Oisko taas naamakuvaketjun aika?

"vieras"
[QUOTE="vieras";24872315]Mitäs verta Fortunaten suonissa virtaa, meinaan suomalainen nainen ei ole näin kaunis.[/QUOTE]

Munkin mielestä tässä kuvassa voisi olla etelästä tullutta kauneutta :) Todella nätti on tyttö.
 
Kyllähän toi ulkonäön haukkuminen yksäreillä kuulostaa todella kummalliselta, mutta onhan sitä maailma kaikenmaailman hulluja väärällään niin ettei se mahdotontakaan ole.
Mielipiteitä tietysti saa olla, eikä kaikkien tarvitse tykätä kaikesta mutta harkintaa voisi käyttää sen suhteen onko se ihan välttämätöntä kertoa sitä omaa mielipidettään jos se on luokkaa " olet mieltäkääntävän ruma", kehuakaan ei tarvitse jos ei mitään kehuttavaa omasta mielestään löydä, voi olla sanomatta mitään.
Mä en ole saanut haukkumaviestejä ulkonäöstäni vaikka takuulla ulkonäköni ei kaikkia miellytä täällä , kuten se ei miellytä kaikkia myöskään irl.
Todenäköisesti niitä haukkumaviestejä ei tule koska se on arvattavissa ettei se mun maailmaani mitenkään järkytä vaikka on ihmisiä joiden mielestä olen vanha, ruma ja rupsahtanut akka jonka pitäisi älytä pysytellä poissa kuvaketjuja pilaamasta.
Minä kun tiedän miltä näytän, varsin arkipäiväiseltä keski-ikäiseltä naiselta joka ei herätä huomiota missään ulkona liikkuessaan, sulaudun väkijoukkoon hyvin, kaltaisiani ylipainoisia tavallisen näköisiä kanttinaamaisia vanhahkoja naisia on Suomi pullollaan :)
 
Miä
Wicked Mary, aamen :D Täällä nyt väännetään kaikki perseelleen välillä. Joku laittaa naamakuvan, taustalla näkyy seinä.. Kyllä siihen joku neropatti tulee huutamaan että ai jumalauta miten ruma seinä teillä on, kyllä vetäisin itteni kiikkuun jos meillä olis noin ruma seinä. Onko lapsia, ls-ilmon paikka jos lapsia kasvattaa noin ruman seinän lähellä. Ja onko siinä seinässä tahra? Luuseri työtön alkoholisti, vaan luusereilla on tahroja seinissä.

Anteeks, kuppi meni nurin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24873092:
Wicked Mary, aamen :D Täällä nyt väännetään kaikki perseelleen välillä. Joku laittaa naamakuvan, taustalla näkyy seinä.. Kyllä siihen joku neropatti tulee huutamaan että ai jumalauta miten ruma seinä teillä on, kyllä vetäisin itteni kiikkuun jos meillä olis noin ruma seinä. Onko lapsia, ls-ilmon paikka jos lapsia kasvattaa noin ruman seinän lähellä. Ja onko siinä seinässä tahra? Luuseri työtön alkoholisti, vaan luusereilla on tahroja seinissä.

Anteeks, kuppi meni nurin :D
Kiitos piristyksestä ja tuo on vielä niin totta =D :D
 

Yhteistyössä