Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
Sinäkö uskovainen? Ei ne tuolla lailla käyttäydy, kuin sinä teet. Solvaat toisia ihan, kuin toisetkin ja dianoosejakin melkein jakelet.

Ai niin, synnithän saa anteeksi, kun pyytää...
Vihaat uskovaisia, koska he eivät täyttäneetkään sinun korkeita odotuksiasi? Älä aseta muita jalustalle niin et pety kun he tippuvat sieltä. Uskovaiset ovat ihmisiä siinä kuin me muutkin.

• Tykkää
Reactions: idunnor
En tiennykkään et oot ton näkönen. siis kaunis oot. mut tossa sun pikkukuvassa näytät ihan joltain hiireltä joka esittelee notkeustaitojaan kun ei oo muutakaan mitä esittää :D mutta siis onhan sulla!
Oon vissiin niin yliväsynyt, että putosin ihan totaalisesti tolle kommentille! :LOL: Ja siis ihan hyvällä putosin, sillä tottahan se on, että mä näytän pikku hiirulaiselta tossa. :D :D

Ja kiitoksia noin muuten kommentistasi. :)

"minna"
[QUOTE="vieras";24200918]Mulle tulee jotenkin surullinen olo noista kuvistasi :( Sulla ei vissiin ole kaikki ihan hyvin?[/QUOTE]

Minulle tulee surullinen olo sinun kommentistasi, sulla ei vissiin ole kaiki ihan hyvin?

Suzyanne on tässä hienossa kuvassa totinen, mutta silti kaunis. Muissa kuvissa joita hän on tänne laittanut, hänellä on kaunis, sydämellinen hymy. Lisäksi hänellä on sydämellinen ja empaattinen, ystävällinen luonne.

• Tykkää
Reactions: Wicked Mary
Mä tykkään paljon Suzyannesta, kun on niin symppiksen oloinen ja iloisen näköinen. Joku ilkiö vaan aina ottaa hänet hampaisiinsa. Luulen, että sutjakka ulkomuoto, mutta ehkä veilä enemmän se suzyn onnellisuus aiheuttaa jotain kateellisuutta.

Kunpa jokainen ymmärtäisi, että oma asenne vaikuttaa omaan onnellisuuteen ihan ratkaisevasti.

"eräs mies"
[QUOTE="minna";24202028]Minulle tulee surullinen olo sinun kommentistasi, sulla ei vissiin ole kaiki ihan hyvin?

Suzyanne on tässä hienossa kuvassa totinen, mutta silti kaunis. Muissa kuvissa joita hän on tänne laittanut, hänellä on kaunis, sydämellinen hymy. Lisäksi hänellä on sydämellinen ja empaattinen, ystävällinen luonne.[/QUOTE]

Juuri näin. Täällä on paljon upeita naisia, ja Suzyanne on yksi niistä kauneimmista. Ja lisäksi hänellä on oikeasti hyvä luonne. Nimittäin exäni tunsi hänet, ja puhui hänestä pelkkää hyvää. Mukavan luonteen lisäksi hänellä on kaunis lauluääni, olen kuullut.

"vieras"
Harva teini jaksaa täällä pyöriä, ja pahimpia rääkyjiä on ne keski-ikäiset akat. Mutta helpompihan se on teinejä syyttää kun ottaa se peili esille!
Ai mistäs sinä tiedät? Onko täällä joku tilasto olemassa minkä ikäisiä täällä on rekisteröitymättä? Luulo ei ole tiedon väärtti nimittäin.

Itse kävin teininä 10v sitten ainakin usein näillä aikuisten suosimilla palstoilla provoilemassa ja leikkimässä perheenäitiä =) Tätä harrasti myös muut peruskouluikäiset, ja uskoisin, että nettien yleistyessä koteihin näiden kuluneiden vuosien aikana on heitä vielä enemmän.

Aikamoisessa harhamaailmassa se sinäkin elät, jos kuvittelet että kaksplus palstalla kirjoittelee vaan äidit. Täällä kun on näitä osioita ihan vauvakuumeesta lähtien ja melko moni tyttö potee vauvakuumetta nuoruudessaan. Sitten on vielä erikseen nämä lasten vihaajat, jotka käyvät silloin tällöin aukomassa päätään tarkoituksella.

"mitäs nyt" on kaikenlisäksi ihan yleisesti netissä muilla keskustelupalstoilla linkitettynä, joten tänne varmaan eksyy säännöllisin väliajoin ihan kaiken ikäisiä, sukupuolesta viis. On juuri samanlainen roskapalsta mitä vauvan aihe vapaa tai muut netin tällaiset vilkkaat keskustelupalstat, joissa juttu lentää ääripäästä toiseen. kai olet huomannut täälläkin provojen määrän mm. tämän osion otsikoita katsellessasi.. Niistä suurin osakaan ei ole varmasti "äitien" kirjoittamia.

On täällä välillä niin naurettavia juttuja, että ihan radiolähetyksiin päätyvät sillointällöin naurunaiheeksi. Veikkaatko, ettei muutama sata Radio SuomiPopin kuulijaa ole mielenkiinnosta eksynyt tänne kun radiossa on ensin näitä kaksplussan edesottamuksia kuunneltu vedet silmissä.

Mutta jos on yksinkertainen sinisilmäinen luonne ja tarpeeksi mustavalkoinen niin varmasti uskoo, ettei kaksplussalla käy muut kuin äidit. Itse olen kyllä äiti, mutta tiedän, että mm. mieheni lapsettomat kaveritkin tämän paikan tietävät , siinä missä suomi24:nkin , vaikkei kukaan heistä täällä nyt niin sanotusti "paqlstailekaan" kuten täällä on tapana sanoa.

"Ken guru"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202074:
Tervetuloa Keittis-tädin koirakouluun....erityisesti tarkoitettu teinien koulutukseen :D

Et ole yhtään sen näköinen kun olen kuvitellut, tämä taas vähän hämää niitä aiempia mielikuvia sun kirjoituksistas. Oletpa kaunis!

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24202086:
:OKeittis! Vau.
Kiitos :) Tuorein kuva mikä musta on olemassa. Eli ikää nämä 49 vuotta mitä nytkin on ...vielä muutaman kuukauden. Kuopuksen mielestä mulla on kuvassa ilme, joka tietää joko hyvää tai huonoa ihan riippuen siitä, miten toinen osapuoli - kuopus - aikoo käyttäytyä :D

"hih"
[QUOTE="vieras";24202118]Ai mistäs sinä tiedät? Onko täällä joku tilasto olemassa minkä ikäisiä täällä on rekisteröitymättä? Luulo ei ole tiedon väärtti nimittäin.

Itse kävin teininä 10v sitten ainakin usein näillä aikuisten suosimilla palstoilla provoilemassa ja leikkimässä perheenäitiä =) Tätä harrasti myös muut peruskouluikäiset, ja uskoisin, että nettien yleistyessä koteihin näiden kuluneiden vuosien aikana on heitä vielä enemmän.
[/QUOTE]

No ehkä joillain on ollut oikea elämäkin eikä oo käynyt provoilemassa palstoilla teininä :D:D:D:D:D:D huhuhh, millanenhan susta on aikuisena tullut...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202137:
Kiitos :) Tuorein kuva mikä musta on olemassa. Eli ikää nämä 49 vuotta mitä nytkin on ...vielä muutaman kuukauden. Kuopuksen mielestä mulla on kuvassa ilme, joka tietää joko hyvää tai huonoa ihan riippuen siitä, miten toinen osapuoli - kuopus - aikoo käyttäytyä :D
Sulla on ilmeisesti elämäntavat kunnossa, tuon kuvan perusteella veikkaisin sua paljon nuoremmaksi :)

"vieras"
Ihan oikeasti täällä on harmaa- porukka todella lapsellista. Ovat varmaan yksinäisiä ja ajattelevat mielessään, että uskoltavat sanoakin, mutta irl ja tosipaikan tullen suu pysyy nätisti supussa. Suurin osa harmaista tuntuu olevan jotain wanna-be-bad ass :LOL: :stick:

Onkohan kukaan koskaan ajatellut, mitä pahaa oloaan purkavien harmaiden elämä oikeasti on? Harmaahiirulaisia?

Onneksi ylläpito saa ip:t talteen :)
Mä en tiedä kuuluuko se teiniangstiin, mutta meillä ainakin oli tapana tuossa 13-16 kesäisenä haukkua porukassa muita ja samaa tuli tehtyä netissä. kai sitä oli niin kurja olo ja aina vitutti, oli huono itsetunto ja sille sai pönkitystä olemalla ilkeä.

Hra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202074:
Tervetuloa Keittis-tädin koirakouluun....erityisesti tarkoitettu teinien koulutukseen :D

Mä oon kuvitellut sut vanhaksi kurttuseksi mummeliksi, mutta kuvahan väittää päinvastaista joten kai se on uskottava kuvaa

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä