gjgj
Riepu hei älä yritä neuvoa asioista joista et tiedä tasan mitään onko noin kova tarve päästä pätemään?
Väärässä kyllä olet, hiukan eri mieltä tuosta persenaamasta.No voi vittu. Totta helvetissä tällainen petolinnunpersenaamainen apina on väärässä tässäKIN asiassa.
Mistä se siekin mun tietämiseni tiedät? Pidä turpasi kiinni jos ei ole _mitään_ asiallista sanottavaa. Kiitos.Riepu hei älä yritä neuvoa asioista joista et tiedä tasan mitään onko noin kova tarve päästä pätemään?
Usko jo, sä et oo ruma! :heart:Tuo termi ei ollut omani, vaan ystävällisen palstalaisen luonnehdinta ulkonäöstäni hetki sitten (yv:llä).
Ne värit joita minä käytän ja ruma naamani huomioiden (mulla on matalat poskipäät ja paksut posket) mulle on useampi alan ammattilainen neuvonut juurikin laittamaan poskipunan poskiluun alle, varjostamaan. Ehkä he kaikki ovat sitten olleet väärässä, varmaan nauraneet huiputtaessaan hyväuskoista hömöä. Ilmankos mä olenkin näin ällöttävän ruma, kun meikkaankin ihan väärin.
no voi herran isä... aikuinen nainen ja heti jos joku sulle jotain sanoo ,yks vetää herneen nokkaan..itse sitten saat toki sanoa kaikille mitä haluat???hahhah.Mistä se siekin mun tietämiseni tiedät? Pidä turpasi kiinni jos ei ole _mitään_ asiallista sanottavaa. Kiitos.
Hyvin sopii uusi tukka ( mutta kaunis olit kyllä "vanhassakin") , jos olisin nuorempi niin mäkin voisin kokeilla tota, ensi viikolla olisi kampurille meno...
No kai se pitää osallistua kun tarpeeksi tylsää on...mun uusi tukka..oli.
Selvästi et tiennyt. Ja sultako oli asiallista alkaa selittämään nätille tytölle että hänellä muka on väärässä paikassa tämäjatämä (vaikkei ollut). Joskus voisit sinäkin pitää näppiksesi kurissa vaikka kuinka tekisi mieli vittuilla ja piilottaa se jonnekin 'neuvoon'.Mistä se siekin mun tietämiseni tiedät? Pidä turpasi kiinni jos ei ole _mitään_ asiallista sanottavaa. Kiitos.
Sulle sopii ehdottomasti poskipäiden päälle poskipuna! Mulla vähän sama, ei kapeat kasvot mutta tulee helposti tosi kulmikkaat jos laitan poskipunan alle...ei todellakaan sovi kaikille, ihan kakkapuhetta...
Miten niin väärässä kohtaa? :OPoskipuna väärässä kohtaa ainakin, ja väärän väristä. Muuten oikein kaunis nuori nainen.
Mä laitan aina punan poskipäälle, koska tykkään korostaa poskipäitäni. Tykkään punaisista poskipäistäni.
No eihän toi nyt pidä paikkaansa, on vaan yksi mielipide toi mikä iltiksen artikkelissa on. Eikä aurinkopuuteri ole poskipuna.
Joo, kasarimuotia oli tehdä lommoposket, ei todellakaan enää tätä vuosikymmentä.Sulle sopii ehdottomasti poskipäiden päälle poskipuna! Mulla vähän sama, ei kapeat kasvot mutta tulee helposti tosi kulmikkaat jos laitan poskipunan alle...ei todellakaan sovi kaikille, ihan kakkapuhetta...