Mä olin esikosta sairaalassa la aauyöstä seuraavan perjantain päivään asti. Synnytys meni ok mut pojalle tuli ilmarinta. 2h ikäinen pakkaus juoksutettiin teholle ja siellä mä ravasin sen sata kertaa päivässä sitä hoitelemassa. Nukkua en saanut kun olin 3 hengen huoneessa eikä siellä hetken rauhaa ollu vaikka itsellä vauvaa ei kainalossa ollutkaa. Viimeinen yö oli tuskaa kun poika oli vierihoidossa. Olin tottunut koneisiin jotka seuraa pojan vointia ja hälyyttää kun joku on vialla. Mitenkäs nukut kun koneet puuttuu. Sit taas vuorossa oli ihan peestä oleva hoitaja yössä kun poikahan ei siellä teholla rintaa kauheasti saanu syödä eikä jaksanut keuhkojensa kanssa. Tää hoitaja ei suostunut lisämaitoa antaa vaan valvotti mua 4h imetyksen kanssa. Lopulta se totes et ei tuo ime nälkäänsä pois. No DAAA! Kun mies tuli sit aamupäivällä sen kamalan yön jälkeen meitä hakemaan pois ette arvaa mut mä melkein juoksin pois koko talosta Nyt toiveena oiski et max 2 yötä siellä kituisin. Mielummin kotona täystuhon kanssa kun sairaalassa.
Täällä olis mammatreffit marraskuisten äitin kanssa. Pitäis sylttää poika et ehditään valmiiksi ennen kun kaveri meidät hakee.
Täällä olis mammatreffit marraskuisten äitin kanssa. Pitäis sylttää poika et ehditään valmiiksi ennen kun kaveri meidät hakee.