"vieras"
Näköjään tosi moni pyörtyisi meille tullessaan.
Laita varuiksi patja lattialle
Näköjään tosi moni pyörtyisi meille tullessaan.
Mä kyllä huolehdin lastasta kaiken lihan pannuun, vaikka sitten veitsenkärjellä, ellei napauttamalla lähde. Ei mulla ole koskaan raakaa lihaa lastassa eikä puuhaarukassa, kun ruoka on valmista.Meillä on kyllä muovinen LASTA, jossa on välit.
Siis oikeestikko suurin osa ihmisistä laittaa lautaselle jauhelihaa sellasella lastalla, jossa on raakaa lihaa? Laitatteko sillä samalla lastalla sitä ruokaa vielä johonkin säilytykseen, jos jää yli? Kiva, mitkä bakteerikasat siinä ruoassa muhii. Voi oksennus!
Siis miten siinä lastassa on muka raakaa lihaa? Mä ainakin katson, että lastaan ei jää kiinni mitään. Tuskinpa se lasta siinä muutaman minuutin aikana saastaantuu kun liha on vielä raakaa....Meillä on kyllä muovinen LASTA, jossa on välit.
Siis oikeestikko suurin osa ihmisistä laittaa lautaselle jauhelihaa sellasella lastalla, jossa on raakaa lihaa? Laitatteko sillä samalla lastalla sitä ruokaa vielä johonkin säilytykseen, jos jää yli? Kiva, mitkä bakteerikasat siinä ruoassa muhii. Voi oksennus!
Kerran näin eräässä pikaruokaravintolassa, kun työntekijä harjalla ja rikkalapiolla lakaisi lattiat, poimi paljain käsin yksittäisiä roskia lattioilta ja siitä sitten samoin tein lähti tekemään asiakkaalle ranskalaisia pesemättä käsiä välissä. ei oo tehnyt mieli käydä siellä enää.Eräässä kahvilassa todistettua: asiakkaan tippui lattialle munavoilla päällystetty karjalanpiirakka. Joku kahvilan työntekijä tuli siihen sitten siivoamaan sotkua jollain rätillä. Huiteli rätillä kaikki munavoimössöt ja likaisen laattalattian, minkä jälkeen pyyhi sillä SAMALLA RÄTILLÄ vielä pari lähipöytää "puhtaaksi". Siis voi yök! Enpä tuon jälkeen ole neää kyseiseen kahvilaan eksynyt...
Puuhaarukkahan oikein imee sen raan lihan nesteen itseensä. Sitten sä pyrittelet sen kypsän lihan sillä likasella puuhaarukalla. On siinä sitä raakaa lihaa vaikka olisit sen vitsellä raaputtanut. Miksi et viitsi ottaa toista otinta kypsän lihan käsittelyyn. Helpompihan sekin on, kun alkaa raaputtamaan sitä raakaa lihaa siitä haarukasta.Mä kyllä huolehdin lastasta kaiken lihan pannuun, vaikka sitten veitsenkärjellä, ellei napauttamalla lähde. Ei mulla ole koskaan raakaa lihaa lastassa eikä puuhaarukassa, kun ruoka on valmista.
Mitenköhän ennen on selvitty raskauksista hengissä kun näistä ei ole murehdittu....Puuhaarukkahan oikein imee sen raan lihan nesteen itseensä. Sitten sä pyrittelet sen kypsän lihan sillä likasella puuhaarukalla. On siinä sitä raakaa lihaa vaikka olisit sen vitsellä raaputtanut. Miksi et viitsi ottaa toista otinta kypsän lihan käsittelyyn. Helpompihan sekin on, kun alkaa raaputtamaan sitä raakaa lihaa siitä haarukasta.
Eihän sitä raskausaikana enää (jos joskun oon viel raskaana) uskalla mennä kenenkään luo syömään, kun on suuri toksoplasmoosi-/listeriavaara, kun tarjoillaan lihat samalla välineellä, kun on raakaa lihaa möyhennetty.