Oisko taas naamakuvaketjun aika?

"papu"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24871300:


Vähän on vanha kuva, ku mä oon tottunu olemaan vaan aina siellä kameran takana :D
Että oletkin kivan näköinen tyyppi. :) Sellainen, että jos kuvan perusteella pitäisi päättää, keneen tutustua, valitsisin sinut :)
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="yökyöpeli";24870833]Että meni poskipunasta riitelyksi tämä kuvaketju nyt sitten :(

Kauniita olette kaikki, omaa kuvaa en onnistunut lataamaan, ja ehkä parempi niin :)[/QUOTE]

Joo en minäkään kyllä enää laita saatana. Jos totta puhutaan niin tiedän kyllä että poskipunaa on liikaa, paikka on mielestäni MULLE oikea.... Mutta arvatkaas se on se MUN juttu sama kun jollekkin vaikka kirkkaanpunainen huulipuna tai sininen rajaus tai läväri kulmassa... No mutta näistä huolimatta laitan jatkossakin väärää punaa, väärään paikkaan ja liikaa! Halleluja!!!!
 
"vieras"
Huh huh, Suzyanne näyttää niin erilaiselta tuossa uudessa (?) kuvassa, kaunis olet ollut kuvissa aina, mutta tuossa olet ihan mielettömän upea :heart:

Ja minusta Riepu on kivannäköinen :) mutta ainainen itsensä vähättely voisi jo riittää. Poskipuna-asiasta olen muuten samaa mieltä; ei kulmaluun päälle, koska siihen tulee hipaus korostusväriä ;) mutta makuasia lienee tämäkin...
 
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
[QUOTE="vieras";24871791]Huh huh, Suzyanne näyttää niin erilaiselta tuossa uudessa (?) kuvassa, kaunis olet ollut kuvissa aina, mutta tuossa olet ihan mielettömän upea :heart:

Ja minusta Riepu on kivannäköinen :) mutta ainainen itsensä vähättely voisi jo riittää. Poskipuna-asiasta olen muuten samaa mieltä; ei kulmaluun päälle, koska siihen tulee hipaus korostusväriä ;) mutta makuasia lienee tämäkin...[/QUOTE]

No kiitos. Katsos, mua ei enää niin haukuta näissä ketjuissa, vaan schaissea sataa yyvee-boksiin. Nytkin oli yön aikana tullut kolmelta eri nikiltä haukkumaviestejä, eilen illalla tuli seitsemän. Ja nuo kaikki sanomani on niistä viesteistä lainattua. Itse olen oppinut oman pärstäni kanssa jo elämään.
 
No kiitos. Katsos, mua ei enää niin haukuta näissä ketjuissa, vaan schaissea sataa yyvee-boksiin. Nytkin oli yön aikana tullut kolmelta eri nikiltä haukkumaviestejä, eilen illalla tuli seitsemän. Ja nuo kaikki sanomani on niistä viesteistä lainattua. Itse olen oppinut oman pärstäni kanssa jo elämään.
Älä välitä, maailmaan mahtuu kaikenlaisia idiootteja! :hug:
 
ok
No kiitos. Katsos, mua ei enää niin haukuta näissä ketjuissa, vaan schaissea sataa yyvee-boksiin. Nytkin oli yön aikana tullut kolmelta eri nikiltä haukkumaviestejä, eilen illalla tuli seitsemän. Ja nuo kaikki sanomani on niistä viesteistä lainattua. Itse olen oppinut oman pärstäni kanssa jo elämään.
Miksi itse toistelet niitä haukkumisia? Todennäköisesti ovat kaikki yhdeltä tyypiltä, ei me muut niistä tiedetä.
 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja Kenekään tuttu;24870893:
Hei, antakaan määkin --
Viime kesänä iho oli hetken aikaa paremmassa kunnossa. <3 Nykyään saa taas itkua tihrustaa kun katsoo peiliin.

Ihanat silmät, huulet, nenä, kasvojen muoto. Ei kai tää tee uutta poskipuna-aaltoa jos sanon, että kun oot tukan värjännyt tummaksi niin kulmakarvoja tekisi terää myös vähän tummentaa ;)
 
Miksi itse toistelet niitä haukkumisia? Todennäköisesti ovat kaikki yhdeltä tyypiltä, ei me muut niistä tiedetä.
En tiiä miksi. Tuli kai vaan niin paha mieli. Tiedän, etten ole kaunein kukka tässäkään laaksossa, mutta silti tuollaiset haukkumiset satuttavat, vaikka kuinka tietää, että niiden takana on luultavasti muutama vakkaripalstalainen, jotka ovat aina mun kimpussani joko nikillä, harmaana tai yv:llä, ja ovatkin siinä olemisessaan tosi säälittäviä.
 
"vieras"
Mitäs nyt on kuin aikuisten hiekkalaatikko!
"Aikuiset" NAISET tappelevat ja nuoleskelvat toisiaan. Ja joku itkee kun sitä kiusataan ja saa haukkumispostia.
Jännää ettei mua ole koskaan haukuttu täällä vaikka olen tainnut kirjotella jo kuus ellen seitsemän votta täällä
 
[QUOTE="vieras";24872350]Mitäs nyt on kuin aikuisten hiekkalaatikko!
"Aikuiset" NAISET tappelevat ja nuoleskelvat toisiaan. Ja joku itkee kun sitä kiusataan ja saa haukkumispostia.
Jännää ettei mua ole koskaan haukuttu täällä vaikka olen tainnut kirjotella jo kuus ellen seitsemän votta täällä[/QUOTE]

No sä ootkin sitten varmaan kaunis. Tai sun naama ei ole ollut esillä. Mä en tosiaankaan ollut ennen tätä palstaa ymmärtänyt olevani niin ruma, että oli rikos ihmisyyttä vastaan osallistua kuvaketjuihin.
 

Yhteistyössä