A
Aaapee
Vieras
En ymmärrä miksi jotkut vanhemmat eivät tajua säästää lapselle muutamaa tuhatta euroa itsenäistymistä varten. Meillä 3 lasta, kaksi alle 18 ja kaikille tulee olemaan 5000e summa rahaa kun muuttaa pois kotoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.....
Se hämmästyttää, kummaksuttaa pientä kulkiaa....
Vuoden paras otsikointi.
Mä odotin avautumista siitä, että vaikka maailman kaunein sana onkin "äiti" kun se tulee oman lapsen suusta, niin se sana kärsii inflaation kun sekunnin välein kuuluu että "äiti, äiti, äiti, äiti tuu kattoo, äiti toi kiusaa, äiti auta mua, äiti mä en osaa, äiti saanksmä sitä, äiti miksen mä saa tätä"...Mä luulin että otsikon alta olisi löytynyt joko muistokirjoitus tai ylistys omalle äidille...
Aijai, kirjoitusvirhe :stick:
Mä odotin avautumista siitä, että vaikka maailman kaunein sana onkin "äiti" kun se tulee oman lapsen suusta, niin se sana kärsii inflaation kun sekunnin välein kuuluu että "äiti, äiti, äiti, äiti tuu kattoo, äiti toi kiusaa, äiti auta mua, äiti mä en osaa, äiti saanksmä sitä, äiti miksen mä saa tätä"...
En ymmärrä miksi jotkut vanhemmat eivät tajua säästää lapselle muutamaa tuhatta euroa itsenäistymistä varten. Meillä 3 lasta, kaksi alle 18 ja kaikille tulee olemaan 5000e summa rahaa kun muuttaa pois kotoa.
Mä luulin että otsikon alta olisi löytynyt joko muistokirjoitus tai ylistys omalle äidille...