Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
No niin taas jäit kiinni Marilii, itseasiassa mä tunnistin sut jo aiemmin, kun aloit puhua meistä jotka kerjäämme huomiota kuvaketjuissa ja että aiot huolehtia siitä että lapsenlapsesi saa riittävästi huomiota ettei tarvitse sitten kerjätä huomiota kuvaketjuissa...plus linkitit jonkun kuvan, mitä linkkiä en viitsinyt edes avata, ja ilmeisesti kukaan muukaan ei sitä ainakaan kommentoinut ja sua alkoi taas kerran vatuttaa kun itse jäit huomiotta ja tavoillesi uskollisena alat valittaa muille.

(Olipa pitkä lause)

Ja muuten sä ET ole mun ikäiseni vaan miltei 10 vuotta vanhempi (olen 55-vuotias) kuin mä ellet enemmänkin, niistä kuvista päätellen joita olet joskus postannut (en ole koskaan laittanut tänne kuviani saatika lapsenlapseni kuvia), sulla oli lapsia jo 70-luvun puolella( 1984 ja1989), jolloin mä olin vielä itse ihan kakara.

Sulle ei voi olla edes vihainen kun olet niin säälittävä tapaus.(Kiitos)
Ja väitä vaan ettet ole Marilii, usko ken tahtoo.
(No en ole).

Kiitoksia vaan tästä vuodatuksesta :)

"vieras"
no niin taas jäit kiinni Marilii, itseasiassa mä tunnistin sut jo aiemmin, kun aloit puhua meistä jotka kerjäämme huomiota kuvaketjuissa ja että aiot huolehtia siitä että lapsenlapsesi saa riittävästi huomiota ettei tarvitse sitten kerjätä huomiota kuvaketjuissa...plus linkitit jonkun kuvan, mitä linkkiä en viitsinyt edes avata, ja ilmeisesti kukaan muukaan ei sitä ainakaan kommentoinut ja sua alkoi taas kerran vatuttaa kun itse jäit huomiotta ja tavoillesi uskollisena alat valittaa muille. Ja muuten sä ET ole mun ikäiseni vaan miltei 10 vuotta vanhempi kuin mä ellet enemmänkin, niistä kuvista päätellen joita olet joskus postannut, sulla oli lapsia jo 70-luvun puolella, jolloin mä olin vielä itse ihan kakara
Sulle ei voi olla edes vihainen kun olet niin säälittävä tapaus.
Ja väitä vaan ettet ole Marilii, usko ken tahtoo.
Mikähän nyt vaivaa? En kyllä käsitä tätä juttua ollenkaan. Jos kuitenkin selittäisit järkevämmin, niin voisin ottaa kantaa.

kuules
[QUOTE="Vieras";24199560]Minä luulen, että täällä pyörii ihan vaan jotain teinejä pelleillemassa muiden kustannuksella. Koittakaa siis olla noteeraamatta heitä. On täällä ihan asiallisiakin harmaita, mutta kaikki ei vaan jaksa rekkautua. Itsellänikin on tunnukset, mutta saatan käväistä täällä aina vaan välillä ihan ex tempore, joten en jaksa kirjautua sisälle, kun en ole edes ainoa, joka tätä konetta käyttää.[/QUOTE]

Älä aliarvioi teinejä ja hauku heitä syyttä suotta. Toi on itsensä kusetusta että aikuiset ei muka käyttäydy huonosti. Teineillä tuntuu nykyään olevankin enemmän tapoja kun esim. heidän vanhemmillaan!!

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
"vieras"
Suzyannella tuossa kuvassa tosi kiva otsatukka. Ohutkin otsatukka näyttää tuolla tavalla leikattuna kivalta eikä sellaiselta päätä pitkin sivulle väännetyltä liimaletiltä.

palstalta pudonnut
hei, sama meno siis jatkuu kuin kaksi vuotta sitten. :) kuinka monta vuotta pitää tehdä kuvaketjuja ja luokata mielensä niistä kommenteista? kyllä sen vanhankin palstalaisen pitäs oppia uusia temppuja. itse en ikinä mustana täällä ole ollut, harmaana usean vuoden, nyt kun yritin tehdä paluuta-on tää jo niin nähty. samanlaiset ketjut jatkuu, kuvaketjut haukkumisineen, rollolaisen kirjoitusvirheisiin puuttuminen, ihan sama olis ottaa viimeisimmät sivut mitä palsta tarjoaa ja silti olisi aivan ajan hermoilla. :) mutta joo, kiitos aktiiveille, te olitte aikoinaan mun "perhe" kun ei oikein kotoa päässyt ihmisten ilmoille. mutta aikansa kutakin. moi taas pariksi vuodeksi! :wawe:

Suzyanne
[QUOTE="vieras";24200188]Suzyannella tuossa kuvassa tosi kiva otsatukka. Ohutkin otsatukka näyttää tuolla tavalla leikattuna kivalta eikä sellaiselta päätä pitkin sivulle väännetyltä liimaletiltä.[/QUOTE]

Kiitos, tykkäsin itsekin tuosta tosi paljon. Harmikseni en vaan ihan tuollaista ole saanut toiste, kävin kampaamossa jossa on paljon eri kampaajia, varmaan yli 10, enkä tietenkään muista kuka tuon leikkasi, että voisin mennä hänelle uudelleen :ashamed: Muut eivät ihan samanlaista ole saaneet aikaan. Mun mieskin inhoaa mulla sivuotsista, jota käytän aika usein. Itse tykkään siitäkin.

---
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24199811:
Ja sinä harmaa häirikkö, joka muka olet minut nähnyt... On vaikea kuvitella ihmistä, joka luo pelkän näkemisen perusteella toiseen palstalaiseen sellaisen siteen, että jaksaa päivästä toiseen tulla haukkumaan. Kukaan ei viitsisi ainakaan sen takia, että joku ei näytä yhtä hyvältä, kuin kuvissa, nähdä sellaista vaivaa, mitä sinä näet, kun luulet vielä, että ihmiset uskoo sun tyhmiä juttujas. Kun olet jauhanut tätä ennenkin, olen joskus jopa laittanut kvan, jossa hampaani näkyvät, mutta eihän se riitä. Nyt mä en rupea sun pillin mukaan pomppimaan, koska olet häirikkö.

Olet sairas ihminen, jonka ainoa sosiaalinen kontakti on netti. Saat tyydytystä siitä, että sinulle vastataan ja että ihmiset loukkaantuvat ja alkavat epäillä omaa peilikuvaansa, omia silmiään. Jos olisin sinä, olisin terveydestäni todella huolissani. Ja minä olenkin sinusta huolissani. Olen huolissani, että miten jaksat tälläistäelämäö, mistä ei jää sinulle käteen lopulta mitään.:(

Sulla on mahdollisuus vielä pelastautua tosta kateuden ja vihan täyttämästä, ahdistavasta ja yksinäisestä kuplasta, jossa elät. Voisit tulla ulos ja alkaa elää oikeaa elämää. Hae apua!
Sinäkö uskovainen? Ei ne tuolla lailla käyttäydy, kuin sinä teet. Solvaat toisia ihan, kuin toisetkin ja dianoosejakin melkein jakelet.

Ai niin, synnithän saa anteeksi, kun pyytää...

...........
Älä aliarvioi teinejä ja hauku heitä syyttä suotta. Toi on itsensä kusetusta että aikuiset ei muka käyttäydy huonosti. Teineillä tuntuu nykyään olevankin enemmän tapoja kun esim. heidän vanhemmillaan!!
Aika yksinkertasita olettaa, ettei jotkut teinit saata herkästi innostua haukkumaan toisia tällaisen palstan innoittamana. Olet itse teini tai et, niin sinunkin muuten kunnolliset lapsesi voivat jonain päivänä syyllistyä moiseen, vaikka vanhempana tulisivatkin ymmärtämään, että teko ei ollut kovinkaan hienotunteinen.

lol
Aika yksinkertasita olettaa, ettei jotkut teinit saata herkästi innostua haukkumaan toisia tällaisen palstan innoittamana. Olet itse teini tai et, niin sinunkin muuten kunnolliset lapsesi voivat jonain päivänä syyllistyä moiseen, vaikka vanhempana tulisivatkin ymmärtämään, että teko ei ollut kovinkaan hienotunteinen.
Harva teini jaksaa täällä pyöriä, ja pahimpia rääkyjiä on ne keski-ikäiset akat. Mutta helpompihan se on teinejä syyttää kun ottaa se peili esille!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä