Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*



Meitä on jo 78 odottajaa!!

Laskettu aika
Nimi/Ikä/
Monesko lapsi/Sairaala/Tyttö vai poika

26.11
emiliainen/18/toinen/SeKS

28.11

Minsku82/30/kolmas/PS

1.12
Emerentia/21/ensimmäinen/TAYS
once upon a time/24/toinen/TAYS
HayLina/27/toinen/OYS
mia-mamma/31/ensimmäinen/LS

2.12
äippis1/28/kolmas/KYS
Jenksula/kaksoset

3.12
Minskis/27/ensimmäiset/KYS/kaksoset
tytti85/26/toinen/KYS
Mom4two?/24/toinen
TingaTanga/26/NKL

4.12
Sofi12/31/toinen/SeKS
juron-jaure/39/kolmas/TAYS

5.12
Santukka/26/kolmas/OYS

6.12
Tuittutuire
Kultasiipi91/21/toinen/TAYS
tombatar/36/neljäs/SeKS

7.12
young-mum/19/ensimmäinen/PHKS
piio/kolmas/KYS
ikuinenkuumeilija/22/neljäs/K-PKS

9.12
nopnop/20/ensimmäinen/OYS
ViolaRose/33/neljäs/TAYS
jabadaba77/35/viides/K-SKS
Sandde/24/ensimmäinen/TYKS

10.12
Silti Onnellinen/32/kolmas/OYS
kurre/25/toinen/PHKS
stellariia/21/
Enny/25/ensimmäinen/LS
dzelli/21/esikoinen/TYKS
Vogue/25/toinen/Kät

11.12
*tähti/34/ kolmas/Tays

12.12
linsku/33/ensimmäinen/Nkl

13.12
Obladi Oblada/35/toinen/K-SKS
Nenna85/26/ensimmäinen
Vaavimasu/neljäs/OAS

16.12
PIKKUMAMI85/27/neljäs/SeKS
Tolkuton/23/toinen/NKL tai HYS
-minttu-/21/ensimmäinen/TAYS
vauvaton/29/ensimmäinen/PS/kaksoset

17.12
Undu/30/toinen/JS
Jan-na/28/toinen/JS
Marisa79/32/ensimmäinen/OYS
luppi/22/ ensimmäinen/SatKs

18.12
hemptunen/kolmas/K-PKS
nis/29/ensimmäinen

19.12
Nezzie80/32/ensimmäinen/SatKS tai VAS
Vanullas/35/toinen/TYKS
Kaapo80/32/toinen/OYS
jouluvauva/35/kolmas/SeKS

20.12
mame31/32/toinen
futuremami/28/toinen/OYS

21.12
Ehkänen/28/neljäs/SeKS
malttamaton/kolmas

22.12
Pepsimax86/25/ensimmäinen/KOKS
sanna89-/22/toinen/KYS
Rödluvan/30/ensimmäinen/TYKS

23.12
Pink*/toinen
kiri/33/toinen/TYKS/kaksoset
yöperhonen/23/ensimmäinen/EKKS

24.12

Seerumia
Anni-Ilona/kolmas
Taurus91/21/ensimmäinen/OAS
Hilma/26/kolmas/KOKS
joulupallo/28/toinen/K-PKS
Susanna#1/18/ensimmäinen/SatKS

26.12
Ittuli/24/kolmas
lanttu-anttu

27.12
Ciru/28/ensimmäinen/NKL
Nana2012/28/ensimmäinen/SatKS
joulukuu2012/22/kolmas
Pikku J/26/ensimmäinen/Tyks

28.12
Äpyli/29/neljäs/OYS
Murunmami/25/toinen/EKKS

29.12
oranssikirahvi

?.12
jenikk/toinen
Jenskaa/21/ensimmäinen/KYS
Cheeky/21/toinen




Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus



Aiemmat keskustelut

Maaliskuun ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115392-joulukuun-toive-vauvat-2012-a/
Huhtikuun ketju:
Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*



Päivityspyynnöt paksulla ja punaisella!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kattikati
No niin, nyt on aloitettu toukokuun ketju =) Tänään olin vappua juhlimassa mutta tuli niin etova olo että oli pakko vetäytyä seurasta, ilta loppui lyhyeen. Siksipä olen nytkin tänne kirjoittelemassa. Kerrottiin tänään juhlissa yksille hyville kavereille, mutta vaikka sanottiin ettei oo julkinen uutinen vielä niin eikös ne lörppäsuut lipsauttaneet sen saman tien koko juhlayleisölle (joista puolia en edes tuntenut!). No, oppiipahan ettei kerro tärkeitä uutisia silloin kun porukalla on jo alkoholia veressä... Onneksi tää juhlaporukka on ihan eri puolella Suomea kuin meidän kotikaupunki, että ehkä uutinen ei leviä kovin nopeasti.

Hyvää vappua kaikille!!=)

Rödluvan ja Beetakingi 6+3
 
moiks ja terve tuloa uudet...

Täällä väsyn ja ihan mihinimaalisen huonon olon keskeltä jaksan vähän kirjotellakkin. Voisin vaan nukkua ja nukkua tänäänkin laitoin tuon tyttelin päiväunille ja nukahdin samalla seisauksella itekkin sohvalle kerkesin puoltuntia nukkuun niin tyty päätti herätä no ei muutakun vaunu lenkille et sai tytyn nukkumaan kunnon unia... että näin täällä

sanna89- ja masuasukki 6+2
 
Hauskaa vappua kaikille! Meillä on juhlittu hyvin rauhallisesti, kavereiden kanssa grillailtiin. Heillä on kuukauden ikäinen tyttö ja kovasti tuli outo olo lun mietin että jouluna on toivottavasti oma nyytti sylissä.

Hyvät uutiset ovat että ultrassa näkyi vahva syke ja viikkoja muutaman päivän isompi katkarapu. Eli kaikki kunnossa, nyt sitten seuraava virstanpylväs on nt-ultra.

Mulla on edelleen vahva tyttöolo, mutta katsotaan kuin käy. En ole ihan varma selvitetäänkö sukupuolta, ekasta en halunnut tietää ja oli kivA saada tyyppi. Nyt en ole ihan varma maltanko odottaa sinne asti.

Pahaolo on täällä ehkä hieman helpottanut, tilalle on tullut väsymys. Taidanpa lähteä nukkumaan tästä.

t. Undu + taimi 7+0
 
Viimeksi muokattu:
Hauskaa vappua!

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)

Syöttekö muuten kukaan foolihappo lisää? Tai muita vitamiineja? Mietin, että pitäisikö sellaisia alkaa syödä. Muuten syön kyllä mahdollisimman monipuolisesti, lounaan kanssa paljon salaattia ja muuten hedelmiä jne. Ja varsinkin nyt olen vielä yrittänyt jättää herkkuja enemmänkin pois. Tänään oli kyllä pakko syödä muutama munkki ja juoda simaa :D nam nam!

Kaksosista, jossain vaiheessa toivoin kaksosia. Meidän mummi sai kaksoset ja myös hänen siskonsa sai kaksoset. Mutta en taida uskoa, että tuolla kahta nyt olisi. Olen hyvin iloinen ja onnellinen yhdestäkin, tämä raskaus kun ei alkanut täysin luomusti. Söin femar-kuurin, kun en itse tuottanut kypsiä munasoluja. Kuuri näköjään auttoi :heart:

Tyttö tai poika-oloa ei ole vielä. Olen kyllä aina unissani nähnyt, että saan pojan, mutta saa nähdä :D Kunhan kaikki menee hyvin, se on pääasia.

Jospa nyt taas nukkumaan tätä väsymystä pois.

Ciru + nuppu 5+4
 
Kiitoksia uudesta pinosta!

Ja tervetuloa vielä minunkin puolesta kaikille uusille, onpa meitä jo monta :wave:

Meillä oli tosi mukava vappu, pari lapsiperhettä kylässä ja kyllä oli ilo katsella sitä pienten riemua. Jee! Ilmapalloja. Jee! Saippuakuplia. Jee! Serpenttiiniä. En sitten malttanut olla kertomatta, että meille olisi toivottavasti tulossa toinen. Olivatkin jo epäilleet, kun suurena juuston ystävänä jätin tällä kertaa väliin fetat ja mozzarellat salaatissa ja myöskin juustokakun ;) Sellaisille ystäville ja läheisille sitä voi hyvin kertoa, joiden kanssa haluaa sitten jakaa myös huonot uutiset.

Ciru
Mulla on käytössä Multivitan raskaus&imetys monivitamiini, samaa käytin viimeksi. Nimenomaan toi foolihappo, d-vitamiini ja rauta on sellaisia, joita raskaana oleva tarvitsee normaalia enemmän. Mä pärjäsin viimeksi ihan pelkillä monivitamiineilla, ei tarvinnut aloittaa ylimääräisiä rautakuureja. Katsoinkin apteekissa, että Multivitan ja Multitabsin vitamiineissa on rautaa 140 %, kun esim. Minisunissa "vain" 100 % saantisuosituksesta. Siksi päädyin taas Multivitaan.

Huomenna ajattelin soittaa neuvolaan. Olot on aika minimaaliset, väsymys on kyllä ihan kroonista ja pissahätä herättää yölläkin. Mutta muuten ei yhtään eroa normaalista. Tällä hetkellä nautin tästä ja yritän olla hermoilematta!

kwaidan ja tyyppi 5+4
 
Hyvää vappua kaikille!!:wave:

Kiitos Rödluvan pinon pitäjäksi alkamisesta!!

Anni-Ilonalle ja Undulle onnittelut ihanista ultrakuulumisista!!

Ciru, täälläkin on käytössä toi Multitabs raskaus ja imetys-monivitamiini. Purkki maksoi noin 19,90 ja kestää neljä kuukautta, että ei pahanhintainen.. Ja siinä pitäis olla just oikeessa suhteessa kaikki tarvittava..

Kaksosista sen verran, että olen toivonut saavani kaksoset ja meillä suvussa äitin puolella lähes kaikilla onkin..:) Mutta meillä alkion siirrossa olivat hyvin tarkkoina siitä, että ekalla kerralla vain yksi siirretään. Ja onhan tämä loppupeleissä parempi, tuplasti vähemmän huolta..

Täällä on ollut alusta asti tunne siitä, kumpaa tuolla köllöttää.. Mutta en viitsi sitä vielä julkaista, kun ei tiedä uskoakko omiin fiiliksiin vai ei..;) Lisäksi meillä on vielä vähän erimielisyyksiä miehen kanssa sen suhteen, selvitetäänkö sukupuoli etukäteen vai ei.. Aion kyllä saada tahtoni perille, että sukupuoli selvitettäis..:p

Tulin tänne poksauttamaan muutakin kuin vappupalloja, nimittäin viikot 9+0..=) Tällä hetkellä iltaisin tekee pahaa ja väsyttää ja vatsa on varsinainen vappupallo, mutta muuten olo on aika hyvä..

Sofi + ekaverakara esu 9+0
 
Viimeksi muokattu:
Tänään vois kyllä suunnata ensin taloyhtiön vappujuhlaan josta vois jos vointi on hyvä pyyhältää särkänniemeen kattoo hevisaurusta :D

Tsemppiä kaikille tuleviin ultriin ja meille ihan kaikille koitetaan pitää nää pienet ihmeet ainaki marraskuuhun asti masussa mukana :heart:
 
Vapun päiviä! :)

Eilinen työpäivä oli K-A-M-A-L-A !! väkee oli ku pipoo, meillä oli henkilöstövajaus, mikä tarkotti sitä että mä vedin karaokee ja möin tiskin takana.. voitte vaan kuvitella oliko helppoo olla monessa paikassa samaan aikaan..!
Mutta muuten ihan mukava ilta.. nyt parannellaan kipeytyneitä jalkoja ja selkää :)

Mulla käytössä foolihappo, jonka lääkäri suositteli aloittamaan!

Vatsalla on tosi vähän enää minkäänlaisia tuntemuksia, ei repäisykipuja, ei mitään juurikaan... tissit ei oo enää kipeet ja etova olokin on poissa... olikohan tää sitte tässä??? :(

Mites muuten noi tyttö/poikaolot, miten päättelette kumpu tulossa, vai onko vaan sellanen henkinen fiilis?

Yliväsynyt YP 6+1 :heart:
 
Hyppään mukaan pinoon ja ihanaan odotusaikaan!

Tämä on meidän kolmas, josta olen itse monet vuodet jo haaveillut...
Nuorimmainen (tyttö) on reipas ekaluokkalainen ja esikkokin (poika) täytti jo 10 vuotta.

Tästä raskaus / vauva-ajasta odotan seesteistä + nautinnollista aikaa.

11.12 *tähti/34/ kolmas/Tays

Hyvää Vappua!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: juron-jaure
Kiitokset rödluvanille uudesta pinosta! Nii se vaa jo toukokuu starttasi. :)

Tervetulloo kaikille uusille ja onnitteluja ihanista ultrakuulumisistaki kaikille ultrassa käyneille! On varmasti hieno tunne nähä se oma pikkunen ja sydämen pumputtelu. :heart:

stellariia Täällä ilmottautuu toinen "masistelija". Välissä kyllä ahistaa tosi paljon se kun jatkuvasti väsyttää ja heikottaa. Joutuu tosiaan kaikki miettimään etukäteen jos jonnekki lähtee, et mitä sitte jos taas oksetusolo iskee ja varautuun eväillä yms. Jotenki itekki kaipaa kauheesti sitä energistä "omaa itseään", vaikka ihana juttu tämä raskauski on nii haluais siitä sitte nauttiakki eikä tuntea oloansa koko ajan kurjaksi. Mulla onneksi välissä on kuitenki jo pirteempiäki päiviä jollon ei ees tee nii paljo pahaa, et sitte yrittää saada enempi aikaseksi kaikkea. Mutta totta se on et jos joutuu paljo aikaa viettämään neljän seinän sisällä, nii kyllä ne seinät äkkiä alkaa kaatumaan päälle. Ja tympeintä on jotenki semmonen sumunen olotila ku väsyttää nii tuntuu ettei päässä liiku mittään ja mulla ku pittää jaksaa tuota esikoistaki aina viihyttää. Toivottavasti sunki olo siitä pian alkais helpottamaan ja sen myötä mieliki piristyis. :hug:

Muuten täällä on vappu menny ihan rauhalliseen tapaan. Eilen käytiin naapurissa grillailemassa ja se kyllä oli mukavaa vaihtelua ja piristi mieltä kummasti. Tänään on sitte ollu vähä parempi olo nii käytiin porukalla kaupungilla vappuhulinoita kattelemassa ja nyt varmaan loppupäivä rauhotutaan iha kotosalla.

Voikaahan kaikki hyvin ja jaksamisia kaikille tasapuolisesti nii huonojen olojen ku väsymyksen tai oireettomuudesta johtuvan ressaamisenki kanssa. Jospa kaikkien olot tästä alkurupeamasta pikkuhiljaa helpottais.

HayLina+Neponen 9+3
 
Tervetuloa tähti!

Ravintolisistä, itse syön tota samaa Multivitan raskaus&imetys, mun mielestä se vaikutti parhaimmalta, rautaa ja foolihappoa oli hyvin ja B-vitamiiniakin oli enemmän kuin muissa valmisteissa. Sen lisäksi syön ratiopharmin kalaöljykapseleita, niissä on myös kalkkia ja D-vitamiinia. Ja nimenomaan siis kalaöljy, eikä kalanmaksaöljy ettei tuu liikaa A-vitamiinia.

Itsellä on ehkä poikaolo, vaikken oikeastaan noihin oloihin usko yhtään. Mun olo taitaa johtua vaan siitä että poikien vaatteet vetoaa muhun enemmän kuin ne tyttöjen vaaleanpunaiset rimpsuhömpötykset ;)

Eilen oli huono olo, tänään taas selvästi parempi. Vielä 10 päivää seuraavaan ultraan... Enää en juokse ihan koko ajan tarkastamassa pöksyjä, että oon kyllä hiukan rauhoittunut kun ekassa ultrassa oli kaikki hyvin. Voguelle tsemppiä huomisen ultraan!

Rödluvan ja Beetakingi 6+4
 
Viimeksi muokattu:
Heippa pitkästä aikaa.

Omaa napaa. Hiema huonoa oloa, väsyttää ja itkettää tosi helposti.En haluais jäähä yksin lasten kans ku sillon se itku tulee helposti. Koko ajan siis jossaki tuolla rinnassa puristava tunne.

Vitamiineista käytän Lady vita mam.Se on mulle paras, multivitasta ja multitabsista tulee tosi oksettava olo.
Mie oon miettiny jo kahen lapsen kohalla tuota kalöljyn syömistä, mutta aina se vaan on jääny. Anoppi sano, et tulis viisaita lapsia ku söis sitä. :saint: Siksikö ne ei kuule ja ymmärrä normi puhetta?! :confused:

Neuvola-ajan oon saanu 8.5. Tosi aikaste mun neuvola historiassa.=)

Onko täällä muita joilla raskausdiabetes? Tai siis mullaki muka on, mut silti aina mittauksissa on ollu arvot kohillaan. Mulla siss kuulema sillä on, ku toinen lapsi on ollu syntyissään 4500g. Että näin. Kerran niin sitte aina. Rasittavaa.

Moni tuolla kirjotellu kaksosista, mieki tai oikiastaa mekin toivottais kaksosia. Suvusta löytyy joitaki. Mut ei ihan läheltä. Ne ois niin sulosia, kaks pientä.. ja niin rankkaa. Sitähä se kuitenki jossain määrin on. Mutta ihailen aina kaksosia, niissä on jotain.

Eipä täällä ihmeitä, päivät ja viikot vierii.

Äpyli + nelonen 5+4 Pitääköhän tuo paikkansa?
 
Uskaltaudunkohan jo siirtyä tähän pinoon. Mun rivi ois

23.12/kiri/33/toinen/TYKS

Täällä oireet jyllää paljon kovemmin mitä ekassa raskaudessa. Koko ajan kuvottava olo, väsymys, mutta silti ei saa unta, jatkuvasti pissahätä, arat rinnat ja turvonnut vatsa. Mulla on myös paha flunssa päällä, joten se verottaa toki myös voimia.

Mulla on TYKSissä, jossa olin hoidoissa, varhaisultra viikon päästä. Millään ei jaksais odottaa sinne asti:)

Tsemppiä kaikille!

Kiri ja kakkonen 6+2
 
Tervetuloa kiri! Kiva saada tänne uus TYKSissä synnyttäjä, meitä on niin vähän.

Kaksosista, itse en haluaisi kaksosia, koska kaksosraskaus on aina riskiraskaus. Muutamalla ystävälläni on kaksosraskaudet päättyneet sanoinkuvaamattoman surullisesti. Lisäksi kaikki se vaiva joka kahdesta vastasyntyneestä on, miten siitä selviäisi. Toki jos siellä kaksi olisi niin yrittäisin parhaani, mutta pelko ja huoli olisivat kyllä moninkertaiset tähän verrattuna.
 
Heips ja hyvää vappua kaikille! Tervetuloa uusille! :)

Tietoihin voisi päivittää iän 26v.
Täällä oireet lisääntymäänpäin.. Hirvee väsy edelleen, kuvotusta satunnaisesti mutta enemmissä määrin ennen syöntiä, syönnin jälkeen. Nyt tänään tuli kuvioihin huimailu.. Hiukka meinas töissä pelottaa ihan, ku yhenäkin tuli ihan outo olo. Ja kylläpä kävi asukkaiden kanssa vessareissuilla "tuoksut" nenään.. :x Ja mielialat tuntuis menevän ihan omia polkujaan.. Äsken piti työkaverille pistää jo viestiä ja pyytää anteeks, jos satuin olemaan veemäinen.. :(

Vitamiineista, mie ostin kans tuota multivitan raskaus&imetys ja aloitin eilen. Ja TIETENKIN yks työkaveri just tuli apteekissa vastaan, no toivottavasti ei hoksannut mitä olin ostamas :D

Ensviikon pe olis sit eka neuvolareissu <3

Nenna ja pikkunen 7+5
 
Meillä oli ultra inssin vuoksi viime pe. Siellä se pieni sydän pumputteli tiuhaan tahtiin<3 Vastasi viikkoja ja muutenki normin näköinen tilanne. LA hieman muuttui laskutavan vuoksi eli mulle vois päivittää LA 17.12

Oloja on ollut vaihtelevasti. Välillä kaikki kuvottaa ja toisinaan pystyy syömään ihan normisti. Mitää isompia himotuksia ei oo ollu.

Masua kasvatellen!
Marisa79 ja pikkuinen 7+2
 
Rödluvan Kiitos pinon päivityksestä!!!! :)

Tervetuloa uudet!!!! Ja paaljon onnea plussista!! :heart:

Onnea ihanista ultrakuulumisista!! :heart: On se ihana päästä näkemään se pieni katkiskin, jos edes sitä :D Mut se syke, pieni jumputus!! Se varsinkin! :heart:

( . ) Omaa napaa, en tajua kun tää pahoinvointi vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja alkaa kyl olla niin raskasta jo. Kun nytkin, söin aamiaiseksi ruispalaa kaksikin, ja olo sen kun pysyy. Koko ajan pystyisin oksentamaan, mutta kun en halua. Ja kun ei mitään tee edes mieli :/ Tuntuu jo aika raskaalta, kun lasten kans välillä jaksa oikein mitään, kun ulos lähdetään niin siellä ollessa saattaa nousta kauhee yrjö olo...
Mutta olen koittanut ostaa jotain ruuanlaista mukaan jos jonnekkin mennään. Että saa syötyä.. Ja siis joku kehotti ostamaan jotain karkkeja, imeskeltäviä tms mutta en voi monia karkkeja/herkkuja edes syödä kun ne oksettaa niin paljon.. Pitäis vaan varmaan nauttia kun kerrankin niin. Mutta rasittavaa kun kaikki syömiset oksettaa!!!! :headwall:
Anteeksi että tulen tänne aina vain kitisemään!! :ashamed: Jos joku osaa antaa vinkkiä siitä mitä itse on syönyt kun kova pahoinvointi jyllännyt, jos jollain jotain kikkakolmosia? :) Hedelmiä olen koittanut ja ne auttaa vähän, tai olo helpottuu välillä jonkun verran.
Tosin luulenpa jo itsekkin että tämä olo helpottuu vasta kun pahoinvointi vaan jää pois... Ja sitä odotellessa.

Täällä huomenna eka neuvola. Ihan kiva saada sekin pois alta, vaikka varmaan sellainen aika "turha" käynti. Mutta kiva päästä kattomaan paljon se hemppa on, ja ihan kiva päästä tutustumaan uuteen neuvolaan :) Toivottavasti kiva neukkutäti!

Joku kyseli vitamiineista, ja foolihapoista. Mä syön, tai siis koitan muistaa syödä tota raskausajan jotain monivitamiinia missä on riittävä määrä foolihappoa. Tosin noi on tosi ällöjä noi pillerit, mut onneks sentään aika pieniä, niin menee hyvin alas. Tosin joka päivä en ole muistanut ottaa :S Mut pitää nyt muistaessa käydä ottaa.
D vitamiinia oon kans ottanut, meillä noita pureskeltavia lapsille niin ite otan aina samaan aikaan. Tollasia muumeja, joita saa ihan tosta lähikaupastakin! :)

Vähän oon yrittänyt miettiä et mikähän ois hyvä kahvinkorvike, kun kahvi oksettaa ajatuksena jo niin paljon.. :p Mutta oisi tosi ihanaa aloittaa aamu pirteänä. Ois aika upea tunne :D Aika alussa tällä kertaa toi kahvi jäi veks, kun aiemmin ei oo ollut tarvetta jättää vaikka on pahoinvointia ollut...

8+6
 
Siinä se vappukin vaan vierähti, ja pitäis taas palata työn pariin, huh, ei kyllä jaksais, tää väsymys on mitä kauheinta.. :D


Hui, värjäsin eilen hiukset, pidin kyllä värin päässä vain 15min, mutta rupes kyllä vähän mietityttämään, oliko ihan viisasta, en aijo kyllä enää värjätä koko raskauden aikana. :|


Miwwi ja muru 7+6
 
TingaTanga kyseli kahvinkorviketta. Itse en viime raskaudessa pystynyt kahvia juomaan ollenkaan n. 10 viikolta lähtien ja nytkin se tökkii jo melkoisesti. Aamuisin olen yrittänyt vähän litkiä puoliväkisin. Teessähän on kofeiinia, eli maistuisiko se? Mulle ei tosin maistunut teekään viime kerralla. Jos halusin juoda jotain lämmintä aamulla tai sitten tavan vuoksi työpaikalla, join kaakaota. Siitä sai vähän energiaakin. Tosin sokeriyliannostuksen takia määrää kannattanee rajoittaa hieman :LOL: Toivottavasti paha olo helpottaa pian!

Aurinkoista keskiviikkoa!

kwaidan ja tyyppi 5+5
 

Yhteistyössä