Oisko taas naamakuvaketjun aika?

miehen mielipide
No sä ootkin sitten varmaan kaunis. Tai sun naama ei ole ollut esillä. Mä en tosiaankaan ollut ennen tätä palstaa ymmärtänyt olevani niin ruma, että oli rikos ihmisyyttä vastaan osallistua kuvaketjuihin.
No ethän sinä erityisen kaunis ole, vaan sellainen tavallinen suomalainen nainen, kyllä sun kanssa kehtais kaupungilla kävellä ja kavereille esitellä.

Ja siis ruma et missään nimessä ole.
 
hiipijä
Nyt on kyllä pakko ottaa takaisin se tiirun meikkaamisen arvostelu. :) TODELLA kaunis oli tuossa kuvassa ja meikit ihanan luonnolliset!

Niukinnaukin:in kuvista en siitä syystä pitänyt, koska ottaa kuvat ylhäältäpäin, eikä niistä nää miltä näyttää OIKEASTI... Poskipunan tilalle vois myös kokeilla sitä aurinkopuuteria ja kulmakarvat vois kokeilla jättää luonnollisemman näkösiks.

Rieputarallaa: En käy läheskään joka päivä palstailemassa ja olen aika uusi, mutta silti olen nähnyt tuon saman kuvan ainakin sen 100 kertaa... Olet ihan tavallisen tallukan näköinen. Aika iso nenä, mutta et ole ruma ja pidän kirjoituksistasi.
 
täytyy kyllä myöntää, että en osaa olla kameran edess yhtään ja näytän kaikissa kuvissa samalta (siis sama meikki ja kampaus ym). Että jollekin voi kyllä tulla vaikutelma, että oon samaa kuvaa lykännyt joka paikkaan :D

Mutta pakko kyllä sanoa, että eräs immeinen tuntuu väen vängällä hakevan täällä huomiota...
 
minä,
täytyy kyllä myöntää, että en osaa olla kameran edess yhtään ja näytän kaikissa kuvissa samalta (siis sama meikki ja kampaus ym). Että jollekin voi kyllä tulla vaikutelma, että oon samaa kuvaa lykännyt joka paikkaan :D

Mutta pakko kyllä sanoa, että eräs immeinen tuntuu väen vängällä hakevan täällä huomiota...
Kukas tuolla puun takana kuikuilee, onkohan se uhfomies:)

Amazon 'Alien' caught on film | The Sun |Video|Virals
 
??
No sä ootkin sitten varmaan kaunis. Tai sun naama ei ole ollut esillä. Mä en tosiaankaan ollut ennen tätä palstaa ymmärtänyt olevani niin ruma, että oli rikos ihmisyyttä vastaan osallistua kuvaketjuihin.
Miksi ihmeessä sitten kerrasta toiseen osallistut näihin ketjuihin? Kun tiedät mitä siitä seuraa ja tulee kuitenkin paha mieli. En ymmärrä miksi kukaan näkee tarpeelliseksi lähettää yv:nä tai muutenkaan haukkumaviestejä, mutta en myöskään ymmärrä miksi sitten altistaa itsensä niille, kun aina tuntuu olevan sama lopputulos?
 
  • Tykkää
Reactions: pypylleröinen
"vieras"
No siis, kun minusta tas Riepu on hyvinkin kaunis ja persoonallinen. Tuntuu, että nuoret naiset on niin toistensa kopioita: samat hiukset (pitkät), sama meikki, sama poseeraus... joo, kauniita kyllä, mutta samasta muotista. Riepulla on oma tyyli, jossa näyttää erinomaisen hyvältä!

Voi vaan arvailla, mikä mättää ihmisellä, joka vaivautuu jopa yksärillä kirjoittelemaan haukkumaviestejä! Sellaisella ihmisellä ei ensinnäkään ole kaikki kotona (tai kaikki muumit laaksossa, hissi ei kulje ylös asti ja mitä niitä sanontoja olikaan), ja toisekseen jotain omassa elossaan tosi pahasti pielessä, jos pitää pönkittää omaa eloaan ja oloaan joillain käsittämättömillä vihanpurkauksilla sivullisia kohtaan. Ehkä näille tyypeille voisi lähettää yksärillä jonkun mielenterveystoimiston yhteystiedot, sillä tervettä tuollaiset haukkumaviestit ei todellakaan ole. Jospa siellä kirjoittelee joku elämässään epäonnistunut nobody, joka vihaa omaa naamaansa ja elämäänsä ja saa hetken tyydytyksen sillä, että saa (ehkä) jonkun mielen pahoitettua vielä kehnommaksi kuin omansa?
 
No kiitos. Katsos, mua ei enää niin haukuta näissä ketjuissa, vaan schaissea sataa yyvee-boksiin. Nytkin oli yön aikana tullut kolmelta eri nikiltä haukkumaviestejä, eilen illalla tuli seitsemän. Ja nuo kaikki sanomani on niistä viesteistä lainattua. Itse olen oppinut oman pärstäni kanssa jo elämään.
Oikeesti...Sä itekin lähettelet hieman hmm...kyseenalaisia yv:ä, jotka ei välttis oo sieltä asiallisimmasta päästä. Niin miksi muiden lähettämät viestit on sitten ihan saatanasta?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24872621:
Oikeesti...Sä itekin lähettelet hieman hmm...kyseenalaisia yv:ä, jotka ei välttis oo sieltä asiallisimmasta päästä. Niin miksi muiden lähettämät viestit on sitten ihan saatanasta?
En tiedä millaista on laittanut, mutta on hieman eri valittaa jostain minkä ihminen voi itsessään muuttaa, kuin ulkonäöstä, jolle ei voi mitään.
 
"..."
No voi vittu. Totta helvetissä tällainen petolinnunpersenaamainen apina on väärässä tässäKIN asiassa.
Itseasiassa rieputarallaa on ihan oikeassa. En tiedä kuka täällä on olevinaan se "meikkaaja-maskeeraaja" (noloa että edes myönsit), mutta paljoa ei asioista näytä tietävän. Eikä suurinosa palstalaisista muutenkaan, kun katselee näitä kuvia, kun se poskipuna on laitettu melkein suoraan silmien alle tai muuten vaan päin persettä.
Hienostuneessa meikissä poskipunan ei pitäisi myöskään erottua, että "hei tolla on tolla tyylillä laitettu toi poskipuna" vaan olla melkein luonnollisen näköinen että aivan kuin poskien iho todella punertaisi kuulaasti. Ja näin ollen sillä poskipunalla täytyy myös vähän pyrkiä niitä varjostuksia tekemään, joista riepun linkissä puhutaankin.

Tässäpä onnistunut poskipuna:




ja tässä epäonnistunut:




tätä jälkimmäistä tyyliä valitettavasti näkee liian monella, no kun katsoo tämänkin ketjun kuvia ;)...
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
ggg
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24872621:
Oikeesti...Sä itekin lähettelet hieman hmm...kyseenalaisia yv:ä, jotka ei välttis oo sieltä asiallisimmasta päästä. Niin miksi muiden lähettämät viestit on sitten ihan saatanasta?
noniiin, mulle ainakin selvis nyt yks nick, joka siis haukkuu riepua yksityisesti tai jotain. Mä uskon et niin metsä vastaa kun sinne huudetaankin, eli miks ihmeessä KKK tietää mitään mitä riepu on yyveissään "ärhennellyt" ellei olisi itse jostain kumman syystä aukonut päätään yksityisviestein.
No mut kuten oon huomannu niin tää KKK on muutenkin vähän omituinen tyyppi, sairaalle huumorille nauraa ja kehtaa vielä puolustella itseään ja omaa paskaa huumorintajuaan: Karoliina Kesti...
 
[QUOTE="vieras";24872643]En tiedä millaista on laittanut, mutta on hieman eri valittaa jostain minkä ihminen voi itsessään muuttaa, kuin ulkonäöstä, jolle ei voi mitään.[/QUOTE]

Tarkoitin sitä, että ko. nikki lähettelee itsekin arveluttavia/paskaa niskaan yv:ä, en hänen naamaansa. Ja en kyllä edes usko, että kukaan on hälle lähettänyt mitään oot perseestä-viestejä, kunhan kerjää sääliä/huomiota, tämä sama ilmiö oli havaittavissa Savanna kohdalla, kun palstailu rupes meneen överiksi. Ugh! Olen puhunut!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24872621:
Oikeesti...Sä itekin lähettelet hieman hmm...kyseenalaisia yv:ä, jotka ei välttis oo sieltä asiallisimmasta päästä. Niin miksi muiden lähettämät viestit on sitten ihan saatanasta?
Joo. Oon joskus ottanut mm. sinuun yhteyttä sen suhteen, että haukkumiset voisi antaa olla ja keskuittyä asialliseen keskusteluun. Jos on jotakin hampaankolossa, sen voisi vaikka selvittää. Mä en ihan varmasti ole lähettänyt koskaan kenellekään sellaisia rienausviestejä joita itse saan.
 
noniiin, mulle ainakin selvis nyt yks nick, joka siis haukkuu riepua yksityisesti tai jotain. Mä uskon et niin metsä vastaa kun sinne huudetaankin, eli miks ihmeessä KKK tietää mitään mitä riepu on yyveissään "ärhennellyt" ellei olisi itse jostain kumman syystä aukonut päätään yksityisviestein.
No mut kuten oon huomannu niin tää KKK on muutenkin vähän omituinen tyyppi, sairaalle huumorille nauraa ja kehtaa vielä puolustella itseään ja omaa paskaa huumorintajuaan: Karoliina Kesti...
Oot sä kyllä eri Sherlokki!
 
kuvankäsittelyä
[QUOTE="vieras";24871791]Huh huh, Suzyanne näyttää niin erilaiselta tuossa uudessa (?) kuvassa, kaunis olet ollut kuvissa aina, mutta tuossa olet ihan mielettömän upea :heart:

Ja minusta Riepu on kivannäköinen :) mutta ainainen itsensä vähättely voisi jo riittää. Poskipuna-asiasta olen muuten samaa mieltä; ei kulmaluun päälle, koska siihen tulee hipaus korostusväriä ;) mutta makuasia lienee tämäkin...[/QUOTE]


Kuvankäsittely on ihmeellinen asia
 
Joo. Oon joskus ottanut mm. sinuun yhteyttä sen suhteen, että haukkumiset voisi antaa olla ja keskuittyä asialliseen keskusteluun. Jos on jotakin hampaankolossa, sen voisi vaikka selvittää. Mä en ihan varmasti ole lähettänyt koskaan kenellekään sellaisia rienausviestejä joita itse saan.
:LOL::LOL: Ehehee!!!! Sä elät kyllä niin harhassa, ettei tosikaan! MUtta joo, sovítaan näin, että sä et oo koskaan/ikinä lähettäny palstalle, etkä yksärinä yhtään inhottavaa/haistattelu viestiä :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24872729:
:LOL::LOL: Ehehee!!!! Sä elät kyllä niin harhassa, ettei tosikaan! MUtta joo, sovítaan näin, että sä et oo koskaan/ikinä lähettäny palstalle, etkä yksärinä yhtään inhottavaa/haistattelu viestiä :flower:
Okei. Tuon harhaisuuden sä unohditkin niistä aiemmista yksäreistäsi. Kiitos, että paljastit itse itsesi.
 
  • Tykkää
Reactions: Sanyo

Yhteistyössä