Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
Keittiönoita
[QUOTE="Ken guru";24202123]Et ole yhtään sen näköinen kun olen kuvitellut, tämä taas vähän hämää niitä aiempia mielikuvia sun kirjoituksistas. Oletpa kaunis![/QUOTE]
Odotit jotain häijymmän näköistä? :D Kuopuksen mukaan tuo on mun "vai niin" -ilmeeni. Tuossa vaiheessa kuulemma voi vielä perääntyä. "Jaahas" -ilmeestäni mulla ei ole kuvaa, mutta silloin kuulemma ei voi enää perääntyä :D

mnv
Tuli Keittis tuosta koirakoulusta mieleen, että vieläkös teiän mammutti porskuttaa menemään? Eikös oo jo aikas vanha? Muistan vaan sen ihanan yhteiskuvan teistä.

Keittiönoita
Tuli Keittis tuosta koirakoulusta mieleen, että vieläkös teiän mammutti porskuttaa menemään? Eikös oo jo aikas vanha? Muistan vaan sen ihanan yhteiskuvan teistä.
Meidän mammutti lähti viime sunnuntaina sateenkaarisillalle 15 vuoden, 1 kuukauden ja 4 päivän iässä. Lähti kauniisti ja rauhallisesti mamman sylissä olohuoneen lattialla. Saatiin eläinlääkäri tänne sunnuntai-iltana tosi nopeasti kotiin eikä koiralla ehtinyt olemaan kipuja eikä mitään hätäännystäkään. Nukahti syliini jo rauhoittavan piikin jälkeen ja etanasiapiikistä mammutti ei enää tiennyt yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202175:
Kiitos :) Itse asiassa mulla on ylipainoa, nukun liian vähän, teen liian paljon töitä, tupakoinkin välillä..tosin en päivittäin... mutta syön terveellisesti. Ja elän elämääni sopusoinnussa itseni ja ympäristöni kanssa.
Ylipaino on iha hyväks kun iho alkaa vanheneen, ei rypisty nii helpol =)

Ruokavalio on suurin tekijä, pyrin itsekin siihen et se ois niin terveellinen kuin haluan :) Sisäinen hyvinvointi näkyy myös ulos.

Keittiönoita
Ylipaino on iha hyväks kun iho alkaa vanheneen, ei rypisty nii helpol =)

Ruokavalio on suurin tekijä, pyrin itsekin siihen et se ois niin terveellinen kuin haluan :) Sisäinen hyvinvointi näkyy myös ulos.
Ylipaino voi olla hyväksi muutenkin. Lensin peffalleni talvella ja ilman pekonia peräsimessä olisin saattanut saada jo lonkkamurtuman.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202688:
Ylipaino voi olla hyväksi muutenkin. Lensin peffalleni talvella ja ilman pekonia peräsimessä olisin saattanut saada jo lonkkamurtuman.
sikäli mikäli mä mitään muistan ei sulla kyllä pahemmin ylipainoa ole, ellet nyt sitten ihan viime aikoina ole sitä kerännyt...:)

mnv
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202647:
Meidän mammutti lähti viime sunnuntaina sateenkaarisillalle 15 vuoden, 1 kuukauden ja 4 päivän iässä. Lähti kauniisti ja rauhallisesti mamman sylissä olohuoneen lattialla. Saatiin eläinlääkäri tänne sunnuntai-iltana tosi nopeasti kotiin eikä koiralla ehtinyt olemaan kipuja eikä mitään hätäännystäkään. Nukahti syliini jo rauhoittavan piikin jälkeen ja etanasiapiikistä mammutti ei enää tiennyt yhtään mitään.
Oi, kuulostaa kauniilta matkan alulta.
Vaikka onhan se varmaan aika tyhjä fiilis reilun 15 vuoden jälkeen, kun kotoa puuttuu se mammutin kokoinen möykky. Perheenjäsen.

Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202270:
Odotit jotain häijymmän näköistä? :D Kuopuksen mukaan tuo on mun "vai niin" -ilmeeni. Tuossa vaiheessa kuulemma voi vielä perääntyä. "Jaahas" -ilmeestäni mulla ei ole kuvaa, mutta silloin kuulemma ei voi enää perääntyä :D
Ei siis todellakaan millään pahalla, mutta odotin paaaaaaljon vanhemman näköistä, ehkä vähän tuonne Majurin tyyliin. Ja tämä kaikki johtuu siitä, kun olet vähän kertoillut että olet ylipainoinen etc, mitä sitten et todellakaan ole. Olen hämmästynyt kun oletkin tuollainen nuoren näköinen kaunotar! Hienot luut sulla kasvoissa..muun muassa!

Olet muuten keittis aina ihan liian vaatimaton. Herttainen luonne ja kauneus samassa paketissa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Keittiönoita
Oi, kuulostaa kauniilta matkan alulta.
Vaikka onhan se varmaan aika tyhjä fiilis reilun 15 vuoden jälkeen, kun kotoa puuttuu se mammutin kokoinen möykky. Perheenjäsen.
Paras mahdollinen lähtö, mitä voin kuvitella. Toki meillä on mammutin kokoinen aukko kodissa nyt ja ikävä on suuri. Mammutti kuitenkin antoi meille kaiken sen, mitä mammutti vaan voi antaa. Eli useamman vuoden pidempään kuin yksikään sisaruksistaan. Pitää vaan opetella uusi tapaa elää, uudet päivärutiinit jne. Vaikeaa välillä, sitä en kiellä :(

mnv
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202797:
Paras mahdollinen lähtö, mitä voin kuvitella. Toki meillä on mammutin kokoinen aukko kodissa nyt ja ikävä on suuri. Mammutti kuitenkin antoi meille kaiken sen, mitä mammutti vaan voi antaa. Eli useamman vuoden pidempään kuin yksikään sisaruksistaan. Pitää vaan opetella uusi tapaa elää, uudet päivärutiinit jne. Vaikeaa välillä, sitä en kiellä :(
Tsemppiä sinne!

Keittiönoita
Ei siis todellakaan millään pahalla, mutta odotin paaaaaaljon vanhemman näköistä, ehkä vähän tuonne Majurin tyyliin. Ja tämä kaikki johtuu siitä, kun olet vähän kertoillut että olet ylipainoinen etc, mitä sitten et todellakaan ole. Olen hämmästynyt kun oletkin tuollainen nuoren näköinen kaunotar! Hienot luut sulla kasvoissa..muun muassa!
Kiitos :) Mulla on lääketieteellinen riski eli nk omenamaha. Kaikki läski on juuri vatsassa. Mulla on ihan inhimilliset sääret ja reidetkin. Jopa takapuoli on viiskymppiseksi ylipainoikseksi ihan ok. Mutta se MAHA :LOL: Siitä voisi rasvaimulla vetäistä 7 litraa rasvaa pois.

Suzyanne
[QUOTE="vieras";24200918]Mulle tulee jotenkin surullinen olo noista kuvistasi :( Sulla ei vissiin ole kaikki ihan hyvin?[/QUOTE]

Harmi kun teet sinut surulliseksi, tuntuu että sinulla ei ole itselläsi kaikki ihan Ok, kun näet sellaista mikä ei pidä paikkaansa?:hug: Olen onnellinen ja tasapainoinen ihminen, ja tämä ainut tähän ketjuun laittamani kuva on ainut koneellani oleva kuva minusta, jossa en hymyile. Elävässä elämässä minulla on hymy herkässä. Kiitokset kuitenkin huolenpidostasi.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202825:
Kiitos :) Mulla on lääketieteellinen riski eli nk omenamaha. Kaikki läski on juuri vatsassa. Mulla on ihan inhimilliset sääret ja reidetkin. Jopa takapuoli on viiskymppiseksi ylipainoikseksi ihan ok. Mutta se MAHA :LOL: Siitä voisi rasvaimulla vetäistä 7 litraa rasvaa pois.
Mulla samaa vikaa, etenkin kun vatsa ei oo kerenny ottaan kiinni pudotettui kilo niin sitä ihoakin on o_O On toki kasvoiski vähä, mut muut osat kropasta on kyl iha katseen kestäviä sitä =)

Suzyanne
[QUOTE="vieras";24202171]Mä en tiedä kuuluuko se teiniangstiin, mutta meillä ainakin oli tapana tuossa 13-16 kesäisenä haukkua porukassa muita ja samaa tuli tehtyä netissä. kai sitä oli niin kurja olo ja aina vitutti, oli huono itsetunto ja sille sai pönkitystä olemalla ilkeä.[/QUOTE]

Sitä täällä tehdään vieläkin, itsekin olen sen saanut kokea, ja moni muu. Mutta uskon ja toivon että ne jotka tänne kuviaan laittavat, ottavat huomioon että täällä monet ilkeilevät ihan huvikseen, eivätkä oikeasti pahastu noista kommenteista. Asialliseksi tämä palsta ei tule kuitenkaan koskaan muuttumaan, sen mahdollistaa harmaana kirjoittelu. Ja sekään ei tule koskaan muuttumaan, koska sitten tänne ei enää kirjoittaisi monikaan. Mutta koitetaan vaan kestää, ja ollaan välittämättä ilkeilijöistä. Ja muistetaan, että jokainen ihminen on kaunis omalla tavallaan, varsinkin jos on sisältäpäin tasapainossa. Näillä harmailla räävijöillä ei kaikilla ainakaan ole asiat yhtä hyvin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä