V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aloita uusia ja fiksuja ketjuja niin palstan taso nousee.Mitäs jos jatkossa jättäisimme täysin huomioimatta nämä muutaman ihmisen kommentit.
Ajattelitko tason nostoa niin että osa kirjoittajista saadaan pudotettua veneestä?Aloita uusia ja fiksuja ketjuja niin palstan taso nousee.
lepanteri kun jätettäis herjoinees kölin alle ni tapahtuis huima tason nousuAjattelitko tason nostoa niin että osa kirjoittajista saadaan pudotettua veneestä?
Voi olla hankala toteuttaa koska ovat toistensa kimpussa vaikka keskusteltaisiin tähtitieteestä.
On sun jutut kyllä äärimmäisen erikoisia nykyisin. Paljon pahempia kuin ennen. Mitä sieniä siellä seuroissa syödään?Jos Donaldin ja kavereittensa mukaan mentäisiin, niin beef jerkyä, eli vauvoista ja lapsista/nuorista tehtyjä lihaa vois käyttää. Esim.Lady Gaga nautti jerkystä tehdystä lasagnesta kovasti.
Olen huomannut saman vaikka vältän kyseisen nimimerkin viestejä. Pikavilkaisulla huomaan, että hänellä on taas vaikea kausi menossa. Onneksi Palstapesu tajusi lopettaa tällä palstalla hirmuilun.On sun jutut kyllä äärimmäisen erikoisia nykyisin. Paljon pahempia kuin ennen. Mitä sieniä siellä seuroissa syödään?
Ei tää oo mitään "nykyisin". Se mitä epäiin 11 vuotta sitten, on läväytetty läntisen maailman nähtäväksi.On sun jutut kyllä äärimmäisen erikoisia nykyisin. Paljon pahempia kuin ennen. Mitä sieniä siellä seuroissa syödään?
Siis missä ne on nähtävänä? Mistä lähteistä saat tietosi? Ja miten voit olla varma että juuri ne on totta?Ei tää oo mitään "nykyisin". Se mitä epäiin 11 vuotta sitten, on läväytetty läntisen maailman nähtäväksi.
Ja mulle on jäänyt mieleen lapsuudesta kun luin akkaria joskus 90 luvulla, niin siinä oli tarina kun Aku, Roope ja veljenpojat päätyi jollekin saarelle, niin saaren omistaja laittoi ankat menemään metsään ja lähti porukoineen metsästämään heitä. Mua jotenkin silloin järkytti se, kun nuo ankathan on niin "inhimillisiä" ja niitä metsästettiin noin, ja tarina tuli mieleen kun luin illujuttua, että ne tekee vastaavaa ihmisille...Echo, onko sulla tietoa Disneystä, kuuluuko se porukka illuihin? Luin jostain että Walt olis ollut illu ja Disneyn tuotannossa näkyisi illujuttuja. Ja Waltin omassa nimikirjoituksessa näkyisi 666.
Olen huomannut saman vaikka vältän kyseisen nimimerkin viestejä. Pikavilkaisulla huomaan, että hänellä on taas vaikea kausi menossa. Onneksi Palstapesu tajusi lopettaa tällä palstalla hirmuilun.
Kirjoita MAGA-makaronilaatikkosi resepti.MAGA
![]()
Lopetin kananmunien oston, kun kokestroliarvoni piippasivat kesällä.Teen joskus juustoista makaronilaatikkoa, mutta sitä munamaitosekoitusta en voi sietää.
Niin. Sulle ei riitä silminnäkijöiden ja uhrien kertomukset ja Epsteinin sähköpostit?Siis missä ne on nähtävänä? Mistä lähteistä saat tietosi? Ja miten voit olla varma että juuri ne on totta?
Hetken luulin että se oli viittaus Epsteinin saareen ja Aku, Roope ja pojat olisi sattunut paikalle ankanmetsästyskauden aikaan.Ja mulle on jäänyt mieleen lapsuudesta kun luin akkaria joskus 90 luvulla, niin siinä oli tarina kun Aku, Roope ja veljenpojat päätyi jollekin saarelle, niin saaren omistaja laittoi ankat menemään metsään ja lähti porukoineen metsästämään heitä. Mua jotenkin silloin järkytti se, kun nuo ankathan on niin "inhimillisiä" ja niitä metsästettiin noin, ja tarina tuli mieleen kun luin illujuttua, että ne tekee vastaavaa ihmisille...
Niin. Sulle ei riitä silminnäkijöiden ja uhrien kertomukset ja Epsteinin sähköpostit?
Sä uskot, kun miljardööri sanoo "en ole tehnyt" ja postittaa kauniin kuvan hymyilevästä perheestään?
Kaikki ovat Epsteinistä kysyttäessä valehdelleet.