Lällällällä lieruuuu, Chef on paksuu pieruuuu.
Voehan höh
Eilen vaaka näytti 70,2 eli samaa lukemaa kuin edellispäivä. Nyt on melko pitkään paino laskenut joka päivä, joten se oli ihan odotettavissakin, että joskus tulee piene stoppi, koska normaalisti paino sahailee, vaikkakin on siis sinänsä suunnaltaan laskujohdannainen
Tämän päivän tulos olikin sitten suurempi, mutta valehtelisin jos väittäisin sen johtuneen siitä luonnollisesta sahailusta. Ehei...kyllä se johtui rahkassa olleesta sokerista, hilloa sisältävästä pullasta, Atrian mikropizzasta (460 kaloria), leivästä ja 5 karkista. Nämä siis otin ja vedin normaalin ruokamäärän päälle. Tuhma minä!!!
Eilen olin aamusta iltaan reissussa ja söin kylässä sitä mitä oli tarjolla, eli en kieltäytynyt nyrpistellen diettiini vedoten vaan söin siinä missä muutkin. Tämän päätöksen tein jo hyvissä ajoin reissua, eli eilinen oli tietoinen valinta, ei hetken päähänpisto. Jätin kyllä välipalan väliin, mutta rahkaa ja pullan söin.
Kotiin saavuin tuossa klo 22 aikaan ja arvata saattaa miten siinä sitten taas kävi. Ajattelin syödä pari leipää, mutta koska kaapissa oli kätevästi mikropizza, niin ajattelin sitten syödä sen. Ja leivän. Ja pari karkkia.
Kyllä voi ihminen taas olla tyhmä!
Pätkääkään ei ollut nälkä, pizza ei todellakaan ollut hyvää ja kahden suklaapalan jälkeen kolme kettunannaa vaan on ihan älyttömästi liikaa (hyvä ettei oksennus tullut, kun oli niin ällömakeaa!)...mutta mitä tekee Chef. Syö silti!
Nooh, ahneella on paskanen loppu, joten siitäs sain. Nyt aamusta olo on taas kun omenalla. Tunnin päästä pitäisi syödä lounas, mutten pysty. Siirrän sen suosiolla myöhempään, joskin saattaa kyllä käydä niinkin etten sitä kykene syömään lainkaan, koska olo on tosiaan sellainen, kun olisin juuri syönyt.
Viimeisen suupalan vedin joskus yhdentoista jälkeen, joten koko eilinen mässäys näkyy nyt sitten vaa-assa, joka näytti aamusta 70,6kg, eli 400g plussaa niin että pärähti. Kannattiko? No ei. Mutta myöhäistä se nyt on parkua
Äkkiäkös tuon onneksi saa myös pois, koska olen kyllä jo palannut ruotuun...mutta ilman noita ylimääräisiä, olisi vaaka saattanut näyttää tänään jo alle sen 70 kg. Koitan seuraavalla kertaa ajatella asiaa näin...josko se pizza ja herkut jäisi sitten syömättä