Oisko taas naamakuvaketjun aika?

Ope myös
[QUOTE="...";24870768]Ja pakko on vaan todeta, että jos sä Riepu olet opettaja, niin eikö sua hävetä täällä meuhkata tuollain, kun kaikki tietävät kuka olet? En haluaisi mun lapseni opettajalta tuollaista lukea. Pitäisi olla hieman parempi arvostelukyky, jos julkisessa ammatissa.[/QUOTE]

Ihan inhimmillisiä ihmisiä vaan me opettajatkin kyllä ollaan :)
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Ope myös;24870844:
Ihan inhimmillisiä ihmisiä vaan me opettajatkin kyllä ollaan :)
No ihan varmasti. Mutta kannattaako olla omalla naamalla täällä noiden kommenttejensa ym kanssa, jos on julkisessa ammatissa. Se oli pointti.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
häh
Alkuperäinen kirjoittaja Kenekään tuttu;24870893:
Hei, antakaan määkin --
Viime kesänä iho oli hetken aikaa paremmassa kunnossa. <3 Nykyään saa taas itkua tihrustaa kun katsoo peiliin.

Siis et kai tarkoittanut että sulla on muka tässä kuvassa huono iho?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24870830]Tietenkin voi meikkivinkkejä antaa vaikka ei oma pärstä täällä vilkukkaan.
Meikkauksessa vain on tiettyjä sääntöjä, joita rikkoessa menee aina homma reisille.
Jassoolla ollut tosi vähän meikkiä kuvissa joita olen nähnyt, miksi häneltä ensimmäisenä vinkkejä kysyisin?[/QUOTE]

Hyvä meikkaaja osaa meikata siten, että lopputulos on luonnollinen.
 
Kenekään tuttu
Alkuperäinen kirjoittaja häh;24870901:
Siis et kai tarkoittanut että sulla on muka tässä kuvassa huono iho?
Ei, tässä se on tosi hyvässä kunnossa (arpia voi näkyä), mutta muuten tykkään. Voisin laittaa kuvan vertailuksi kuvan ihostani huonossa kunnossa.
 
v-k
Mikä juttu se on, että monet laittavat kuvansa niin moneen ketjuun, saman kuvankin jopa - viikko viikon jälkeen? Jos haluaa nähdä, miltä kyseinen palstalsainen näyttää, niin kuva löytyy kyllä hakutoiminnolla?
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Mikä juttu se on, että monet laittavat kuvansa niin moneen ketjuun, saman kuvankin jopa - viikko viikon jälkeen? Jos haluaa nähdä, miltä kyseinen palstalsainen näyttää, niin kuva löytyy kyllä hakutoiminnolla?
niin ja jos ei halua nähdä jonkun tietyn palstalaisen naamaa, voi myös olla ihan klikkaamatta isommaksi tämän kuvat ja ohittaa ne, ja siirtyä niihin kuviin joita haluaa katsella...
 
En tarkoittanut ketään erityistä henkilöä, vaan tosiaan mietin ihan vaan, että minkä takia sama kuva monta kertaa. Siis että mikä se pontti siinä kuvan laittamisessa on?
En osaa sanoa laittajan pointista, mutta itse olen suht uusi tällä palstalla ja musta on todellakin kiva nähdä muiden kuvia, oli ne sit vanhoja tai uusia. :)
Itse en ainakaan jaksanut palstailun alottaessani etsiskellä nimimerkkien kuvia vanhoista ketjuista.
 
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
En tarkoittanut ketään erityistä henkilöä, vaan tosiaan mietin ihan vaan, että minkä takia sama kuva monta kertaa. Siis että mikä se pontti siinä kuvan laittamisessa on?
Niin no, en voi puhua toisten puolesta... mutta ehkä jotkut ei ota/otata itsestään usein kuvia, ja siksi on usein sama, tai jos ajattelee jonkun tietyn kuvan olevan eniten itsensä näköinen, en tiedä.
Itse en laita samaa kuvaa montaa kertaa ellei siihen nyt joku hyvä syy ole.
Mutta kuvaketjuihin osallistun...mitään hyvää syytä ei ole osallistua muttei mitään erityistä syytä myöskään miksi en laittaisi kuvaani, paitsi jos ketjuun halutaan jotain tietynlaisia kuvia, esim nuorista tai uusista palstalaisista pelkästään, mutta yleensä niissä ei ole mitenkään määritelty ketkä saavat osallistua
 
"kukka"
Alkuperäinen kirjoittaja Kenekään tuttu;24870893:
Hei, antakaan määkin --
Viime kesänä iho oli hetken aikaa paremmassa kunnossa. <3 Nykyään saa taas itkua tihrustaa kun katsoo peiliin.

Miten tarkoitat "paremmassa kunnossa"? Iho-ongelmat on todella kurjia :( Kaunis olet...
 

Yhteistyössä