The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voisko olla, tykkään tosta ihan sikana :D no mut pitäis joteskin päästä sun käristyskurssille.
no kyllä mullakin joskus usko horjuu ja saattaa tuntua että palapaisti olis nro1, molemmat on kyllä niiiiin hyviä ruokia

se käristeen teko on helppo kyllä neuvoa näin netissäkin mutta en ole varma että haluanko, yhelle palstalaiselle olen yyveellä pitänyt kurssit ja heti oppi
 
Mulla on sama ongelma, kun pitäis vaatettaa ittensä ja pikkupuolikas häihin ens kuun lopulle :|
Onko siel tein lähellä halpahallia? Siellä on lasten mustia pukuja, ainaki ollu niin 39.90, housut ja takki ja tais olla valkonen kauluspaita ja krakakin...

Mut nyt on pakko lähteä töihin, etten myöhästy! Mukavaa maanantaita mussukat :kiss:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27874309:
Onko siel tein lähellä halpahallia? Siellä on lasten mustia pukuja, ainaki ollu niin 39.90, housut ja takki ja tais olla valkonen kauluspaita ja krakakin...

Mut nyt on pakko lähteä töihin, etten myöhästy! Mukavaa maanantaita mussukat :kiss:
On halpa-halleja, kiitos vinkistä! :)
Ja hyvää työpäivää :wave:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27874309:
Onko siel tein lähellä halpahallia? Siellä on lasten mustia pukuja, ainaki ollu niin 39.90, housut ja takki ja tais olla valkonen kauluspaita ja krakakin...

Mut nyt on pakko lähteä töihin, etten myöhästy! Mukavaa maanantaita mussukat :kiss:
:wave: Hauskaa työpäivää!
 
Sangria
no kyllä mullakin joskus usko horjuu ja saattaa tuntua että palapaisti olis nro1, molemmat on kyllä niiiiin hyviä ruokia

se käristeen teko on helppo kyllä neuvoa näin netissäkin mutta en ole varma että haluanko, yhelle palstalaiselle olen yyveellä pitänyt kurssit ja heti oppi
ahaaa! Et halua koska haluut olla paras käristyksen tekijä :D tuskin mun käristyksestä parempaa tulis :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä