Nii munki kokemuksen mukaanMä kyllä ennemmin uskoisin äippäpolin lääkäriä kun tk-lääkäriä. Mutta ei tietty voi yleistää.... mun omien kokemusten mukaan vain näin.
Parasetamolia(esim. Pandol)voit hyvin ainahin sen 1gx3/vrk ottaa, ei tartte kivuissa kärvistellä.:wave:ON: Malttaisinpa nyt nää pp:t olla ajattelematta koko raskautumisen mahdollisuutta. Kohta kuitenkin alan huomaamaan jotain kummia oireita ja testejä kuluu turhaan Noh, jos raskaudunkin, kesken se taas kuitenkin menee |O
Mur-Mur ja muut viisaat: Onko 800mg Buranalla vaikutusta hedelmöittymiseen ja/tai kiinnittymiseen? Entä 1g Panadol Olen koittanut välttää, mutta nyt selkä särkee taas niin pirusti.
Ihanaa kuultavaa, etta kaikki hyvin :heart:(Anteeksi, jos joku pahoittaa mielensä, kun tulen tänne ilakoimaan, halusin vain jakaa tämän liki 1,5 vuoden odotuksen teidän kanssanne):
Viime yönä heräsin klo 3.00, ja siitä asti olen ollut hereillä. Nyt alkaa pikkaisen painaa..
Tänään oli np-ultra. Siellä pieni touhusi, jouduttiin myös tökkimään ja yskimään, jotta saatiin asentoa sellaiseksi, että saatiin turvotus mitattua. Turvotus oli 1,49mm, oli kuulemma hyvä, kätilö sanoi yli 12 vkoisella olevan yli 1mm joka tapauksessa. Pää-peppumitta oli 6,04 cm. Menkkojen mukaan 12+0, vastasi ultran mukaan 12+3, pään koko vastasi vkoa 12+0. Taitaa tulla pitkäjalkainen, niin kuin äiteestäänkin
Iän mukainen down-riskiluku on 1:250, henkilökohtainen riskiluku (ikä, niskaturvotus ja verikokeet) on 1:1900.
Kieltämättä olo on helpottonut, kävin ostamassa muutamia mammavaatteitakin ultran jälkeen. Mies-ressukka oli jo huolestunut, kun laittoi viestin että miten ultrassa meni. Vastasin siihen, mutta viesti ei ollutkaan mennyt perille :O Luuli tulleen taas huonoja uutisia kun ei kuulunut mitään. Jostain syystä tänään ei lähettämäni viestit ole menneet perille.
Aivan ihania uutisia WP!!!!:heart::kiss::heart:(Anteeksi, jos joku pahoittaa mielensä, kun tulen tänne ilakoimaan, halusin vain jakaa tämän liki 1,5 vuoden odotuksen teidän kanssanne):
Viime yönä heräsin klo 3.00, ja siitä asti olen ollut hereillä. Nyt alkaa pikkaisen painaa..
Tänään oli np-ultra. Siellä pieni touhusi, jouduttiin myös tökkimään ja yskimään, jotta saatiin asentoa sellaiseksi, että saatiin turvotus mitattua. Turvotus oli 1,49mm, oli kuulemma hyvä, kätilö sanoi yli 12 vkoisella olevan yli 1mm joka tapauksessa. Pää-peppumitta oli 6,04 cm. Menkkojen mukaan 12+0, vastasi ultran mukaan 12+3, pään koko vastasi vkoa 12+0. Taitaa tulla pitkäjalkainen, niin kuin äiteestäänkin
Iän mukainen down-riskiluku on 1:250, henkilökohtainen riskiluku (ikä, niskaturvotus ja verikokeet) on 1:1900.
Kieltämättä olo on helpottonut, kävin ostamassa muutamia mammavaatteitakin ultran jälkeen. Mies-ressukka oli jo huolestunut, kun laittoi viestin että miten ultrassa meni. Vastasin siihen, mutta viesti ei ollutkaan mennyt perille :O Luuli tulleen taas huonoja uutisia kun ei kuulunut mitään. Jostain syystä tänään ei lähettämäni viestit ole menneet perille.
Meillä oli molemmat sitä mieltä, että tuo yksi yhteinen olisi riittänyt, vuosi sterkan jälkeen vaan nuorimmainen oli kovaa vauhtia tulossa, enkä minä aborttiin suostunut. Pari viikkoa palleron syntymän jälkeen tehtiin toinen sterilisaatio (onneksi lääkäri ei vaatimuksestani huolimatta suostunut katkaisemaan ja polttamaan johtimia) edelleen klipseillä ja ollaan oltu sitä mieltä, että tämä määrä riittää hyvin.Meillähän myös mies oli tokan jälkeen sitä mieltä, että ei halua enempää lapsia. Ketään ei voi pakottaa vanhemmaksi, joten päätin että minullekin riittää sitten kaksi ihanaa, tervettä lasta.
Sullakin Mul on kans ollut eilen ja tänään ihan kummallista.. Kahvia tekee normaalisti mieli, mutta kupin nähdessäni tulee öklö olo. Nyt on 7-8 pv oletetusta oviksesta. Mitäköhän tää on?Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27230247:
Mulla ei oo hajuakaan muusta kuin että nyt on kp 18/29 ja tuollainen viivanpaikkamainen jutska tuli testiin... selkeämmin kuin eilen
Sylkiovistesti anto sillon joskus reilu viikko sit saniais kuvioo mutta ei tiheästi, enää ei mitään, sen jälkeen ovistikkuun vahveni testiviiva, sit se vaaleni. nyt on taas tullut tummempaa testiviivasta.
sillon kun tuli tota saniaiskuvioo oli jumalattomat ovinippailut oikealla puolella.
nyt on tuntunut nippailua keskellä alavatsaa. Ollut myös jumalattoman huono olo parina päivänä, siis tekee mieli syödä mutta sit taas ei tee mieli kun on ellotus ja tuntuu että oksu tulee, aamulla yökinkin...
en oo sen kummemmin nyt aatellut koko asiaa kuitenkaan, rutiinilla tein tuon testin vain kun ei oo oviksesta tietoa millon on ollut... minusta se on ollut kuitenkin jo.
testaan ensi viikon puolessa välissä seuraavan kerran. ajattelin antaa olla siihen asti niin ovistikuttelun kuin rtestin teonkin... jos huono olo jatkuu niin sit saatan testata aiemmin. mulla on myös tänään ollut kurkku kipeä. mutta ei oo flunssainen olo kuitenkaan.
No tietenkin toivomme että tämä on juuri sitä ihteään :heart:Sullakin Mul on kans ollut eilen ja tänään ihan kummallista.. Kahvia tekee normaalisti mieli, mutta kupin nähdessäni tulee öklö olo. Nyt on 7-8 pv oletetusta oviksesta. Mitäköhän tää on?
KP 22