Me ajateltiin vanhemmille kertoa kunhan on varhaisultrassa käyty ja jos kaikki on hyvin. Niin mun tiedot eli ikä 28 v, toinen laps ja Oys
MInä täällä kovasti mietiskelen milloin kertoa.. Toisaalta tekis mieli huutaa koko maailmalle että olen RASKAANA mutta toisaalta, kun ei koskaan tiedä mitä tuleman pitää. Töitä teen päivät läheisteni kanssa ja miettinyt että sama olisi kertoa koska jos jotain ikävää sattuu, tuskin pystyn töitä täysillä tekemään ja kerrottava sitten kuitenkin.. Saas nähdä milloin en malta pitää suutani kiinniHei, mulla olis kysymys, en tiedä onko tätä kysytty, mutta kysytään nyt kumminki, koska olette ajatelleet kertoa molempien vanhemmille entä sukulaisille tai kavereille? Olis mielenkiintoista tietää, kun itse en ole vielä kertonut kellekään ja olen sen verran ujokin tälläisen asian kanssa, että saa nähä miten vanhemmille tästä kerrotaan ja koska
Miwwi itse kyselin tuote samaa jo tuossa aikaisemmin ja tuli nyt vielä vähän lisäystä mieleen Eli yksi syy myös miksi en ole kertonut omille vanhemmilleni on se, että he asuvat ulkomailla. Äitini on tulossa Suomeen juuri ennen vappua ja sen takia tuo äitienpäivä olisi hyvä vaihde kertoa, olisin silloin 10+2 Tekisi kyllä miele kertoa jo nyt heti, koska on sellainen tunne että oma äiti osaa kaikaista parhaiten neuvoa ja osaa antaa parhaimmat vinkitEnsinnäkin olen miettinyt koska kertoa ystäville ja sukailaisille?
Meillä on ollut nyt sellainen ajatus, että kertoisimme vanhemmillemme äitienpäivänä. Olen aina tykännyt yllättää ihmisiä ja ajattelinkin kirjoittaa äitienpäiväkorttiin jotain tälläistä "Hyvää äitienpäivää Mummolle/Nannalle!". Oma äitini varmaan ajattelisi eka, että minulla on mennyt varmaan mummoni ja hänen korttinsa sekaisin
Muille kertomista en ole vielä edes uskaltanut miettiä. Muutenkin kun siskoni (minua nuorempi) ilmoitti minulla siihen aikoihin kun olimme päättäneet yrittää puolisoni kanssa lasta, että hän ei halua tädiksi vielä pitkään aikaa! Pomolleni olen kyllä kertonut ettei ihmettele huonovointisuuttani ja muuta outoa käytöstäni.