The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä muuten eilen ohimennen mainitsin miehenpuolikkaalle et täällä on ollu alustava suunnitelma kesällisestä tapaamisesta, niin se kysy onko se joku "palstajulkinen tapahtuma" ja ihmetteli mitäs jos sinne tuleekin pelkkiä karvasia ja pervoja setiä :D

Niin ajattelin että pitäiskö se tapaaminen (jos sitä järjestetään) pitää vähän hiljaisuudessa ja paikka/aika sopia yv.illä osallistujien kesken? Jos sen on siis tarkoitus olla pelkästään the ketjulaisten tapaaminen, eikä avoin koko palstalaisille. Vai mitäkätä?
Päivämäärää ja kaupunkia ehkä helpompi miettiä tässä mutta muut yv:n kautta?
Kellonaika ja tarkka paikka siis.
 
kahvikirahvi
RUUTIS APUA! Mainosten tilalle on alkanu pomppimaan valkosia laatikoita. Siis ne mainokset ei näy, mutta ne ilmestyy valkosina laatikkoina ja niiden kanssa on sama ongelma edelleen.
 
RUUTIS APUA! Mainosten tilalle on alkanu pomppimaan valkosia laatikoita. Siis ne mainokset ei näy, mutta ne ilmestyy valkosina laatikkoina ja niiden kanssa on sama ongelma edelleen.
sulla on jo se adblock?

siirrä tähtäimet ilkeän laatikon päälle ja paina hiiren oikeaa korvallista, valitse ponnahdusvalikosta ablock ja pyydä poistaa "tämä mainos"
 
Mitäs kun olen 178 cm pitkä niin minkä pituiset sukset vois olla hyvät?
En siis olen hiihtänyt mutta jos joskus lasten kanssa kokeilisi :snotty:
"Ohjeissa" sanotaan että oma pituus + 15-25cm riippuen vähän mistä ohjeesta katsoo.
 
Mitäs kun olen 178 cm pitkä niin minkä pituiset sukset vois olla hyvät?
En siis olen hiihtänyt mutta jos joskus lasten kanssa kokeilisi :snotty:
"Ohjeissa" sanotaan että oma pituus + 15-25cm riippuen vähän mistä ohjeesta katsoo.
mun käsityksen mukaan toi ohje pitää vielä paikkaansa, mä ostin pari vuotta sitten Karhun Optigripit ja tykkään että ne on aivan huiput just lasten kans hiihtelyyn ja miksei sunnuntaihiihtäjälle muutenkin

oon 174 ja sukset on 195
 
kahvikirahvi
sulla on jo se adblock?

siirrä tähtäimet ilkeän laatikon päälle ja paina hiiren oikeaa korvallista, valitse ponnahdusvalikosta ablock ja pyydä poistaa "tämä mainos"
On adblock. Sen asennuksen jälkeen ne mainokset lakkaskin näkymästä mutta ilmestyivät sitten vaan valkoisina bokseina.
Mä kokeilen seuraavaan tyhjään mainokseen sitä, mutta ainakaan erilliseen ponnahdusikkunamainokseen mitä tää chrome on heitelly alusta asti kaikilla sivuilla, ei toimi se mainoksen estäminen. Se adblock vaan avaa oman pikkuikkunan jossa lukee että "klikkaa mainosta estääksesi se", ja vaikka sitä miten klikkailis niin mitään ei tapahdu :kieh:
 
Sangria
Mitäs kun olen 178 cm pitkä niin minkä pituiset sukset vois olla hyvät?
En siis olen hiihtänyt mutta jos joskus lasten kanssa kokeilisi :snotty:
"Ohjeissa" sanotaan että oma pituus + 15-25cm riippuen vähän mistä ohjeesta katsoo.
sulla pituutta kivasti, itekki haluis olla vähän pidempi :) 166cm pituutta mulla mut onneks koroilla saa kivasti pituutta lisää :) tohon suksi juttuun en kyl osaa sanoo mitään..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä