no sulla nyt ei oo enää mitään menetettävää tällä palstalla, kun oot ittes nolannu ja munannu. rieputarallaa sentään on tunnistettavissa joten tuskin kuitenkaan on omissa nimissään mitään tuollasta tehnyt kuten sinä väität.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24872729:Ehehee!!!! Sä elät kyllä niin harhassa, ettei tosikaan! MUtta joo, sovítaan näin, että sä et oo koskaan/ikinä lähettäny palstalle, etkä yksärinä yhtään inhottavaa/haistattelu viestiä :flower:
Sä olet kyllä mainio, ei muuta voi sanoa :flower:Okei. Tuon harhaisuuden sä unohditkin niistä aiemmista yksäreistäsi. Kiitos, että paljastit itse itsesi.
Joo ja ylipäänsä tuntuu että tällä palstalla pyörii aika lapsellista porukkaa kun pitää JOKA IKISESTÄ ASIASTA alkaa aina vääntää jotain ihan muuta kun aiheeseen sopivaa. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24872760:Ei voi olla todellista enää. Joka ikinen kuvaketju muuttuu 15 sivuiseksi tappeluketjuksi Riepun naamasta.. Huh |O
Juu!! Mä kans luulin aivan erinäköiseksi!! Nätti kyl oot!Mun mielikuvat meni nyt niin palasiksi. NIiiiiiiiin palasiksi.
Hyvältä sä kyllä näytät, mutta aivan eriltä ku mun mielikuvissa.
Laita aijaahan ja sieltä se olikos se nyt 320 pxmiten saa pienemmän kuvan
Jep. Tätä asiaa minäkin aina ihmettelen. Miksi laittaa se oma kuva ketjuun kun jo tietää etukäteen, että paskaa tule niskaan?Alkuperäinen kirjoittaja EN YMMÄRRÄ en;24872851:rieputarallaa: kerro nyt meille kaikille, että miksi sä joka kerta laitat kuvasi näihin kuvaketjuihin ja sitten tulet tänne kertomaan kuinka pahamieli sulle tuli kun joku _TAAAAAAS__ kerran tuli haukkumaan sua rumaksi yksityisviestein? oletko masokisti vai miksi haluat väe vängällä saada sitä kuraa niskaasi näissä ketjuisa? se on ihan joka ikisessä kuvaketjussa ihan sama tarina sun kohdallasi.
Miten ihmeessä sä voit edes muistaa tuollasta? Mulla on tasan kerran ollut lärvi kunnolla näytillä täällä ja siitäkin on jo aikaa..No minkänäköinen mun sit ois pitänyt olla?
Ja tästä sais taas oman ketjunsa "Minkä näköiseksi kuvittelet palstalaiset?"
Mä olin aikoinaan kuvitellut Mairan aivan erinäköiseksi kuin olikaan.
kiitos, löytyi jo.Laita aijaahan ja sieltä se olikos se nyt 320 px
Niistä kovaa sisään kun otat kuvan. :xmas:kiitos, löytyi jo.
Sitten joku fotoexpertti voisi kertoa mulle miten saa otettua semmosia kuvia et nenä ei näytä ihan helevetin isolta.
Et mun nikkiä tiedä, turha edes arvuutella.Alkuperäinen kirjoittaja Hjärtan;24872930:Otas Lunatic kuva itsestäs muulla kun webbicameralla, näkyisit hieman paremmin. Tuosta ei näe ihoakaan.