Mä meinaan nyt olla ihan kamala äiti ja lykkään pojan kattomaan Rio elokuvaa ja itse istahdan Polly pussin kanssa koneelle Eikä mennä ulos.
ai kauhee, voix ls-ilmon tehdä anonyymisti netissä?Mä meinaan nyt olla ihan kamala äiti ja lykkään pojan kattomaan Rio elokuvaa ja itse istahdan Polly pussin kanssa koneelle Eikä mennä ulos.
Yhyyyy, sossu varastaa mun lapsetai kauhee, voix ls-ilmon tehdä anonyymisti netissä?
Mulla olis ristiäismekko ja sitten yks aivan ihana olkaimeton. Mutta hups, ristiäisten aikaan olin vielä hieman raskauskiloissani kokoa 42 (vrt. nykyään 36-38), ja tissitkin katos niin se olkaimeton ei pysy päällä.no voi hitsi, otan osaa
nyt kun tarkemmin yritän ajatella niin mulla ei ole hajuakaan mistä mrs gunpowder on loihtinut lasten juhlatamineet
ite pärjään aina sillä tummapukulinjalla, vähänkö helppoo
jos näin käy niin mä voin myydä sulle vaiks 4Yhyyyy, sossu varastaa mun lapset
neljä vois olla ihan liikaa ku jo multakin on yks lähtenyt ja toinen suunnittelee lähtöä ja kolmas, noh, kolmas on valitettavasti kasvatettu kieroonjos näin käy niin mä voin myydä sulle vaiks 4
lähtis halvalla
tarkoitin että niiden tilalle jotka sosku vieneljä vois olla ihan liikaa ku jo multakin on yks lähtenyt ja toinen suunnittelee lähtöä ja kolmas, noh, kolmas on valitettavasti kasvatettu kieroon
äääää....tarkoitin että niiden tilalle jotka sosku vie
saisit tuta millaista on ruokkia 18v poikaa
No etta pienet jalat on, ei sen kummempaa
no näillä korteilla on pelattava mitä isossajaossa saiNo etta pienet jalat on, ei sen kummempaa
tämä vika tuntuu olevan ketjulaisissa laitaa lukienÄäh..mun lihapataan ei jää kohta yhtään lihaa ku vedän niitä sitä mukaa ku paistan, kauhee tää lihanhimo :snotty:
Vahan samaa vikaa taalla :xmas:no näillä korteilla on pelattava mitä isossajaossa sai
onnex on suuri suu
Maa ylikypsensin mun kenguvartaat :'(Ääh..mun lihapataan ei jää kohta yhtään lihaa ku vedän niitä sitä mukaa ku paistan, kauhee tää lihanhimo :snotty:
palapaistia muusia vissiin sen kanstämä vika tuntuu olevan ketjulaisissa laitaa lukien
mitä sä kokkaat?
No höh..mul vissii iskee silmiin tuo kengu tuolta kun luin että "ihan somia kuitenkin"Maa ylikypsensin mun kenguvartaat :'(
No oli ne ihan syotavia kuitenki.
mimmossiin juhliin?Seuraava ongelma mitä pitää alkaa stressaa on se, mitä hemmettiä mie laitan juhliin päälle?? Vaatteet todennäkösesti mut millaiset..: /