11-hoidot

Täältä taustalta nopeasti Omenalle mielettömästi halauksia ja voimia vaikeaan tilanteeseen! Kyllä taas tuntuu niin epäreilulta..

Hallelle ja Lady_Gigille hirmusti onnea siirtoon pääsystä, kyllä te aikamoisen jännitysnäytelmän saitte kehitettyä tänne! Nyt kun ei ole omaa jännitettävää niin jännitän ja toivon täysillä panoksilla teidän puolestanne, vihdoin olisi aika teidän saada se suuri onni! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Omena_
omena lämmin lohtu :hug: ja voimia.
syssy lohtu :hug:

Piinailijoille tsemppiä ja tarrasukkia! :heart:

(.) Eilen oli sitten punktio. Lääkitys oli niin hyvä, että kipua en tuntenut yhtään missään vaiheessa. Saalis 15 munasolua.
Päivän join vettä ja nukuin, illasta alkoi vatsakivut ja kuume nousi yli 39 asteen. Kipulääke laski lämpöjä pikkasen alemmas ja vähä lievitti kipuja. Pakko oli kuitenkin lähteä keskussairaalaan tarkistuttamaan tilanne, ku ei uskaltanu kovin usein nappailla 6satasta buranaa.
Ultran mukaan kaikki ok, verikokeissa oli jotain pientä häikkää, mutta lääkärin kanssa tultiin tulokseen, että kattelin olotilaani kotona juoden paljon ja levähtäen. Unille lähtiessä oli pakko ottaa 800 mg buranaa... Yö meni vähä niin ja näin, heräilin jatkuvasti siihen, ettei missään asennossa ollut hyvä nukkua ja pakko oli yöllä käydä ottamassa toinen satsi buranaa. Joo, ei ehkä ihan terveellistä ottaa tuommosia annoksia muutaman tunnin välein, mutta oli vaan pakko, että pysty olemaan. : / Tänään olo himpun verran parempi, lämmöt on enää 37,8. Toivottavasti huomenna päästään siirtoon ja on jotain siirrettävää!
 
  • Tykkää
Reactions: Omena_
UnelmaSirpaLeena, kuulostaapa ikävältä. :/ Paljon jaksuja ja paranemisia! Mulla on myös ollut eilen ja tänään paljon huonompi ja kipeämpi olo kuin aiemmilla kerroilla, mutta ei sentään mitään tuon kaltaista. Panadolilla ja kaurapussilla selvitään. Olisi vaan jo muutakin suunniteltuna ja tekemistä tälle viikolle kuin maata sohvalla, ärsyttää.

Vanessa, toivotaan hoppunegaa!
 
mä testasin pp9 ja tuli vahva plussa ja pp12 digitesti anto raskaana 2-3 viikkoa eli 4-5viikkoa.
veritestissä kävin tänään. soitella iltapäivällä tulokset...
veritesti pp13 257 ja vl raja-arvot on 39-270
pelottaa että taas tulee kesken....tää on jo 9.s raskaus ja mulla on 1 poika.
 
Viimeksi muokattu:
UnelmaSirpaLeena Oi voi,kuullostaapa ikävältä. Jaksamista ja paranemista. Lepäile kunnolla. :hug:

Vanessa Pidän peukkuja plussalle! b :) d

Omena Voi eiiiii!!! On tää niiin väärin! Jaksamista sinne! :hug:

mariq Ihanaa,kyllä se pieni matkassa pysyy! Tiedän sen! :)

MT79 Mulla myöhästy menkat periaatteessa 6pvää. Olin ihan ihmeissäni jo että näinköhän pääse ees piikittämään,jos ei menkat tuu. Mulla normi kierto jotain 22-27 välillä,aika usein ollu sen 25. Nyt kierto oli 31pvää. Ja nyt mennään kp 5. Kyllä ne sieltä tulee. :)

HalleB Hihhiiiih,onnea matkalaisen johdosta! Kyllä se sieltä nyt onnistaa!! Tsemiä piinailuun! :)

Jooh,eilen käytiin nollaultrassa ja siellä oli munasarjat lepotilassa. Lääkäri oli tyytyväinen ja hymyili,totesi sitten että aloitetaan hoito. Gonalin annos nostettiin 150:stä 225:een. Synarelan vaste oli kuulemma niin hyvä että nyt sit pitää oikeesti herättää sarjat..Noh,nähtäväksi jääpi..:popcorn:
Ja voi hyvä sylvi sitä pistämsitä!!! Mä olin ihan paniikissa. Hoitsu neuvoi sen kynän käytön ja kysyi sitten haluanko kokeilla valmiiks miltä piikki tuntuu. Testasin sit suunnilleen samanlaisella neulalla ja voi jösses että voi olla vaikeeta pistää itteesä. Ei saa vaan kättä liikkeelle! No taistelin sit illalla ihan oikee Gonal F-kynä kädessä jonkun aikaa. Mies kannusti vieressä. Tuikkasin sit,eikä se nyt kamalaa ollu. Meinas kyllä itku tulla kun sain piikin pistettyä ja vedettyä pois nahasta. Helpotuksen kyyneleet. Käperryin sit miehen kainaloon ja pyysin sitä hoitamaan mua..:saint: Ja mies hoiti ;) Silitteli olkapäätä.
Jänskättää kyllä illalla taas pistää,huh!


Halit kaikille ja tsempitystä!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Joku_päivä
******************11- hoidot**********************
8.9.2011

UnelmaSirpaLeena...2.ivf..........................siirto 9.9
chidi......................1.icsi 2.pas.................vko 37
Lili_78...................6.icsi..........................vko 37
Tipetsu...................1.ivf..........................vko 38
Kevätkello..............2.ivf...........................vko 38
MT79.....................3.icsi..........................vko 39
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........syyskuu
Maya82..................2.ivf 1.pas.................syyskuu
batinka..................1.icsi 1.pas................syyskuu
jag78.....................1.ivf.........................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................syys-lokakuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Niz........................1.icsi........................vko 40
Miukumau..............3.icsi.........................vko 41
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Susirouva...............1. ivf 1.pas................lokakuu
Sintu74...................3.ivf 1.pas................syys-marraskuu
toivelintu.................3.ivf.........................vko 46
Templeton..............2.ivf.......................marras-joulukuu
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
1nainen..................3.icsi 1.pas................joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas..................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........
Pipsa76...................2.ivf 1.pas.......
iinamiina................2.ivf 4.pas ?.........
Joku_päivä.............6.ivf.................
syssy......................4.icsi 2.pas ?......
futuremami............3.icsi.....................
Omena_.................2.ivf................


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

Sirunen81..............2.ivf...................1...........15...........7.9
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas......1...........10...........12.9
Vanessa-80............1.ivf. 2.pas.........1.............9...........13.9
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas...1............9...........13.9
Lady_Gigi................4.icsi.................2............1...........21.9
HalleB...................3.icsi...................1...........1............21.9


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
bluebaby................1.ivf.................:heart:..............kt..........9
Mequ.......................luomu.............:heart:..............vt/175
 
USL, Toivottavasti olo on helpottanut ja huomenna on onnistunut siirto!

Miten noiden särkylääkkeiden kanssa oikein on, kun mulle on usein sanottu ettei saisi syödä buranaa hoitojen aikana eli siis milloin ei saa syödä? Mä olen koko ajan syönyt panadolia, joka ei kyllä vie kaikkia kipuja millään pois. Eli osaako joku sanoa selitystä tähän kipulääkejuttuun?

Tipetsu, tästä se sit lähtee! Onnea piikittelyihin, siihen tottuu yllättävän nopeesti. Nimimerkillä "täällä yks piikkikammoinen" :wave: Meillä tosin mies pisti mua ensin, kun itse en uskaltanut ja sai hänkin siten osallistua.
Vanessa-80, voi harmi! Toivotaan, ettei tulos ollut vielä lopullinen!
Sirunen81, mikä tilanne?
 
Moikka pitkästä aikaa... luin noita vanhempia viestejä ja vastailen sieltä sun täältä

Omena, tulin niin surulliseksi uutisestasi! Voi itku...

Polkka, lahjasolut ja adoptio ovat toki käyneet mielessä ja keskustelimme niistä miehen kanssa tämän viime epäonnistumisen jälkeen. Kuitenkin niihin siirtyminen on iso askel, jota haluamme miettiä rauhassa ja pohtia sitä myös yhdessä ammattilaisten kanssa. Mietin myös, josko vielä NKL tarjoaisi mahdollisuuden laparoskopiaan. He olisivat sitä minulle ehdottaneet, mutta koska olimme jo IVF:t ehtineet aloittaa yksityisellä, päättivät noin 1,5 vuotta sitten, että hekin tarjoavat sitten suoraan IVF:ää. Mennään NKL:lle 22.9. käymään ja juttelemaan vaihtoehdoista.

Sirunen ONNEA!!

HalleB, aivan ihana uutinen!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa!!! Ja samoin Lagy_Gigi, hyvä lopputulos myös!!

Lili, mulla Pergoveris + Gonal_F yhdistelmä on ollut ihan paras yhdistelmä. Aion pyytää sitä jatkossa, jos jatketaan hoitoja!

Kevätkello, tsemppejä piikittelyyn!

Syssylle hali!

MT79, hyvä että on keinoja!

Mörkötys, no hyvä juttu, että pääset sinäkin vauhtiin!!

Vanessa-80, toivottavasti tulokseen piirtyy loppujaan se kaivattu plussa!

USL, toivottavasti voit jo paremmin! Kevätkello, mulla sama juttu, vaan Panadolia ohjaavat syömään...
 
Kipulääkkeistä Mullekki on annettu tuo sama ohje, että punktion jälkeen voi käyttää buranaa, mutta siirron jälkeen Panadol käyttöön.
Mietinkin tuossa sitten sitä, että aiemmassa hoidossa mun oli pakko saada siirtoon aina kipulääkettä, koska mulla on joku "S-mutka" tms. ja joka kerta siihen sitte on törkätty niin, että kipeetä tekee. Ja tää lääkecocktail, jonka mulle antoivat sisälsi myös buranaa... Hmm, täytyykin tänään kysellä tarkkaan, et mitä ne mulle antaa ja ilmottaa, etten suostu buranaa ottamaan. :LOL:

Jännittää, tänään olis ilmeisesti sitten siirto, kun ei ole puhelua tullut!
Olokin alkaa olla jo täysin normaali, eilen illalla ei ollut enää yhtään lämpöä. :)
 
Eilinen päivä koostui verestä, limakalvon riekaleista ja kyynelistä. Keskenhän se tämäkin raskaus meni. Ei ole minulle vauvaonnea suotu :(. Kävin vielä tänä aamuna verikokeessa. Eiköhän se hcg ole jo laskussa...... on tämä NIIN VÄÄRIN!
 
HalleB: Jess, Pääsitte kuin pääsitte siirtoon!! Onnea piinailuun!

Omena ja Mequ: on tää vaan niin väärin...ei löydy sanoja...muuta kuin että olen hirveän pahoillani...

ON pikaisesti: tänään se ovis tuli eli jos kaikki menee hyvin niin on vissiin sitten maanantaina siirto! En oo koskaan ollut Pasissa niin ei aavistustakaan miten alkiot selviää sulatuksesta...meillä on siis 2 alkiota omissa oljissaan.
 
Syssylle, Mequlle ja Omenalle voimia ja haleja!!
Ja kiitos teille kaikille Ketjulaisille, on riipaisevaa ja surullista mutta samalla lohduttavaa lukea myös muiden tarinoita, jotka joutuvat käymään läpi näin tosi kipeetä tietä kohti sitä suurinta toivetta ja lapsen saantia :).Joskus sitä ikäänku vähän pelkäs, mutta ei kuitnekaan ois osannu odottaa, että lapsettomuus koskettaisi itseä näin läheltä.. ja nyt, kun tässä suossa on tarvottu, niin ei voi muuta sanoa ku että kukaan, joka ei oo tätä ite kokenu, ei voi yhtään tietää/kuvitellakaan, millasta ja miten kipeetä on, kun joutuu elämään pelon kanssa, että jos minusta ei ikinä tule äitiä.

Mutta niin, kysymykseni on, että saisinko liittyä tähän ketjuun??

Pitkästä aikaa ylipäätään haluan liittyä mihinkään porukkaan, oli kyse sitten omasta elämästä ja kavereista, välillä ihan hyvistäkin kavereista, tai sitten työpaikalla lounaskesksutelusta, joka lähes aina jossain vaiheessa siirtyy ihmisten, siis muiden, lapsiin. Oon siis pikkuhiljaa koteloitunut ja vähä vähältä eristäytynyt ihmisistä, kavereistakin, ja tottapuhuen, ison osan ajasta en kyllä oikein jaksaisi lähes kellekään ees puhua. Tämä sekava selitys siis liittyy siihen, miten iloitsin tämän ketjun löytämisestä ja siitä, kuinka kovasti haluaisin liittyä teihin :).

Meillä (minä 32v, mies 31v) on muutamia vuosia yritystä takana ja tutkimuksiin ja hoitoihin hakeuduimme helmikuussa 2011. Takana on yksi ICSI josta tuoresiirrosta tulinkin raskaaksi, mutta varhaisultrassa todettiin kesäloman alussa keskeytynyt keskenmeno :(.
Nyt 1.9. on meille tehty eka PAS, ja fiilikset pomppii pienestä toiveikkuudesta epätoivoon. Kuuntelen kropastani pieniäkin oireita ja oon vallan tyytyväinen, kun niitä välillä ainakin luulen huomaavani.. ja sitten totean, että niin, lugeistahan nää varmaankin johtuvat ( lugeja menee 1 kpl aamu ja ilta). Testipäivä on 15.9. Ja hoidot on tehty Väestöliitossa Helsingissä.

Saisinko liittyä teihin? :)
 
Mequ lohtu :hug:

(.) Huh, klinikalta soiteltiin puol kympin maissa ja meinasin jo jättää vastaamatta, kun aattelin, että ilmottavat, ettei ole mitä siirtää... Hoitaja kuitenkin soitteli, että pitäs mennä heti verikokeisiin, että tulokset ehtii ennen mahdollista siirtoa. Verikokeisiin, koska kävin sillon punktiopäivän iltana päivystyksessä kovien kipujen ja kuumeen takia.
Onneksi kaikki arvot olivat normalisoituneet, eikä ultrassakaan näkynyt mitään estettä siirrolle.
15:sta munasolusta 12 oli hedelmöittynyt, mutta 2 oli "väsähtänyt". 9 jäi pakkaseen, eli neljään siirtoon vielä on alkioita.
Eka kertaa mulle siirrettiin vaan yks alkio, tällä kertaa kyytiin pääsi meidän ENSIMMÄINEN JA AINOA TOP! :heart:
Pitkät tulee olemaan nämä seuraavat 16 päivää, luultavasti testailen jo ennen sitä... Virallinen testipäivä siis 25.9.

:heart: :llä USL & Aarre
 
Moi kaikille sekä uusille että vanhoille palstalaisille!

Täällä onkin tapahtunut paljon. Onnittelut plussanneille ja osanotto Omenalle ja Mequlle keskenmenoista. :hug: Ei oo helppoo. Ensin ei tule raskaaksi millään ja sitten vielä otetaan se suurella vaivalla aikaansaatu ihmisenalku pois..

Itse olen pitänyt kesälomaa näistä lapsettomuusasioista (vaikka ainahan ne vähän "väijyy" tuolla muistin sopukoissa). Me ei olla kerrottu näistä asioista juuri kenellekään, pari kaveria tietää. Mielessä onkin käynyt, että pitäisikö omille vanhemmille vinkata, etteivät odota jälkikasvua syntyväksi.. (Kummankaan vanhemmat eivät ole asiasta kyselleet, vaikka tiedän, että oma äitini kyllä odottaisi mummotettavia.. Ilmeisesti luulee, ettemme halua lapsia.) Jotenkin tämän kesän aikana olen sopeutunut ajatukseen, ettei meille ehkä niitä tulekaan. Hoidoissa toki jatkamme (ja se tietenkin nostaa taas toiveet ylös..), mutta ehkä on psyykkisesti helpompaa, jos asiaan alkaa jo valmistautua.

Tänään heräsin joka tapauksessa tästä "lapsettomuushorroksesta", kun sain kirjeen polilta. Mulla olisi 2. IVF:n punktio näillä näkymin viikolla 44. Sumut aloittelen sitten lokakuun alkupuolella. Eli mulle voin listaan päivittää tuon viikon.

Lääkkeet jatkuvat muutoin samana, mutta Suprecur vaihtui Synarelaan. Tietääkö joku, onko näissä jotain eroa? Vai onko ns. vaan sama p***a eri paketissa? Sumut on kyllä hoidon inhottavin vaihe.. : /
 
Mequ, voimia! :hug:
Templeton, tervetuloa takaisin uudelle kierrokselle!
USL, mahtavaa että lopputulos on noin hyvä ja Onnea siirrosta!
Leonita79, tervetuloa mukaan! Täällä on aika paljon väkeä, mutta aktiivisesti vain mukaan kirjoittelemaan :) Toisaalta, toivotaan, että vierailusi jää lyhyeksi kun sulla on jo piinapäivätkin meneillään..
 
  • Tykkää
Reactions: Leonita79
******************11- hoidot**********************
9.9.2011

chidi......................1.icsi 2.pas.................vko 37
Lili_78...................6.icsi..........................vko 37
Tipetsu...................1.ivf..........................vko 38
Kevätkello..............2.ivf...........................vko 38
MT79.....................3.icsi..........................vko 39
Mörkötys.................2.ivf/icsi 1.pas...........syyskuu
Maya82..................2.ivf 1.pas.................syyskuu
batinka..................1.icsi 1.pas................syyskuu
jag78.....................1.ivf.........................syys-lokakuu
Kaarne..................1.ivf 3.pas..................syys-lokakuu
MiiJane..................1.icsi.........................syys-lokakuu
Niz........................1.icsi........................vko 40
Miukumau..............3.icsi.........................vko 41
Peppi1981...............3.icsi........................lokakuu
Susirouva...............1. ivf 1.pas................lokakuu
Templeton..............2.ivf..........................vko 44
Sintu74...................3.ivf 1.pas................syys-marraskuu
toivelintu.................3.ivf.........................vko 46
iloksi......................2.ivf/icsi...................marras-joulukuu
1nainen..................3.icsi 1.pas................joulukuu
Heidh.....................4. isci.......................syksy
Pumppu.................1.ivf 1.pas..................syksy
Laurella.................3.ivf 2.pas..................syksy
Meg......................2.ivf 1.pas..................syksy
Janttu-85...............3. ivf/icsi..............
nainen83................4.ivf.........................
NormaJeane...........1. ivf 1.pas.................
Barbarella..............1.ivf............................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74..................2.ivf:n 1.pas?..............
miralles.................3.icsi.........
Avolavapaku...........1.icsi 1.pas......
Toiveena................1.ivf 2.pas ?.......
fiia 69.....................4.ivf ?................
myy75.....................3.icsi 1.pas........
Pipsa76...................2.ivf 1.pas.......
iinamiina................2.ivf 4.pas ?.........
Joku_päivä.............6.ivf.................
syssy......................4.icsi 2.pas ?......
futuremami............3.icsi.....................
Omena_.................2.ivf................
Mequ.....................


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot..........PP.......testipv

Sirunen81..............2.ivf...................1...........16............7.9
Solja....................1.ivf/icsi 1.pas......1............11...........12.9
Vanessa-80............1.ivf. 2.pas..........1............10..........13.9
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 2.pas...1............10..........13.9
Leonita79...............1.icsi 1.pas..........1............8...........15.9
Lady_Gigi................4.icsi.................2............2...........21.9
HalleB...................3.icsi...................1...........2............21.9
UnelmaSirpaLeena...2.ivf...................1............0............25.9


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:...........kt............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.ivf...............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi.............:heart::heart:..........kt.........14
kn071....................1.ivf 1.pas.........:heart:............kt..........10
nanniga..................2.ivf................:heart:...........vt/114......15
bluebaby................1.ivf.................:heart:..............kt..........9
 
Leonita79, tervetuloa mukaan!

Templeton, Synarelaa otetaan harvemmin kuin Suprecuria, pikkasen erilainen vaikuttava aine. Mutta samaa *****aahan se periaatteesa on, kuten asian ilmaisit :LOL:

Mulla alkoi tänä iltapäivänä menkat, jee. Oli siis vain ovulaatio viikon myöhässä verrattuna 28 päivän kieroon (mulle normikierto siis). Päästään nollaultraan ensi keskiviikkona :)
 
Hienoa UnelmaSirpaLeenaa, että pääsit siirtoon ja verikokeet jne oli ok. Nyt vaan peukut ja kaikki muutkin ulokkeet kohti kattoa jotta TOP-alkio siellä jatkaisi jakaantumistaan!! :). Ja pakasteeseenkin jää hieno saalis, hyvä!

Meillä toukokuun punktiossa lopputulos oli 11 alkiota, joista yks siirrettiin tuoreena (ja tosiaan kesken meni) ja nyt eka PAS selvisi sulatuksesta hienosti. Ono teillä kokemusta siitä, että alkioita viljeltäisiin pidempään, esim. sinne blastokystavaiheeseen? Oon pyöritellyt mielessäni, että jossain vaiheessa, jos ei hoidot rupee puremaan, voisi sitä vaatia.

Ootteko kuullu, että voiko miniaspiriinien popsimisesta piinailuaikana olla jotain haittaa? Kuulin monelta plussanneelta, että olivat niin tehneet, ja oon nyt itsekin ottanut yhden/päivä.

Ja Kevätkello, kiitos!



...............1 icsc, 1 pas .........pp 8..........testipvä 15.9.............
 
Leonita79: Mulla on ollu muutamassa hoidossa minidisperiinit lääkärin määräyksestä. Ei ollu muut ahyötyä kuin että veri alkoi vuotamaan nenästä kesken kassajonon tai autoa ajaessa. Nykyään en käytä disperiiniä, kun veritestit sanoi, että siitä ei ole mitään hyötyä minulle. Jos plussaat, niin disperiinin käyttöä tulee jatkaa pidempään - kysy lääkäriltä mille viikolle.
 
MT79: Kiitos täsmennyksestä! Tavasin tuon reseptin uudelleen ja niinhän siellä lukee, että suihkaus molempiin sieraimiin aamuin illoin. Tämähän on jo loistava parannus Suprecuriin verrattuna, kun ei tartte sitä suihkepulloa raahata päiväsaikaan käsilaukussa ympäriinsä.. :) Selviää puolet vähemmällä, hienoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Susirouva
Voi ei Megu, jaksamisia ja iso :hug:

Tervetuloa Leonita79 :wave:
Meillä oli nyt tämä nyt meneillä oleva hoito lisäviljelyllä, vai tarkoititko sulatuksen jälkeistä? Mutta minulla ei ole edes tietoa mihin vaiheeseen tämä alkio on muodostunut. En ole hoksannut kysyä eikä lääkärikään maininnut.
Ainut mitä mietin oli että miksi sitä ei suositeltu ensimmäisessä pas siirrossa ja nyt vasta vikassa eli toisessa pas:issa. Vika kerrallako tehdään vasta kaikki mahdollinen?? sellainen maku itsellä vain tuli. Yksityisellä siis hoidossa oltu tämä eka ivf pompsi.

Leppis ja Solja, mitkä teillä fiilikset siellä? Mulla olo niin normaali kun olla ja voi nyt kaks päivää ollut.
 

Yhteistyössä