Suositelkaa hyvää MAGAroonilaatikon reseptiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos Donaldin ja kavereittensa mukaan mentäisiin, niin beef jerkyä, eli vauvoista ja lapsista/nuorista tehtyjä lihaa vois käyttää. Esim.Lady Gaga nautti jerkystä tehdystä lasagnesta kovasti.

On sun jutut kyllä äärimmäisen erikoisia nykyisin. Paljon pahempia kuin ennen. Mitä sieniä siellä seuroissa syödään?
Ei tää oo mitään "nykyisin". Se mitä epäiin 11 vuotta sitten, on läväytetty läntisen maailman nähtäväksi.

Echo, onko sulla tietoa Disneystä, kuuluuko se porukka illuihin? Luin jostain että Walt olis ollut illu ja Disneyn tuotannossa näkyisi illujuttuja. Ja Waltin omassa nimikirjoituksessa näkyisi 666.

Echo, onko sulla tietoa Disneystä, kuuluuko se porukka illuihin? Luin jostain että Walt olis ollut illu ja Disneyn tuotannossa näkyisi illujuttuja. Ja Waltin omassa nimikirjoituksessa näkyisi 666.
Ja mulle on jäänyt mieleen lapsuudesta kun luin akkaria joskus 90 luvulla, niin siinä oli tarina kun Aku, Roope ja veljenpojat päätyi jollekin saarelle, niin saaren omistaja laittoi ankat menemään metsään ja lähti porukoineen metsästämään heitä. Mua jotenkin silloin järkytti se, kun nuo ankathan on niin "inhimillisiä" ja niitä metsästettiin noin, ja tarina tuli mieleen kun luin illujuttua, että ne tekee vastaavaa ihmisille...

Siis missä ne on nähtävänä? Mistä lähteistä saat tietosi? Ja miten voit olla varma että juuri ne on totta?
Niin. Sulle ei riitä silminnäkijöiden ja uhrien kertomukset ja Epsteinin sähköpostit?

Sä uskot, kun miljardööri sanoo "en ole tehnyt" ja postittaa kauniin kuvan hymyilevästä perheestään?
Kaikki ovat Epsteinistä kysyttäessä valehdelleet.

Ja mulle on jäänyt mieleen lapsuudesta kun luin akkaria joskus 90 luvulla, niin siinä oli tarina kun Aku, Roope ja veljenpojat päätyi jollekin saarelle, niin saaren omistaja laittoi ankat menemään metsään ja lähti porukoineen metsästämään heitä. Mua jotenkin silloin järkytti se, kun nuo ankathan on niin "inhimillisiä" ja niitä metsästettiin noin, ja tarina tuli mieleen kun luin illujuttua, että ne tekee vastaavaa ihmisille...
Hetken luulin että se oli viittaus Epsteinin saareen ja Aku, Roope ja pojat olisi sattunut paikalle ankanmetsästyskauden aikaan. 😂

Niin. Sulle ei riitä silminnäkijöiden ja uhrien kertomukset ja Epsteinin sähköpostit?

Sä uskot, kun miljardööri sanoo "en ole tehnyt" ja postittaa kauniin kuvan hymyilevästä perheestään?
Kaikki ovat Epsteinistä kysyttäessä valehdelleet.
Älä nyt sekoita asioita. Epsteinin ja kavereidensa pervoilusta on todisteita, enkä usko heidän vakuutteluja. Saastaisia pervoja ne on. Mutta sä kirjoitit mm. ihmissyönnistä ja saatananpalvonnasta yms. Mistä lähteet niihin?

Yhteistyössä