pois
poistan jossain vaiheessa.
poistan jossain vaiheessa.
Viimeksi muokattu:
Totta! Audrey on niiin kaunis
Että oletkin kivan näköinen tyyppi. Sellainen, että jos kuvan perusteella pitäisi päättää, keneen tutustua, valitsisin sinutAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24871300:
Joissain kuvissa oot näyttäny ikäistäs vanhemmalta, mut nyt oot kyl nuortunu ja paljon.
No siitä en tiiä, mut mie haluan tommoset hiukset nyt kun kuvan näin!
Älä välitä, maailmaan mahtuu kaikenlaisia idiootteja! :hug:No kiitos. Katsos, mua ei enää niin haukuta näissä ketjuissa, vaan schaissea sataa yyvee-boksiin. Nytkin oli yön aikana tullut kolmelta eri nikiltä haukkumaviestejä, eilen illalla tuli seitsemän. Ja nuo kaikki sanomani on niistä viesteistä lainattua. Itse olen oppinut oman pärstäni kanssa jo elämään.
Kiitos. Tuntui kyllä kaiken tämän ilon keskellä erityisen pahalta. En muistanutkaan, millaista täällä voi olla, kun hetken aikaa olen saanut olla suhteellisen rauhassa. Mutta tulihan se totuus taas esiin.Älä välitä, maailmaan mahtuu kaikenlaisia idiootteja! :hug:
Miksi itse toistelet niitä haukkumisia? Todennäköisesti ovat kaikki yhdeltä tyypiltä, ei me muut niistä tiedetä.No kiitos. Katsos, mua ei enää niin haukuta näissä ketjuissa, vaan schaissea sataa yyvee-boksiin. Nytkin oli yön aikana tullut kolmelta eri nikiltä haukkumaviestejä, eilen illalla tuli seitsemän. Ja nuo kaikki sanomani on niistä viesteistä lainattua. Itse olen oppinut oman pärstäni kanssa jo elämään.
Ihanat silmät, huulet, nenä, kasvojen muoto. Ei kai tää tee uutta poskipuna-aaltoa jos sanon, että kun oot tukan värjännyt tummaksi niin kulmakarvoja tekisi terää myös vähän tummentaaAlkuperäinen kirjoittaja Kenekään tuttu;24870893:
En tiiä miksi. Tuli kai vaan niin paha mieli. Tiedän, etten ole kaunein kukka tässäkään laaksossa, mutta silti tuollaiset haukkumiset satuttavat, vaikka kuinka tietää, että niiden takana on luultavasti muutama vakkaripalstalainen, jotka ovat aina mun kimpussani joko nikillä, harmaana tai yv:llä, ja ovatkin siinä olemisessaan tosi säälittäviä.Miksi itse toistelet niitä haukkumisia? Todennäköisesti ovat kaikki yhdeltä tyypiltä, ei me muut niistä tiedetä.
Mitäs verta Fortunaten suonissa virtaa, meinaan suomalainen nainen ei ole näin kaunis.Hahaa, tää ei oo vielä ollut täällä (paitsi avatarina).
Säki oot aivan erin näköinen kun kuvitelmissani! Positiivisella tavalla.