Kertokaa itsestänne jotain outoa.

ouot jalat
Mulla on ihme ongelma varpaista! Välillä kun levittelen/harotan varpaitani toisistaan erilleen, niin mua alkaa ihan ahdistaa kun ovat niin lähellä toisiaan. Siis kun palautuvat "harotuksen" jälkeen takaisin vierekkäin. :)
 
.......
Hmm.. Käyn päässäni keskusteluja ja saatan myös ilmehtiä sen mukaan mistä keskustellaan.. Jotenkin vaikea selittää, en siis juttele mielikuvitushahmoille vaan esimerkiksi jos on tarkoitus tavata joku ystävä niin saatan luoda keskustelun ennen tapaamista päässäni, liekö jotain jännityksen laukaisua tai jotain. Ilmeet eivät ole mitään kovin huomiotaherättäviä mutta yleisillä paikoilla mua saattaa sitten alkaa naurattaa kun tajuan tuijotelleeni kulmat rutussa ohikulkijoita kun mulla on joku tiukka vääntö meneillään... Että kiva, juu hei..
Mulla on täsmälleen sama! Joskus mulla oli mielikuvituskaverikin jolle pääni sisällä selittelin asioita englanniksi, mut nykään harvemmin.

Sit tosiaan kuvittelen etukäteen keskusteluja. Pahinta tässä on, että mä oikeasti uppoudun joskus ajatuksiini ja alan hymyillä tai tyrskähdellä jollekin hassulle ajatukselle. Tätä käy silloinkin, kun muistelen mielessäni jotain aikaisemmin sattunutta hassua tapausta. Kaverit on onneksi jo tottuneet siihen, että saatan olla yhtäkkiä poissaolevan näköinen ja sitten tyrskähtää jollekin asialle ja kysyttäessä mille nauran, vastata kiireesti: "En millekään!"
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Mulla on täsmälleen sama! Joskus mulla oli mielikuvituskaverikin jolle pääni sisällä selittelin asioita englanniksi, mut nykään harvemmin.

Sit tosiaan kuvittelen etukäteen keskusteluja. Pahinta tässä on, että mä oikeasti uppoudun joskus ajatuksiini ja alan hymyillä tai tyrskähdellä jollekin hassulle ajatukselle. Tätä käy silloinkin, kun muistelen mielessäni jotain aikaisemmin sattunutta hassua tapausta. Kaverit on onneksi jo tottuneet siihen, että saatan olla yhtäkkiä poissaolevan näköinen ja sitten tyrskähtää jollekin asialle ja kysyttäessä mille nauran, vastata kiireesti: "En millekään!"
Hei, sama täällä...minkähän taudinkuvaan tää oire liittyy?
 
.........
Mulle tulee kylmiä väreitä ajatuksesta, että purisin tai hankaisin hampaita jotain villavaatetta vasten, saati sitten jos näen jonkun tekevän niin. :x
Sama juttu, jos joku hankaa kahta villavaatteen kappaletta toisiaan vasten tai raapii sitä.
hrrrr...
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Mieleen tulee kaksi, mitä voi laskea oudoksi ja minkä vielä kehtaa täällä kertoa :D

- Yksinollessani puhun itsekseni, keskustelu voi olla suomen-, ruotsin- tai englanninkielinen.

- Minusta on manattu pahoja henkiä uskonnollisessa kokouksessa, kuulema niitä löytyi useampia. Olin vielä kovin nuori silloin ja näin jälkikäteen tekisi mieli käydä kysymässä että mitä hemmettiä niiden päässä liikkui, että tuollaista tekivät ala-ikäiselle kyselemättä sen enempää..
 
Hei, sama täällä...minkähän taudinkuvaan tää oire liittyy?
Ei se musta ole kovin outoa, mä teen tota jatkuvasti. saatan käydä pitkiä mielikuvituskeskusteluja, esim. lenkillä. Monesti käyn jonkun keskustelun etukäteen pomon kanssa tms.

Tosin se on noloa, kun ilmeilee vahingossa tai liikuttelee suutansa samalla :), monesti oon esim. hymyillyt itsekseni :D
 
"hoo"
Mä en voi koskea pumpulia, koska se "narskuu" käsissä. Samoin lumi narskuu inhottavasti, kun kävelee. Ostin juuri hyvän lasiviilan kynsille ja nyt en voi käyttää sitä, kun senkin "ääni" saa mulle kylmänväreitä aikaan.

En tykkää maistaa ruokaa maustamisen jälkeen, vaan maustan ruuan summissa ja sitten se syödään, oli hyvää tai ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24505561:
Mä huomasin, että oksennusrefleksi ei käynnisty niin helposti, kun käyttää pientä hammasharjaa, seuraavaksi varmaan ostan lasten koon.
Lasten hammasharjalla saa myös helpommin pestyä hampaat. tai ainakin minä saan, iso aikuisten hammasharja on hankala suussa.
 
mietoja
Mä ajattelen aina, että esineille tulee paha mieli, jos niitä ei käytetä tasapuolisesti. Esim. mulla on karaokepelissä kaksi eri väristä mikrofonia. Tykkään enemmän siitä toisen värisestä, mutta mun pitää aina joka pelikerralla vaihdella niitä mikkejä, ettei se toinen koe itseään mitenkään syrjityksi.
tää oli hyvä, samanlaisia tuntemuksia välillä itselläkin, erityisesti kahvikupit (yksinasuvalla niitä kun on aika paljon enemmän kuin tarvitsisi) ja liinavaatteet :) Tuntuu vaan niin pahalta että ne vuodesta toiseen olisivat vain yksin kaapissa vailla kenenkään huomiota, tai pääsemättä toteuttamaan omaa "luontoaan" :)
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
"PöPi"
En voi sietää, jos joku kävelee tai seisoo takanani, oli tilanne mikä hyvänsä. Enkä anna kenenkään, koskaan, koskea päähäni. Tästä syystä en voi käydä edes kampaajalla. Leikkaan itse hiukseni.
Saan todellisia hepuleita, jos edes omat perheenjäsenet yrittävät koskea mun päähän.
 
Lasken kaikkea. Lasken kotini portaita niitä kävellessä, lasken leffojen teksteistä montako sanaa ruudussa on kerrallaan, lasken ajaessani vastaantulevia autoja... ja päätän sen laskun aina 5 tai 10...jos näenkin 11. auton, on pakko aloittaa sen kohdalla laskemaan alusta, kunnes pääsen tasalukuun.

Normaalia? Tuskin :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Päivitystä, kun muisti pelaa :p

Karkit pitää syödä pareittain. Hedelmä+salmiakki, parittomat jää syömättä.

Jos syön leipää, valitsen aina sen palan joka on ohuin, sitten seuraavaks ohuin jne.

Lasken aina kaikenlaista, esim. montako sivua tai kulmaa näytössä on, lattialaatat, tapetista raidat jne.

Panikoin jos joku kutittaa mua kainaloista, se on ehdottomasti kiellettyä.

Toisinaan en kestä kenenkään kosketusta, en vaatteen enkä minkään asian, tyyliin pitäis leijua ilmassa, että ois hyvä olla.
 
"vieras"
Mäkin harrastan "keskusteluja" itsekseni, ilmeitä myöten :) Kiva et muitakin. Ja mun jalkateriin ei saa koskea. Enkä heitä pois risoja pikkuhousuja ennen kuin olen pyykännyt ne, muita vaatteita voin heittää pois suoraan päältä pesemättä :)
 
Mua ällöttää kaikki möykkyjugurtit, en siis syö sellaisia.
Samoin appelsiinit jää multa syömättä, ne valkoiset hötöt on inhottavia.
Puhun itsekseni, selkeä sukuvika.:D
Mulla on ärsyttävän tarkka hajuaisti ja välillä stressaan tietyistä hajuista ja syynään tarkkaan mistä ne milloinkin johtuu.

Siinä nyt muutama.
 

Yhteistyössä