11-hoidot

Tervetuloa Leonita!

Isot, lämpimät halit Megulle!

Lääkkeellinen kohdun tyhjennys on rajua! Että voi ihmisestä tulla niin paljon verta päivässä. Mikään yö tms supersidekään ei kestänyt pahimmillaan edes tuntia, vaan yli tuli ja pyykkiä riitti. Nyt vaan toivotaan et kaikki tod tulee pois.

Mut sen mä opin ja tiedän että (vink vink jo ennakkoon tiedoksi, ennenkuin olette raskaana, joka toivottavasti on tositosi pian... ):
- raskaana oleminen oli ihanaa ja entistäkin varmemmin haluan lapsen. (todellakin rankan pistos, piikki ym rundien arvoista)
- raskaana oleminen ainakin alkuvaiheessa väsyttää ihan tolkuttomasti, kannattaa olla hyvässä fyysessä kunnossa.

Siksi, ennen seuraavaa "babya" aion kuntoilla lisää ja syödä kaikkia silloin kiellettyjä herkkuja... Kylmäsavulohta, maksamakkaraa, vuohenjuustoa, punaviiniä... :)

Eli eiköhän tästä keskenmenosta aikanaan selvitä ja uusi yritys lähtee heti kun kroppa toipunut ja hcg.t poissa.

Taikapölyä ja onnea kaikille piinailijoille ja sitä vielä odottaville!!
 
Kysymys Gonalista:

Pitäskö siitä jotain tuntemuksia tulla? Mulla meni just neljäs piikki,eikä missään tunnu miltään? Annos 225IU. Mää oottelin kaiken sorttista oiretta.. Kuumia aaltoja kyllä riittää ja ihan hetkessä olen läpimärkä,yäk!
 
Huomenta!!

:headwall::mad::'( no itkua ei kyl tuu mut vi****aa... Eli täällä aamulla pp 12 testattu nega
eli se siitä sit.
3.ivf/icsi joskus marraskuussa ehkä ???

Omena :hug: Voi paska!!! No eipä sit vaan kun uutta yritystä kehiin.....

Vanessa80 Onkos siellä parempi onni ?!! Toivottavasti

UnelmaSirpaLeenaa
Tsemppiä piinailuun. :hug:

Palaillaan asiaan nyt ei jaksa pyöriä täällä....

T: Leppis joka ei tenyt taikoja
 
Eilen aamulla aavistin ettei tämäkään hoito onnistu, pientä ruskeaa vuotoa tuli hieman. Päivä oli kamala. :(
Tänään kuitenkin tein vikan testin kaapista ja pp 12 ja nega. Nyt vain niin turta olo. En tiedä jatkosta. Yksityiselle ei enään varaa, en tiedä haluanko rassata itseäni uusillakaan hoidoilla. Adoptio pyörinyt myös mielessä.
Mies on ihana ja tukee, hänen mielestä adoptio olisi järkevin. Pitkä prosessi mutta todennäköisemmät mahdollisuudet saada perhe kuin ravata hoitoja ja hoitoja..

Vieläkö noita lugejakin pitää tunkee tiistaihin saakka vaikka itse tuloksen tietääkin. Ei viitsit mutta pakko kait se on.

Tsemppiä sullekin leppis ja iso halaus!
 
Lili kiitos! Aika hauska toi, et ei käytetä yleensä noin nuorilla..ite oon 26 :D Mulla on tuon Pergoveris 150 lisäks ollu Gonal-f 75-112,5. Toivottavasti tuo 150 tuo tarpeeksi vastetta, ku sul on kuitenki jarrut alla!

Kevätkello, Peppi , toivelintu, Joku-Päivä, kiitos!:) Ootte ihania kaikki:heart:

Vanessa kiitos! Oon pahoillani negasta:hug:
Me ollaan miehen kanssa puhuttu, et kokeillaan luovutettuja sukusoluja ennen, ku mietitään adoptiota tai sijais-vainhemmuutta. Olis niin ihana kokea raskaus ja synnytys... Onnea sille tielle, jonka valitsette! :heart:

MT79 kiitos! Onnea menkoista!:D

Tipetsu kiitti! Toivottavasti hikoilusi on loppunut ja useampi folli olis alottanu kasvunsa! Se Synarela on nyt monella kuulema pistäny liian lepotilaan, ni siks varmaan nostivat sun alotus-annosta!

BURANAsta oon lukenu myös sellasta, et vaikuttais jotenki limakalvon rakenteeseen ja huonontais sillä tavalla raskauden alkamis/jatkumis todennäköisyyttä.

Mequ :hug: oon pahoillani! Ihan kamalaa..:'(

Maya kiitti! Onnea huomiselle!:)

Tervetuloa Leonita!:flower:

USL onnea TOPista!:)

Templeton Onnea uuteen hoitoon!

MiukuMau voimia uuteen koitokseen!

Omena :hug: oon sanaton..:'( Onneksi sait kuitenkin lisää taistelu-tahtoa!

leppäkerttu :hug: oon pahoillani..:(


Armas Aarre Ainokainen pp 4
 
Viimeksi muokattu:
Onpa täällä paljon ikäviä uutisia:( Jaksamista kaikille tähän taistoon...

Mulla nyt neljättä päivää zumenon käytössä ja aivan järkyttävä hikoilu kiusana, huh sentäs. Olen myös ollut jotenkin normaalia herkempi ja ärtyneempi, en tiedä johtuuko lääkkeestä vai jostain muusta. En ole muiden hoitojen aikana kärsinyt mistään sivuvaikutuksista. Ilmeisesti tämä zumenon ei nyt vaan ole mun juttu... Ensi perjantaina olisi ultra, jospa silloin mahdollinen siirtopäivä selviäisi. Luullakseni se olisi siis viikolla 38. Jos limakalvo ei ole tarpeeksi paksu niin jatketaanko tuota lääkitystä sitten vaan ja ultrataan uudelleen vai mitenkä tää homma etenee lääkkeellisessä PAS:ssa ?
 
Mulla Suprecur menossa 18. päivää ja kuten aiemmin sanoinkin, yllättävän pienillä hikoiluilla on menty. Nizin mainitsemaa huimausta on mulla ollut. Tänään on kuumaa aaltoa pukannut päälle, ja menkkakivut vaivaa. Olo ei siis ole hehkeimmillään todellakaan.

Mietin tässä, että jos tästä hoidosta nyt tärppäis, niin milloin sitä sitten tuntis seuraavan kerran kroppansa normaaliksi? Joskus 2 vuoden päästä, kun imetys loppuis?! :whistle: Toisaalta, kuten Omena kertoi, ne "epänormaalit" olot olis varmasti sitten jatkossa pääosin vallan ihania :heart:

Meillä mies on ihan myrtsinä, kun hänet on kuulemma vastaanotoilla sivuutettu aivan täysin. Miehelle tulossa tod. näk. kivesbiopsia, mutta hänelle ei oo annettu toistaiseksi mitään ohjeistusta, arvioita sairaslomasta tms.

Mietittiin myös, että tarvitaankohan esikoiselle päivähoidosta hakijaa/hoitajaa punktiopäiväksi, jos ollaan sitten molemmat tosi kipeinä, tai jos proseduurien tai nukutusaineiden kanssa tulee jotain komplikaatiota.
 
Moikka moikka. Kävinkin jo joskus huutelemassa täällä että tulossa ketjuun ollaan. No tänään alkoi sitten ensimmäinen hormonikierto meillä. En tiedä mitään hienoja lyhenteitä meidän hoitoon :D mutta siis femareita vedellään, ultra 19. päivä ja sitten joko luomuna tai inssinä mennään. Pessimistinen olo. mutta sittenpä ei pety, eks niin? :D
 
Voi Megu ja Omena! Olen todella pahoillani puolestanne! Todella surullista! Omena, ihana kuulla, että sait kokea kuitenkin myös raskauden ilon! Se vahvisti ainakin minun haluani jatkaa vielä hoitoja, jotta saisin kokea tuon tunteen.. Toivon teille samaa ja terveiden täysiaikaisten vauvojen kera!

Maya, tsemppiä sulatkseen, toivottavasti onnistuu!!

USL, tarrasukkia ja vauvaliimaa TOPILLE! Saitte potentiaalisen suurperheen pakkaseen. ; )

Syssy, ei tarvi aina jaksaa. Ota taukoa jos siltä tuntuu.

Leonita! Kaikki ovat tervetulleita! : ) Meillä on kaksi viimeistä tuoresiirtoa viljelty blastokystiksi asti – tosin tuloksettomiahan nuo hoidot ovat silti olleet. Henkisesti piinapäivät alkaa blastoviljelyssä mielestäni aikaisemmin, koska siirron odottaminen viisi/kuusi päivää on yhtä tuskaa, kun ei tiedä, miten solut jakaantuvat ja saadaanko yhtään blastoa.

MiukuMau, tsempit piikittelyyn!

Leppis, voi harmitus...

ON, me tilattiin reissu lokakuulle, ja jos kierrot menisivät kohdalleen, olisi meillä just silloin punktio, joten “sain” yhden ylimääräisen lomakuukauden hoidoista. ; )
 
  • Tykkää
Reactions: Omena_ ja syssy
******************11- hoidot**********************
11.9.2011

chidi......................1.icsi 2.pas.................vko 37
Lili_78...................6.icsi..........................vko 37
Tipetsu...................1.ivf..........................vko 38
Kevätkello..............2.ivf...........................vko 38
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas............vko 38
MT79.....................3.icsi..........................vko 39
Maya82..................2.ivf 1.pas.................syyskuu
batinka..................1.icsi 1.pas................syyskuu
jag78.....................1.ivf.........................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................syys-lokakuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Niz........................1.icsi........................vko 40
Miukumau..............3.icsi.........................vko 41
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Susirouva...............1. ivf 1.pas................lokakuu
Templeton..............2.ivf..........................vko 44
Sintu74...................3.ivf 1.pas................syys-marraskuu
toivelintu.................3.ivf.........................vko 46
leppäkerttu-77..........3.ivf/icsi...................marraskuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
1nainen..................3.icsi 1.pas................joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas..................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........
Pipsa76...................2.ivf 1.pas.......
iinamiina................2.ivf 4.pas ?.........
Joku_päivä.............6.ivf.................
syssy......................4.icsi 2.pas ?......
futuremami............3.icsi.....................
Omena_.................2.ivf................
Mequ.....................
Vanessa-80......................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

Sirunen81..............2.ivf...................1...........18............7.9
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas......1............13...........12.9
Leonita79...............1.icsi 1.pas..........1............10..........15.9
Lady_Gigi................4.icsi.................2............4...........21.9
HalleB...................3.icsi...................1...........4............21.9
UnelmaSirpaLeena...2.ivf...................1............2............25.9


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
bluebaby................1.ivf.................:heart:..............kt..........9
 
Huomenta! :wave:

Vanessa ja Leppäkerttu Pahoittelut negoista :(
Vanessa mekin ollaan mietitty adoptiota yhtenä vaihtoehtona, tosin jokunen hoito kyllä vielä tarvotaan läpi. Ahdistaa vaan se, kun se prosessi on niin pitkä. Käytiin kuitenkin jo alkuinfossa vähän aikaa sitten, ja laitetaan paperit menemään, kun aika on kypsä hoitojenkin puolesta. Olen muutenkin ollut aina kallellaan adoptioon, voisin ihan biologisten lisäksikin adoptoida. Miehellä vain alkaa kohta tulla ikä vastaan, eli montaa vuotta tässä ei voi ihmetellä... Voimia päätöksentekoon :hug:

).( Eilen oli eka seurantaultra, 6pv oli takana Pergoveristä, ja rakkuloita näkyi yhteensä 4-8, kooltaan 10mm:n molemmin puolin. Toivottiin rivakampaa kasvua omien aikataulujemme vuoksi, mutta onhan tuo ihan hyvä juttu, että kasvua kuitenkin on. Nyt Pergoveris-annos tuplattiin (300iu) ja perjantaina olis sitten punktio, jos vain kasvu on toivotunlaista. Onko kellään kokemuksia tuosta Pergoveriksestä, että kun yhdessä ampulliparissa on aina 150iu, niin voiko ne yhdistää, eli imeä samaan ruiskuun, että sais ton 300iu? Ei tartteis piikittää ku yks piikki...

Halle Onneks tosiaan ei ollu Synarela lopullisesti nukuttanu munasarjoja, jännitin eilistä kyllä ihan hirveesti. Toivotaan vaan kunnon loppukiriä muniksille, eli jännittää kyllä edelleen...
Hurjasti sulle tsemppiä piinailuun :heart:, nyt alkaaki olla the hetket käsillä jos kiinnittymistä ajatellaan =) Mitkäs on fiilikset???

Ai niin, ja tervetuloa Leonita!!! Tosi kiva kun tulit mukaan =) ja johan se oli aikakin, kun teilläkin jo pitkäaikainen toive taustalla ;) Onnekasta piinailua! Onko tuntemuksia?
 
Ei sitten plussaaa tullut tännekään. Seuraava siirto ehkä vko 39.

Nythän on jo tilastollisestikkin pakko tulla joillekin teistä (toivottavasti ihan jokaiselle) piinalistalla olevista plussa, kun niin monta negaa tullut. Onnea siis piinistelijöille!

Ja voimia meille kaikille!
 
Omanapaa taas:

Käytiin ultrassa just. Vain kaksi follia näkyi?! Lääkäri vaikutti pettyneeltä ja niin olen mäkin!:mad: Synarela toimi siis liaan hyvin eikä Gonalin vaste ole rittäävä! Miettipä sit että jätetäänkö punktioimatta ja tehdäänkin IVF:n sijaan inssi!!! Nostettiin sitten annos 225:stä 262,5IU:n. Perjantaina sit taas ultra ja sit tietää tuomion. Vain kaksi hikistä follia,herrajumala! Tää menee just niinku ei pitäny! Clomeillakin sain kehittymään 5 rakkulaa yhdessä kierrossa :stick:
Mua siis hiottaa edelleen sikana,vaikka ei enää sais :(
Luulisin kyllä että piikit jatkuu sunnuntaille,koska pe ultra ja vasta ma on mahdollista jatkaa koska viikonloppunahan ei poli ole auki..V*ttu!
 
Ei voi olla totta, kyllä pukkaa negoja. :(
Voimia solja sinnekin suuntaan.

Lili_78,
No joo mulla kans sama ajatus. Prosessi tosi pitkä.. Me ei olla edes alkuinfoa käyty ja pitää varmaan muutama kuukausi miettiä tässä ihan rauhassa mihin suuntaan tässä asiat laittaa.

Huomenna vielä virallinen verikoe, mutta ei kait sielä mitään uutta voi tulla jos pp12 oli kotona nega. Vieläkö sitä muka elättelee toivoja, no ei kait.
 
Tipetsu, voi harmi! Varmasti tosi kova pettymys! Katotaan miten mulle käy. Täällä viikolla olis myös ultra ja mullahan oli jarruna tuo sama synarela.
solja, :hug: jaksamisia sinne! Pianhan tuo uusi yritys kuitenkin koittaa!
Lili, hyvä että siellä jotain sentään kasvaa ja jospa tuo lääkkeen tuplaus vauhdittaisi ne pienimmätkin mukaan.
Mörkötys, päästään varmaan sitten piinailemaan samoille viikoille.

Punktio alkaa pian taas jännittämään. Pitää muistaa ottaa asiaa puheeksi, kun menee käymään seuraavan kerran ultrassa. Viime kerta kun ei ollut mikään mukava kokemus : /
 
MT79 kommentoin tuohon biopsiaan. Lääkitystä siinä annetaan sen verran paljon, että autoa ei saisi ajaa. Sairaslomaa tuli eka kerralla viikko, ja toisella 3 päivää. Kipeä oli aika kauan. Miehelleni on tehty myös sitten se isompi leikkaus (Turussa vain tehdään), josta saikku olikin sitten useampi viikko ja toipuminen kaikenkaikkiaan kesti kuutisen viikkoa. Oli sen verran kova kokemus, että onneksi saalistakin saatiin :)
1 Icsi on tehty tuon leikkauksen jälkeen --> km rv 5+4, ei pakkaseen mitään ja nyt sumuttelut seuraavaan koitokseen alkavat piakkoin.
Tsemppiä ja jaksuja meille kaikille!!
 
Höh, onpas täällä huonoja uutisia... Nyt plussajunaa kehiin, ja äkkiä!

Tipetsu: pahoittelut, onpas tylsä tilanne! Toivottavasti follit ottavat nyt loppukirin. :hug:

Lili_78: mekin ollaan mietitty adoptiota, vaikka itse en ole vielä ollenkaan valmis luopumaan hoidoista (eikä mieskään). Mutta jotenkin tämän prosessin aikana on tullut sellainen vahva ajatus, että haluan adoptoida joka tapauksessa, mielellään biologisten lasten lisäksi (joita vielä jaksan uskoa meillekin siunaantuvan ennemmin tai myöhemmin). Meillä vaihtoehtona on adoptoida mieheni kotimaasta, mutta en ole vielä ottanut tarkemmin selvää, miten prosessi toimii.

Solja: :hug:

Joku_päivä: kuulostaa mukavalta. Reissuun lepäämään ja ajatukset muualle vähäksi aikaa! :)

ON: pp1 meneillään. Eilen haettu yksi hyvä nelisoluinen kaveri kyytiin. Toinen sulatetuista oli ihan huono, joten heitettiin pois... :( En kyllä tiedä, miksi sitä oli aluperinkään pakastettu, kun siinä oli monitumaisuutta ym. Nyt on sitten pakkanen tyhjä, joten olisi paras onnistua! Testipäivä on vasta 26.9. viikonlopun takia, ennen ollut aina aikaisemmin... Piinailu alkakoon! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Joku_päivä
Pidän ihan vähän taukoa näistä lääketieteellisistä hoidoista. Varasin juuri ajan vyöhyketerapiaan. En oikein tiedä, mitä odottaa. Onko joku teistä käynyt vyöhyketerapiassa?

En ole oikein koskaan uskonut vahvasti näihin luontaisjuttuihin ja nyt sitten pikkuisen pelästytti, kun hoitaja sanoi, että ei uskalla tehdä minulle kaikkia juttuja, jos on lääkityksiä päällä. Sanoin, että nyt on hoitotauko - lupasi sitten tehdä jotain muutakin kuin vain rentouttavia juttuja.

Hoitaja on sellainen, joka on erikoistunut hormoniongelmiin ja koliikkivauvoihin.
Mennään nyt sitten kokeilemaan tällaista tähän väliin..
 
syssy, mä kävin kesällä kaksi kertaa. Maksaisin jo pelkästä kokemuksesta, NAUTIN! :D En tiedä onko mitään tekemistä, mutta niiden kertojen jälkeen menkat on olleet käytännössä kivuttomat. :confused: Toivottavasti tykkäät ja eihän se pahaa varmasti tee, ehkä jopa joitain auttaa hoitojen tukena!
 
  • Tykkää
Reactions: syssy
Hiiohoi ja moi kaikille taas piiiiiitkästä aikaa! :wave:

Oon pitänyt taukoa tältä palstalta ja hoidoista ylipäätään, ja on kuulkaas tytöt tehnyt hyvää kunnon hengähdystauko! Voin suositella lämpimästi! On saanut vähän aikaa leikkiä taas elävänsä normaalia elämää :p
Hengessä ollaan kuitenkin edelleen mukana ja PASsia odotellaan. Mulla on nyt siis lähimenneisyydessä takana kkm, lääkkeellinen tyhjennys ja sen jälkeen vielä kaavinta. Vuotoa kesti yht. 5 viikkoa. Siinä menikin kivasti koko kesäloma. Toistuvien keskenmenojen testeistä on nyt otettu kromosomikokeet (tulos normaali, onneksi) ja hyytymistekijäkoe, josta ei tulosta ole vielä tullut. Hullua kyllä, mutta toivon että siinä on jotain häikkää. Sais selityksen tälle onnistumattomuudelle, ja sais siihen toimivan lääkkeen. Kunhan seuraava kierto alkaa, päästään toivottavasti siirtään meidän viimeiset pakkasukot. Mulle voi siis päivittää listaan, että 1.ivf:n 3.pas on viikolla 41 (todennäköisesti).

Täällä ei ole kesän aikana hirveesti tullut uusia plussia, mutta pari onneksi kuitenkin, niin että oikein hirmuisen paljon onnea matkaan plussanneille!:flower:
Tsemppiä myös piinistelijöille!

Pettymyksen tai surun kohdanneille iso hali :hug: Tää kaikki on vaan niin kiukuttavan väärin.
 
******************11- hoidot**********************
13.9.2011

Lili_78...................6.icsi.........................vko 37
Tipetsu..................1.ivf..........................vko 38
Kevätkello..............2.ivf..........................vko 38
Mörkötys................2.ivf/icsi 1.pas............vko 38
MT79.....................3.icsi.........................vko 39
Solja....................1.ivf/icsi 2.pas..............vko 39
Maya82..................2.ivf 1.pas.................syyskuu
batinka..................1.icsi 1.pas................syyskuu
jag78.....................1.ivf.........................syys-lokakuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Niz........................1.icsi........................vko 40
Miukumau..............3.icsi.........................vko 41
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................vko 41
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Susirouva...............1. ivf 1.pas................lokakuu
Templeton..............2.ivf..........................vko 44
Sintu74...................3.ivf 1.pas................syys-marraskuu
toivelintu.................3.ivf.........................vko 46
leppäkerttu-77..........3.ivf/icsi..................marraskuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
1nainen..................3.icsi 1.pas................joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas..................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........
Pipsa76...................2.ivf 1.pas.......
iinamiina................2.ivf 4.pas ?.........
Joku_päivä.............6.ivf.................
syssy......................4.icsi 2.pas ?......
futuremami............3.icsi.....................
Omena_.................2.ivf................
Mequ.....................
Vanessa-80......................
Sirunen81........................


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

Leonita79...............1.icsi 1.pas..........1............12..........15.9
Lady_Gigi...............4.icsi..................2............6...........21.9
HalleB...................3.icsi..................1............6............21.9
UnelmaSirpaLeena...2.ivf...................1............4............25.9
chidi.....................1.icsi 2.pas...........1............1............26.9


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
bluebaby................1.ivf.................:heart:..............kt..........9
 
Vanessa, Leppis ja Solja: Olen pahoillani...miksei vieläkään voinut tärpätä.... :(

Chidi: Aika samoissa mennään, tsemppiä piinailuun!

Onko muilla piinailijoilla tuntemuksia?

ON: Tänään sain kyytiin "melkein" TOP alkion! Meillä oli 2 alkiota eri oljissa ja olivat eilen sulattaneet ensimmäisen ja huomanneet että lähti hitaanlaisesti jakautumaan. Siksi olivat sitten ottaneet myös sen toisen mikä oli tänään huomattu olevan epämuodostunut...eka alkio oli sitten kuitenkin yön aikana pistänyt vauhtia ja jakautunut normaalisti! Huh huh! Eli pakkanen tyhjä mutta toivottavasti tämä riittää! Tänään mun syntymäpäivä, niin toivon että olisi paras lahja kyydissä.....

Maya ja tyyppi pp0
 
Soljalle, Vanessalle ja Leppikselle lohtu- ja voimahaleja.. Ei mee oikeudenmukasesti nää jutut, ei.. :(

Kiitti Syssy aspiriiniteidoista, tärkeitä juttuja.

Omena, upee asenne keskenmenon jälkeen, ja noin lekurit mullekin sanoivat, että raskautuminen, vaikka kesken menisikin, on hoitojen onnistumisen kannalta aina myönteinen merkki. Itelläni on tosiaan myös keskeytynyt keskenmeno takana ja siinä alun lohduttomuuden ja pohjattoman surun jälkeen multa jotenkin on sen kokemuksen myötä ainakin osittain kadonnut se syvin pelko, että mitä jos en ikinä tulekaan raskaaksi.. No, tietty ihank ierrostakin riippuen hoitojen vaiheesta puhumattakaan on monenlaisia fiiliksiä, jotka vaihtelevat. Voimia!!

Ja Kaarna, no jopas on elämä koetellut sua! Mulla keskeytyneessä keskenmenossa pillerit toimi, ja vuoto kesti rajuna noin viikon, mutta "kaikki" tuli ulos, kaavintaa ei tarvittu. Ja ihan helvetillinen kokemus oli silti, ekassa ultrassa todettiin, että sydänääniä ei oo, ja alkio ei vastannut viikkoja.. Niin, itseasiassa tuolloin ultrassa kohdustani löydettiin kaks alkiota, vaikka tuoresiirrossa siirrettiin vain yks alkio.. toinen oli kuulemma luomuraskaus, joka on saanut alkunsa hoitokierron aikana luomusti! Toinen näistä aluista oli tuulimuna, toinen n. viikolla 5. kasvamisen lopettanut raskaudenalku. Seuraavia kuukautisia oottelin melkein 7 viikkoa. Mutta siis, kovia oot kokenut ja nyt PASsia oottelet, tsemppiä siihen, kaikki peukut pystyssä!! Ois hyvä kuulla hyytymistutkimusten tluoksista ,jos jaksat ja haluut kertoa. Ite oon 29 vuotiaana sairastanut polvileikkauksen jälkeisen keuhkoveritulpan, ja senkin takia noin verihyytymisasiat kiinnostaa.

Itelläni on siis pp 12 menossa.. On se jännä, miten yhen raskaustestin tekeminen voi ei vaan jännittää, vaan puhtaasti PELOTTAA ihan helvetisti. Sen negatuloksen näkeminen on vaan niin hemmetin rankkaa.. Haluaisin jotnekin säästyä siltä, mutta kun noi lugethan saattaa pitää vuodon poissa, niin ei auta ku testata, ellei se vuoto jo sitten ehtis alkaa.

Mulla on ollu monenlaisia oireita, todellisia piinapäiviä ja sitten tietty saatan kuvitella osan ja loput saattaa johtua lugeista. Nivusia on särkeny ihan hulluna, muutamien päivien ajan on kuvottanu ja vähän närästänytkin, väsyttää hulluna. Rinnoissa ei oo juurikaan tuntemuksia. On ollu hetkiä,jolloin oon ollu aika varma olevani raskaana, ja nyt testipäivän lähestyessä huomaan tosiaan pelkääväni ihan tosi paljon tulosta ja yritän valmistautua jotenkin negaan.. :(. Eilen mulla alko kova migreeni, mikä aika usein mulla tulee menkkojen kanssa. Ja migreenilääkettä en uskalla ottaa, joten kärsin vaan. NÄinkin paha migreeni on aikap ikkujuttu sen rinnalla, että oikeesti saattais olla raskaana:).

On tää kyl aika hemmetin rankkaa touhua!!

Tsempppiä teille piinailijoille, testipäivän oottelijoille ja hoitojen alkamisen oottelijoille ja kaikille muillekin:)
 
  • Tykkää
Reactions: Omena_

Yhteistyössä