Sangria
en ooo, epistä!Olihan sunkin simmukuva täällä
Sangria ei varmaan sitäkään ole huomannut
en ooo, epistä!Olihan sunkin simmukuva täällä
Sangria ei varmaan sitäkään ole huomannut
Päivämäärää ja kaupunkia ehkä helpompi miettiä tässä mutta muut yv:n kautta?Mä muuten eilen ohimennen mainitsin miehenpuolikkaalle et täällä on ollu alustava suunnitelma kesällisestä tapaamisesta, niin se kysy onko se joku "palstajulkinen tapahtuma" ja ihmetteli mitäs jos sinne tuleekin pelkkiä karvasia ja pervoja setiä
Niin ajattelin että pitäiskö se tapaaminen (jos sitä järjestetään) pitää vähän hiljaisuudessa ja paikka/aika sopia yv.illä osallistujien kesken? Jos sen on siis tarkoitus olla pelkästään the ketjulaisten tapaaminen, eikä avoin koko palstalaisille. Vai mitäkätä?
Päästiinkö me vielä yhteisymmärrykseen missä päin suomea se sitten järjestetään? Eikös Tampereesta ollu puhetta?hyvin puhuttu, ei varmaan kannata paljastaa aikaa ja paikkaa julkisesti
jumppailet sitä selkää tässä palstailun lomassamitä jos ajattelen juoksemista, oisko se vähän sama aivojumppaa ees
mä haluun selkähierontaa.jumppailet sitä selkää tässä palstailun lomassa
nih
*yrittää hieroa mutta joutuu lopettamaan kun kädet ei suostu pysymään sallitulla alueella*mä haluun selkähierontaa.
nooh, just ku oltiin pääsemässä asiaan*yrittää hieroa mutta joutuu lopettamaan kun kädet ei suostu pysymään sallitulla alueella*
yksinkertaiselle tyypille ei kannattais uskoa monimutkaisia tehtäviänooh, just ku oltiin pääsemässä asiaan
hyvinhän se sujui mielestäniyksinkertaiselle tyypille ei kannattais uskoa monimutkaisia tehtäviä
sulla on jo se adblock?RUUTIS APUA! Mainosten tilalle on alkanu pomppimaan valkosia laatikoita. Siis ne mainokset ei näy, mutta ne ilmestyy valkosina laatikkoina ja niiden kanssa on sama ongelma edelleen.
Sä olet väsynyt vai työpäivä väsyttää/ei nappaa?Väsynyt työpäivä...
mun käsityksen mukaan toi ohje pitää vielä paikkaansa, mä ostin pari vuotta sitten Karhun Optigripit ja tykkään että ne on aivan huiput just lasten kans hiihtelyyn ja miksei sunnuntaihiihtäjälle muutenkinMitäs kun olen 178 cm pitkä niin minkä pituiset sukset vois olla hyvät?
En siis olen hiihtänyt mutta jos joskus lasten kanssa kokeilisi :snotty:
"Ohjeissa" sanotaan että oma pituus + 15-25cm riippuen vähän mistä ohjeesta katsoo.
On adblock. Sen asennuksen jälkeen ne mainokset lakkaskin näkymästä mutta ilmestyivät sitten vaan valkoisina bokseina.sulla on jo se adblock?
siirrä tähtäimet ilkeän laatikon päälle ja paina hiiren oikeaa korvallista, valitse ponnahdusvalikosta ablock ja pyydä poistaa "tämä mainos"
saattaa se täällä vielä jossain olla ellei ole poistettuen ooo, epistä!
sulla pituutta kivasti, itekki haluis olla vähän pidempi 166cm pituutta mulla mut onneks koroilla saa kivasti pituutta lisää tohon suksi juttuun en kyl osaa sanoo mitään..Mitäs kun olen 178 cm pitkä niin minkä pituiset sukset vois olla hyvät?
En siis olen hiihtänyt mutta jos joskus lasten kanssa kokeilisi :snotty:
"Ohjeissa" sanotaan että oma pituus + 15-25cm riippuen vähän mistä ohjeesta katsoo.
Eli mulla vois joku noin 200cm olla passelimun käsityksen mukaan toi ohje pitää vielä paikkaansa, mä ostin pari vuotta sitten Karhun Optigripit ja tykkään että ne on aivan huiput just lasten kans hiihtelyyn ja miksei sunnuntaihiihtäjälle muutenkin
oon 174 ja sukset on 195
tänne tulee miljoona sivua joka päivä, ni en taida viittiisaattaa se täällä vielä jossain olla ellei ole poistettu
perjantainakohan silmistä puhetta oli
alappa kaiveleen, sivuja ei kauheasti olekaan
Korkkarit täälläkin usein siksi käytössä,pituutta on kiva saada lisääsulla pituutta kivasti, itekki haluis olla vähän pidempi 166cm pituutta mulla mut onneks koroilla saa kivasti pituutta lisää tohon suksi juttuun en kyl osaa sanoo mitään..