Oisko taas naamakuvaketjun aika?

Aries 78
[QUOTE="vieras";24870427]Maksakirroosi?[/QUOTE] taikka huono valaistus kuvatessa..'
Miksihän olen heikkona kissamaisiin-(ilkeisiin) silmiin.. Sellaisia on vain mukava katsella piiitkään ja syvään :)
 
Äläs nyt, voi sen poskipunan noinkin laittaa, ei se oo niin vakavaa :D
Joo no ei olekaan. Ja tuo väärä on ihan väärä sana... kun en alkuunkaan tarkoittanut loukata. Kunhan pisti silmään molemmissa kuvissa. Ja poikkeuksetta jokainen nainen näyttää kauniimmalta, kun laittaa punan poskiluun alle eikä päälle. Mut ihan vapaasti, vaikka otsaan jos siltä tuntuu :D.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun luin ton riepun linkin tarkemmin niin kettu mitä kakkia... Ihan oikeesti, ensinnäkään poskipunalla ei kuulu tehdä varjostuksia (sitä varten on ihan omat tuotteensa) :kieh:

T: meikkaaja-maskeeraaja (vaikkei se omasta naamavärkistä näykään)
No voi vittu. Totta helvetissä tällainen petolinnunpersenaamainen apina on väärässä tässäKIN asiassa.
 
Mä kyllä laitan poskiluun päälle, sillä poskipuna alle laitettuna näytän ihan törkeeltä laatikkonaamalta, siis kasvojen malli on sellainen, vaikka mulla on ylipainoa niin naamassa mulla ei ole hirveesti pyöreyttä ja posket näyttää menevän lommolle jos laittaa alle poskipunan.
 

Yhteistyössä