Ööh tosiaan... Voisit ottaa sen peilin esille. Minä en ole haukkunut täällä yhtään ketään.Harva teini jaksaa täällä pyöriä, ja pahimpia rääkyjiä on ne keski-ikäiset akat. Mutta helpompihan se on teinejä syyttää kun ottaa se peili esille!
Vihaat uskovaisia, koska he eivät täyttäneetkään sinun korkeita odotuksiasi? Älä aseta muita jalustalle niin et pety kun he tippuvat sieltä. Uskovaiset ovat ihmisiä siinä kuin me muutkin.Sinäkö uskovainen? Ei ne tuolla lailla käyttäydy, kuin sinä teet. Solvaat toisia ihan, kuin toisetkin ja dianoosejakin melkein jakelet.
Ai niin, synnithän saa anteeksi, kun pyytää...
Ei niissä mun mielestä mitään vikaa ole. Ei ole purentavikaa, eikä multa puutu yhtään hammasta, eikä ne ole mitkään ruskeat.Esteri mikä sun hampaissa on sit vikana? Oot kyllä kaikissa näkemissäni kuvissa aivan järjettömän kaunis.
Älä ole nyt ihan naurettava.Sinäkö uskovainen? Ei ne tuolla lailla käyttäydy, kuin sinä teet. Solvaat toisia ihan, kuin toisetkin ja dianoosejakin melkein jakelet.
Ai niin, synnithän saa anteeksi, kun pyytää...
Oon vissiin niin yliväsynyt, että putosin ihan totaalisesti tolle kommentille! Ja siis ihan hyvällä putosin, sillä tottahan se on, että mä näytän pikku hiirulaiselta tossa.En tiennykkään et oot ton näkönen. siis kaunis oot. mut tossa sun pikkukuvassa näytät ihan joltain hiireltä joka esittelee notkeustaitojaan kun ei oo muutakaan mitä esittää mutta siis onhan sulla!
Iso Peesi!!!Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24202086::OKeittis! Vau.
Ai mistäs sinä tiedät? Onko täällä joku tilasto olemassa minkä ikäisiä täällä on rekisteröitymättä? Luulo ei ole tiedon väärtti nimittäin.Harva teini jaksaa täällä pyöriä, ja pahimpia rääkyjiä on ne keski-ikäiset akat. Mutta helpompihan se on teinejä syyttää kun ottaa se peili esille!
Et ole yhtään sen näköinen kun olen kuvitellut, tämä taas vähän hämää niitä aiempia mielikuvia sun kirjoituksistas. Oletpa kaunis!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202074:Tervetuloa Keittis-tädin koirakouluun....erityisesti tarkoitettu teinien koulutukseen
Kiitos Tuorein kuva mikä musta on olemassa. Eli ikää nämä 49 vuotta mitä nytkin on ...vielä muutaman kuukauden. Kuopuksen mielestä mulla on kuvassa ilme, joka tietää joko hyvää tai huonoa ihan riippuen siitä, miten toinen osapuoli - kuopus - aikoo käyttäytyäAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24202086::OKeittis! Vau.
Kaunotar!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202074:Tervetuloa Keittis-tädin koirakouluun....erityisesti tarkoitettu teinien koulutukseen
Voisi luulla kuvasta kymmeniä vuosia nuoremmaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202137:Kiitos Tuorein kuva mikä musta on olemassa. Eli ikää nämä 49 vuotta mitä nytkin on ...vielä muutaman kuukauden. Kuopuksen mielestä mulla on kuvassa ilme, joka tietää joko hyvää tai huonoa ihan riippuen siitä, miten toinen osapuoli - kuopus - aikoo käyttäytyä
Sulla on ilmeisesti elämäntavat kunnossa, tuon kuvan perusteella veikkaisin sua paljon nuoremmaksiAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202137:Kiitos Tuorein kuva mikä musta on olemassa. Eli ikää nämä 49 vuotta mitä nytkin on ...vielä muutaman kuukauden. Kuopuksen mielestä mulla on kuvassa ilme, joka tietää joko hyvää tai huonoa ihan riippuen siitä, miten toinen osapuoli - kuopus - aikoo käyttäytyä
Mä en tiedä kuuluuko se teiniangstiin, mutta meillä ainakin oli tapana tuossa 13-16 kesäisenä haukkua porukassa muita ja samaa tuli tehtyä netissä. kai sitä oli niin kurja olo ja aina vitutti, oli huono itsetunto ja sille sai pönkitystä olemalla ilkeä.Ihan oikeasti täällä on harmaa- porukka todella lapsellista. Ovat varmaan yksinäisiä ja ajattelevat mielessään, että uskoltavat sanoakin, mutta irl ja tosipaikan tullen suu pysyy nätisti supussa. Suurin osa harmaista tuntuu olevan jotain wanna-be-bad ass :stick:
Onkohan kukaan koskaan ajatellut, mitä pahaa oloaan purkavien harmaiden elämä oikeasti on? Harmaahiirulaisia?
Onneksi ylläpito saa ip:t talteen
Kiitos Itse asiassa mulla on ylipainoa, nukun liian vähän, teen liian paljon töitä, tupakoinkin välillä..tosin en päivittäin... mutta syön terveellisesti. Ja elän elämääni sopusoinnussa itseni ja ympäristöni kanssa.Sulla on ilmeisesti elämäntavat kunnossa, tuon kuvan perusteella veikkaisin sua paljon nuoremmaksi
Mä oon kuvitellut sut vanhaksi kurttuseksi mummeliksi, mutta kuvahan väittää päinvastaista joten kai se on uskottava kuvaaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202074:Tervetuloa Keittis-tädin koirakouluun....erityisesti tarkoitettu teinien koulutukseen