oijoi, se on mun listalla nro2 heti käristyksen jälkeenpalapaistia muusia vissiin sen kans
naudasta?
oijoi, se on mun listalla nro2 heti käristyksen jälkeenpalapaistia muusia vissiin sen kans
ei haittaa vaiks vaahtoot mutta hinta on se että me tullaan kuokkimaanSori muuten kun vaahtoon vaan noista juhlista..:ashamed:
juu, lehmää kokkaan on mun suurta herkkuu tuo palapaistioijoi, se on mun listalla nro2 heti käristyksen jälkeen
naudasta?
tipahtaa sullakin kakkossijalle sitte kun olet läpässyt ruutiksen käristekurssitjuu, lehmää kokkaan on mun suurta herkkuu tuo palapaisti
Mulla on sama ongelma, kun pitäis vaatettaa ittensä ja pikkupuolikas häihin ens kuun lopulle :|Seuraava ongelma mitä pitää alkaa stressaa on se, mitä hemmettiä mie laitan juhliin päälle?? Vaatteet todennäkösesti mut millaiset..: /
Voisko olla, tykkään tosta ihan sikana no mut pitäis joteskin päästä sun käristyskurssille.tipahtaa sullakin kakkossijalle sitte kun olet läpässyt ruutiksen käristekurssit
naudasta tulee muuten erinomainen käristys
*odottaa kauhulla* Ei parane sit sanoa enää mitään..ei haittaa vaiks vaahtoot mutta hinta on se että me tullaan kuokkimaan
no kyllä mullakin joskus usko horjuu ja saattaa tuntua että palapaisti olis nro1, molemmat on kyllä niiiiin hyviä ruokiaVoisko olla, tykkään tosta ihan sikana no mut pitäis joteskin päästä sun käristyskurssille.
Onko siel tein lähellä halpahallia? Siellä on lasten mustia pukuja, ainaki ollu niin 39.90, housut ja takki ja tais olla valkonen kauluspaita ja krakakin...Mulla on sama ongelma, kun pitäis vaatettaa ittensä ja pikkupuolikas häihin ens kuun lopulle :|
On halpa-halleja, kiitos vinkistä!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27874309:Onko siel tein lähellä halpahallia? Siellä on lasten mustia pukuja, ainaki ollu niin 39.90, housut ja takki ja tais olla valkonen kauluspaita ja krakakin...
Mut nyt on pakko lähteä töihin, etten myöhästy! Mukavaa maanantaita mussukat :kiss:
:wave: Hauskaa työpäivää!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27874309:Onko siel tein lähellä halpahallia? Siellä on lasten mustia pukuja, ainaki ollu niin 39.90, housut ja takki ja tais olla valkonen kauluspaita ja krakakin...
Mut nyt on pakko lähteä töihin, etten myöhästy! Mukavaa maanantaita mussukat :kiss:
ahaaa! Et halua koska haluut olla paras käristyksen tekijä tuskin mun käristyksestä parempaa tulisno kyllä mullakin joskus usko horjuu ja saattaa tuntua että palapaisti olis nro1, molemmat on kyllä niiiiin hyviä ruokia
se käristeen teko on helppo kyllä neuvoa näin netissäkin mutta en ole varma että haluanko, yhelle palstalaiselle olen yyveellä pitänyt kurssit ja heti oppi
Somia ja somia, semmosia lihanpalasia tikussaNo höh..mul vissii iskee silmiin tuo kengu tuolta kun luin että "ihan somia kuitenkin"
arvasit tahallaan aivan väärinahaaa! Et halua koska haluut olla paras käristyksen tekijä tuskin mun käristyksestä parempaa tulis
Hmm...et tykkää musta ni siks et halu opettaa :snotty:arvasit tahallaan aivan väärin
oot hassuHmm...et tykkää musta ni siks et halu opettaa :snotty:
:vampire: :heart::vampire:
asiakkaat vaatii joskus osansaJopas hiljenitte :O
Noko en nahny :snotty::kieh::kieh:
Kukaan ei sanonu mun kuvasta mitään :kieh:
:saint: