Pikkuinen: Voi se olisi niin ihana syntymäpäivä lahja! Minulle tämä olisi, kuten kuopukseni "lähes syntymäpäivä lahja", eli ei ihan päivälleen mutta samassa kuussa
Toivotaan molemmille parasta :heart: Tuo jälkimmäinen on kyllä niin näkyvä että näki ihan selvästi yhtään tiirailematta
Oletko aikaisemmissa kemiallisissa kierroissa saanut yhtä vahvaa, vai onko se jäänyt aina yhtä hailakaksi kun tuo pregchekcin tulos? Minä muuten huomasin että päiväpissasta tulee aina tummempia kuin aamupissasta, vaikka toisin väitetään
morebabies: Kiitos
Taisin itsekin lukaista tuon keskustelun, aiheesta löytyi kovin vähän tietoa. Ei ehkä ole ihan normaalia testailla enää näillä viikoilla :ashamed:
No, kävi miten kävi niin seuraavalla kerralla tuskin testaan enää rv6 jälkeen ettei vaan sen takia tule turhaa murhetta.
Nyt olen vähän sekavin mielin. Pääsin ylimääräisenä neuvolalääkärin ultrattavaksi, ja sieltä löytyi elävä sikiö ja pamppaileva sydän :heart: Mutta, jotten taaskaan pääsisi liian helpolla, niin sikiön koko ei vastannut viikkoja, vaan oli 4pv jäljessä. Eli kun nyt pitäisi olla 8+2 niin koko vastasi 7+5. Käsittääkseni 1-2pv:n ero on ihan normaalia. Oviksesta olen varma, koska testi näytti tummimman viivan kp13 ja siitä haaleni taas lähes olemattomiin. Kunnon o-plussaahan en saanut. Mietinnässä on taas se varhaisultra, koska nt-ultraa joutuisi odottaa nelisen viikkoa ja se tuntuu kaiken tämän jälkeen kovin pitkälle. Täytyy varmaan katsella nyt jonkin aikaa josko oireet ilmaantuisivat takaisin. Mutta nyt ei auta kun toivoa että kaikki sujuisi hyvin loppuun asti.