Edgo edes gamalassa duhassa?jogge mä ainakaan noin puhu
Edgo edes gamalassa duhassa?jogge mä ainakaan noin puhu
joo, tää vääntää kaikki jotenkin harmaammaksi...taas kauhee sana onks se ees noinkaikki näytöt ja myös monesti keinovalo vääristää värisävyjä,
silmästä silmään luonnonvalossa kertoo totuuden
se on tois puol jokkeevoihan se olla että itäsuomalaisena en osaa matkia turunkieltä 100% autenttisesti
Niiks haa sanos?se on tois puol jokkee
voi olla oikea mutta pahalta toi kuulostaajoo, tää vääntää kaikki jotenkin harmaammaksi...taas kauhee sana onks se ees noin
se vois tietty olla, mut onneks kirjoittaminen sujuu silloinkinEdgo edes gamalassa duhassa?
Joo just taaeeeeeemil!!
paitti siel oli geetNiiks haa sanos?
ai, mä muistelin että se oli tälppual ja toisppual joggese on tois puol jokkee
voi olla oikea mutta pahalta toi kuulostaa
viisainta varoa
no en tie sit, mun isä väittää etten ees puhu turun murretta vaikka koko ikäni tääl asunuai, mä muistelin että se oli tälppual ja toisppual jogge
olin pari kesää Turussa kesätöissä
sitäkö tarkastellaankin? saas nähdä minkä tuomion mun poika saaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27872923:Huomenia :wave:
Tänään olis sitte eskarisuunnitelman tarkastusta,saas nähdä miten tällä kertaa menee tuon pikku-ukon osalta kun viimeksi meinas tehdä kaikki pahat
huomenta :wave: tsemppii tarkastukseen!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27872923:Huomenia :wave:
Tänään olis sitte eskarisuunnitelman tarkastusta,saas nähdä miten tällä kertaa menee tuon pikku-ukon osalta kun viimeksi meinas tehdä kaikki pahat
on siitä yli 20v aikaa kun oli Turgguses että saatan muistaa väärinkinno en tie sit, mun isä väittää etten ees puhu turun murretta vaikka koko ikäni tääl asunu
Näköjään tarkastellaan. Tuskinpa mitään ihmeellistä on kuitenkaan. Musta tuon voisi hoitaa silloin kun lapsen haen eikä keskellä päivää.sitäkö tarkastellaankin? saas nähdä minkä tuomion mun poika saa
Huomen! Toivottavasti lapsonen paasee jatkoonAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27872923:Huomenia :wave:
Mäkin oon odotellu ykstyisen lääkärin puhelinsoittoa,mut kait se mut jo unohti,kun näki mun sairaskertomukset vuosien varreltaNo hoh... on tainnut Tohtori nukahtaa, kun ei ole soittanut. Tai sitten on muita kiireita, keskiyo vasta siella pain maailmaa.
sillon kun mun nyt lukioikäiset oli eskarissa niin ei ollu suunnitelmia eikä niiden tarkastuksia mutta kehitys näemmä kehittyyAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27872952:Näköjään tarkastellaan. Tuskinpa mitään ihmeellistä on kuitenkaan. Musta tuon voisi hoitaa silloin kun lapsen haen eikä keskellä päivää.
sun pitää tulla tänne turgguseen uudestaan, virkistämään muistia :snotty:on siitä yli 20v aikaa kun oli Turgguses että saatan muistaa väärinkin
Mulle taas sanotaan että puhun pohjanmaan murretta enemmän,vaikka tänne muuttaessa puhuin umpi savolaisittainno en tie sit, mun isä väittää etten ees puhu turun murretta vaikka koko ikäni tääl asunu
Tama Tohtori, jonka soittoa odotan, onkin erittain yksityinen...Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27872962:Mäkin oon odotellu ykstyisen lääkärin puhelinsoittoa,mut kait se mut jo unohti,kun näki mun sairaskertomukset vuosien varrelta
Mulle aina vaan lätkästään joku aika. Toki sit jos on jo jotakin muuta niin sanon ettei se sovi.sillon kun mun nyt lukioikäiset oli eskarissa niin ei ollu suunnitelmia eikä niiden tarkastuksia mutta kehitys näemmä kehittyy
meidän eskariope antaa vaihtoehtoisia kellonaikoja tai ainakin mulle kun hän tietää että käyn aika kaukana töissä
olen käynytkin, viimeksi 2003 ja 2010sun pitää tulla tänne turgguseen uudestaan, virkistämään muistia :snotty: