiden tarkastuksia mutta kehitys näemmä kehittyy

meidän eskariope antaa vaihtoehtoisia kellonaikoja tai ainakin mulle kun hän tietää että käyn aika kaukana töissä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27872962:
Mäkin oon odotellu ykstyisen lääkärin puhelinsoittoa,mut kait se mut jo unohti,kun näki mun sairaskertomukset vuosien varrelta :D
Tama Tohtori, jonka soittoa odotan, onkin erittain yksityinen... ;)

Ja sen lisaksi odotan terveyskeskuksesta soittoa Tytar Nro 1:n ajanvaraukseen liittyen, mutta se ei ole yhtaan niin mielenkiintoista. :saint: Olisi vain kiva paasta juttelemaan Tohtorin kanssa, vaikka illalla viimeksi puhuimmekin. Se on se ikava...
 
sillon kun mun nyt lukioikäiset oli eskarissa niin ei ollu suunnitelmia eikä niiden tarkastuksia mutta kehitys näemmä kehittyy

meidän eskariope antaa vaihtoehtoisia kellonaikoja tai ainakin mulle kun hän tietää että käyn aika kaukana töissä
Mulle aina vaan lätkästään joku aika. Toki sit jos on jo jotakin muuta niin sanon ettei se sovi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä