Oisko taas naamakuvaketjun aika?

[QUOTE="vieras";24870636]Väärässä kyllä olet, hiukan eri mieltä tuosta persenaamasta.
Varjostusväri laitetaan alle ja poskipuna päälle.
Joitain poskipunan sävyjä voi käyttää myös varjostukseen, suurta osaa ei.[/QUOTE]

Tuo termi ei ollut omani, vaan ystävällisen palstalaisen luonnehdinta ulkonäöstäni hetki sitten (yv:llä).

Ne värit joita minä käytän ja ruma naamani huomioiden (mulla on matalat poskipäät ja paksut posket) mulle on useampi alan ammattilainen neuvonut juurikin laittamaan poskipunan poskiluun alle, varjostamaan. Ehkä he kaikki ovat sitten olleet väärässä, varmaan nauraneet huiputtaessaan hyväuskoista hömöä. Ilmankos mä olenkin näin ällöttävän ruma, kun meikkaankin ihan väärin.
 
Tuo termi ei ollut omani, vaan ystävällisen palstalaisen luonnehdinta ulkonäöstäni hetki sitten (yv:llä).

Ne värit joita minä käytän ja ruma naamani huomioiden (mulla on matalat poskipäät ja paksut posket) mulle on useampi alan ammattilainen neuvonut juurikin laittamaan poskipunan poskiluun alle, varjostamaan. Ehkä he kaikki ovat sitten olleet väärässä, varmaan nauraneet huiputtaessaan hyväuskoista hömöä. Ilmankos mä olenkin näin ällöttävän ruma, kun meikkaankin ihan väärin.
Usko jo, sä et oo ruma! :heart:
 
"nipu"
[QUOTE="vieras";24870271]Joka kerta kun nään ton Helga P:n kuvan, mun on ihan pakko tulla sanoon tää: sä oot NIIN kaunis!!! =)[/QUOTE]

mä en ikinä ehdi nähdä sitä ja aina sitä hehkutetaan! :(
 
gjgj
Mistä se siekin mun tietämiseni tiedät? Pidä turpasi kiinni jos ei ole _mitään_ asiallista sanottavaa. Kiitos.
Selvästi et tiennyt. Ja sultako oli asiallista alkaa selittämään nätille tytölle että hänellä muka on väärässä paikassa tämäjatämä (vaikkei ollut). Joskus voisit sinäkin pitää näppiksesi kurissa vaikka kuinka tekisi mieli vittuilla ja piilottaa se jonnekin 'neuvoon'.
 
kauniss
tehkääpäs lapsukaiset niin että vedätte lommolle posket ja siihen kohtaan mihin "lommo" tulee niin laitatte sitä teidän poskipunaa:) näin me opastamme oikeassa koulussa:) tukee kaunista jälkeä.kaunis:)
 

tässä kuvassa mulla ei ole ollenkaan poskipunaa joten voitte kuvitella mikä laatikkonaama lommoposki olisin jos laittaisin poskiluun alle punaa, mutta voi se kyllä sopia sellaisille joilla on pyöreämmät kasvot :)
Sulle sopii ehdottomasti poskipäiden päälle poskipuna! :) Mulla vähän sama, ei kapeat kasvot mutta tulee helposti tosi kulmikkaat jos laitan poskipunan alle...ei todellakaan sovi kaikille, ihan kakkapuhetta... :)
 
"..."
Ja pakko on vaan todeta, että jos sä Riepu olet opettaja, niin eikö sua hävetä täällä meuhkata tuollain, kun kaikki tietävät kuka olet? En haluaisi mun lapseni opettajalta tuollaista lukea. Pitäisi olla hieman parempi arvostelukyky, jos julkisessa ammatissa.
 
  • Tykkää
Reactions: rops

tässä kuvassa mulla ei ole ollenkaan poskipunaa joten voitte kuvitella mikä laatikkonaama lommoposki olisin jos laittaisin poskiluun alle punaa, mutta voi se kyllä sopia sellaisille joilla on pyöreämmät kasvot :)
Mä laitan aina punan poskipäälle, koska tykkään korostaa poskipäitäni. Tykkään punaisista poskipäistäni. :)
 
  • Tykkää
Reactions: tiiru
Turkilmas
Mä en enää kehtaa tunkea omaa lärvääni kun sitä on tullut tässä esiteltyä...

Mutta kauniita naisia tosiaan ketju taas täynnä. As ifille sopii niiiiiin hyvin tuo otsis ja samoin Tiirun uudet hiukset on tosi hienot. Bongasin myös mulle ihan uudet kasvot, valitettavasti en huomannut katsoa nikkiä. Kaunis vaalea nainen istuu sohvalla. Todella kauniit kasvot.

Nää on sitten kivoja nää kuvaketjut, aina yhtä mukava katsella millaista porukkaa näppisten takana on :)
 
"vieras"
kannattaisi varmaan ottaa vastaan tiirulta tai jassoolta tämän ketjun kuvien perusteella :)

Nuo erään poskipunat olivat aika järkyt, mutta kuvattomat, turha se on mennä neuvomaan. Eihän sitä voi tietää miltä teidän naama todellisuudessa näyttää...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24870816]kannattaisi varmaan ottaa vastaan tiirulta tai jassoolta tämän ketjun kuvien perusteella :)

Nuo erään poskipunat olivat aika järkyt, mutta kuvattomat, turha se on mennä neuvomaan. Eihän sitä voi tietää miltä teidän naama todellisuudessa näyttää...[/QUOTE]

Tietenkin voi meikkivinkkejä antaa vaikka ei oma pärstä täällä vilkukkaan.
Meikkauksessa vain on tiettyjä sääntöjä, joita rikkoessa menee aina homma reisille.
Jassoolla ollut tosi vähän meikkiä kuvissa joita olen nähnyt, miksi häneltä ensimmäisenä vinkkejä kysyisin?
 
  • Tykkää
Reactions: persvakoonasana

Yhteistyössä