mutta mä taidan olla huomattavasti painavampi, sekin vaikuttaaEli mulla vois joku noin 200cm olla passeli
viisainta mennä oikeaan suksikauppaan
mutta mä taidan olla huomattavasti painavampi, sekin vaikuttaaEli mulla vois joku noin 200cm olla passeli
Onhan tuota pituutta ihan mukavasti juu tullutsulla pituutta kivasti, itekki haluis olla vähän pidempi 166cm pituutta mulla mut onneks koroilla saa kivasti pituutta lisää tohon suksi juttuun en kyl osaa sanoo mitään..
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27873569:Ei sais koskaan kuunnella muiden kokemuksia hermoratatutkimuksista. Nyt alko jännittää niin pirusti, kun osa sanoi että sattu niin perhanasti,ja mulla kun on muutenkin kipeä tuo olkapää.
Saa nähdä urekeeko tuostakin sitten helvetti
tää on noubreinerKertokaas ketju et mika lisuke olis sopivaa kenguruvartaitten kans. Mullon nyt se Ruu tuolla grillissa
Niinhän se taitaa olla juu viisainta.mutta mä taidan olla huomattavasti painavampi, sekin vaikuttaa
viisainta mennä oikeaan suksikauppaan
Aivan, toisilla kipukynnys korkeampi kuin toisilla.mun isä kanssa on käyny hermorata tutkimuksissa, ei se kivalta kuulemma tuntunut mutta oli kuiteskin ihan siedettävää. kait se on ihmisestä sitten kiinni miten kokee tuon. mettäkylä, toivotaan et menis suht kivuttomasti :hug:
Mun paras ystävä oli kans niissä ja sano et kyl sen sitten huomas kun vika löyty. Oli ottanu kuulemma niin helvetin kipeää.:hug:
Äitini kävi noissa myös ja valitettavasti sanoi samaa
Kai tuonkin kestää jos se auttais selvittämään syytä : /Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27873659:Mun paras ystävä oli kans niissä ja sano et kyl sen sitten huomas kun vika löyty. Oli ottanu kuulemma niin helvetin kipeää.
Vaikka toisaalta teen mitä vaan et tänkin vaivan syy selviäis. Mä vaan ite epäilen pahaa pinnettä,lueskelin juttuja ja sattu silmiin sellanen kun "kotkan raatelukynsi" Mulla just tässä kädessä mikä pahiten oireilee on vääntyny pikkusormi kieroksi ja luonnollinen asento nykyään on koukussa.
Tai sitte mää oon vaan luulosairas
"siro" 40 tai joskus 41 riippuen kengästäOnhan tuota pituutta ihan mukavasti juu tullut
Kenkä taas sitten ei välttämättä näytä kovin sirolta jalassa
Nama vartaat on valmiiks maustettuja ni en taida tehda vakevaa soossia. Salaatti kuulostaa kylla hyvalta, taidanpa tehda vaik huomenna ku on fetaa kaapissa Oi maissit, vitsi ku oisin tajunnu ostaa!tää on noubreiner
grillatut maissit, tulista salsasoossia ja sellanen salaatti missä on kaikkee hyvää
(oliiveja, fetaa, maa-artisokkaa ja sensellaista)
mul kans vaihtelee, muutenkin kun toinen jalka hieman isompi niin välillä vaikea löytää sopivia kenkiä. 38 kuiteskin koko. 37 joskus harvoin sopii, 39 taas liian iso."siro" 40 tai joskus 41 riippuen kengästä
Mullon sama koko enka oo ku 170 pitka. No enpa kaadu niin helposti"siro" 40 tai joskus 41 riippuen kengästä
sama vika rahikaisella, joku 40 numeroinen voi sopia mutta useimmat mun kengät on 41"siro" 40 tai joskus 41 riippuen kengästä
Pikku kapalat :heart:sama vika rahikaisella, joku 40 numeroinen voi sopia mutta useimmat mun kengät on 41
:wave: Hauskaa työpäivää!Puuteri ja ripsiväri laitettu, vaatteet vaihdettu ja töihin lähdössä joten mukavaa paivänjatkoa kaikille :kiss:
näemme taas :wave:
Pikku kapalat :heart:
Kiitos:wave: Hauskaa työpäivää!
käsket miehenpuolikkaan nykäistä päälle sen tumman puvun joka pitää löytyä JOKAISEN MIEHEN kaapista niin ei tarvi ostaa kuin itelle ja pikkupuolikkaalleYhyy pitäis ostaa koko porukalle häihin sopivat vaatteet.
Sen tumma puku on vähän kulahtanu. Mutta omapahan on ongelmansa muuten, ei liikuta minuakäsket miehenpuolikkaan nykäistä päälle sen tumman puvun joka pitää löytyä JOKAISEN MIEHEN kaapista niin ei tarvi ostaa kuin itelle ja pikkupuolikkaalle
no voi hitsi, otan osaaSen tumma puku on vähän kulahtanu. Mutta omapahan on ongelmansa muuten, ei liikuta minua
Miks musta tuntuu ettei koko interwebin ihmeellisestä maailmasta löydy ainoitakaan juhlavaatteita pikkupuolikkalle. Vauvoille löytyy niiiiiiiin ihania, mutta ne loppuu kokoon 80, ja meän jätkä on just siirtyny täysin 86. Hankalaa :kieh: