Itse en osaa kirjoitella hirveän hyvin minkäänlaisille palstoille, mutta luen kyllä tätä joka päivä, aina uusimmat kommentit!
Mutta nyt on ihan pakko kirjoittaa kun yksin kun pyörittelee päässään asioita ja mitä vastaisin teidän muiden kysymyksiin, niin eihän siitä tule mitään.
Ensinnäkin olen miettinyt koska kertoa ystäville ja sukailaisille?
Meillä on ollut nyt sellainen ajatus, että kertoisimme vanhemmillemme äitienpäivänä. Olen aina tykännyt yllättää ihmisiä ja ajattelinkin kirjoittaa äitienpäiväkorttiin jotain tälläistä "Hyvää äitienpäivää Mummolle/Nannalle!". Oma äitini varmaan ajattelisi eka, että minulla on mennyt varmaan mummoni ja hänen korttinsa sekaisin
Muille kertomista en ole vielä edes uskaltanut miettiä. Muutenkin kun siskoni (minua nuorempi) ilmoitti minulla siihen aikoihin kun olimme päättäneet yrittää puolisoni kanssa lasta, että hän ei halua tädiksi vielä pitkään aikaa! Pomolleni olen kyllä kertonut ettei ihmettele huonovointisuuttani ja muuta outoa käytöstäni.
Aikaisemmin joku kyseli elämäntilanteista ja iästäkin jotain puhuttiin, niin pakkohan minun nyt siihenkin on vastata, kun vastausta olen miettinyt päässäni.
Eli opiskelen itse tällä hetkellä ja valmistun tänä keväänä ammattiin. Tarkoitus olisi saada vakkarityö Lahdesta valmistumiseni jälkeen. Puolisoni puolestaan tekee töitä tällä hetkellä, mutta haki Lahden amk:n opiskelemaan. Asumme yhdessä ja meillä on ikäeroa kolmevuotta, puolisoni on vanhempi meistä.
Tulihan sitä teksitiä paljon! Mutta tarrasukkia teille kaikille
young-mum & vaavi 7+0