niin mäkin laitan aina päälle, mulla on korkeahkot poskipäät ja niitä korostan mielelläniMä laitan aina punan poskipäälle, koska tykkään korostaa poskipäitäni. Tykkään punaisista poskipäistäni.
Alastomaan Suomeen kaksplussalaisten oma ryhmä ;DMites ois naimakuvaketju vaihteen vuoksi????
No ihan varmasti. Mutta kannattaako olla omalla naamalla täällä noiden kommenttejensa ym kanssa, jos on julkisessa ammatissa. Se oli pointti.Alkuperäinen kirjoittaja Ope myös;24870844:Ihan inhimmillisiä ihmisiä vaan me opettajatkin kyllä ollaan
no mutta hei ulkonäkö naista myöten, pelottavan naisen kuuluukin näyttää pelottavaltaOot pelottavan näköinen..
Niinpä =)Nää on sitten kivoja nää kuvaketjut, aina yhtä mukava katsella millaista porukkaa näppisten takana on
Ei, tässä se on tosi hyvässä kunnossa (arpia voi näkyä), mutta muuten tykkään. Voisin laittaa kuvan vertailuksi kuvan ihostani huonossa kunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja häh;24870901:Siis et kai tarkoittanut että sulla on muka tässä kuvassa huono iho?
Niin mullakin.niin mäkin laitan aina päälle, mulla on korkeahkot poskipäät ja niitä korostan mielelläni
niin ja jos ei halua nähdä jonkun tietyn palstalaisen naamaa, voi myös olla ihan klikkaamatta isommaksi tämän kuvat ja ohittaa ne, ja siirtyä niihin kuviin joita haluaa katsella...Mikä juttu se on, että monet laittavat kuvansa niin moneen ketjuun, saman kuvankin jopa - viikko viikon jälkeen? Jos haluaa nähdä, miltä kyseinen palstalsainen näyttää, niin kuva löytyy kyllä hakutoiminnolla?
En osaa sanoa laittajan pointista, mutta itse olen suht uusi tällä palstalla ja musta on todellakin kiva nähdä muiden kuvia, oli ne sit vanhoja tai uusia.En tarkoittanut ketään erityistä henkilöä, vaan tosiaan mietin ihan vaan, että minkä takia sama kuva monta kertaa. Siis että mikä se pontti siinä kuvan laittamisessa on?
Niin no, en voi puhua toisten puolesta... mutta ehkä jotkut ei ota/otata itsestään usein kuvia, ja siksi on usein sama, tai jos ajattelee jonkun tietyn kuvan olevan eniten itsensä näköinen, en tiedä.En tarkoittanut ketään erityistä henkilöä, vaan tosiaan mietin ihan vaan, että minkä takia sama kuva monta kertaa. Siis että mikä se pontti siinä kuvan laittamisessa on?