Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
Beep
[QUOTE="vieras";24198710]Kysymys:
Ihanko oikeasti te kehutte ihmisiä (jotka ovat ihan tavisakkoja)
kaunottariksi?
Kyllä minäkin ymmärrän kuvaketjuja (jotenkin), mutta en vaan käsitä tuota hehkutusta.[/QUOTE]

Et käsitä sitä, että näkee ympärillään kauneutta? Nyt tässä ketjussa kuvina. Ei sitä käsitäkään ihminen, joka on sisältä ruma, ehkä liian rikki ja pilalla. Ja tää ei ollut sitten vittuilua, vaan näinhän se elämässä menee.

tykkään siitä 50-luku-tyyli kuvastakin paljon mutta kaunis oot kyllä ilman meikkiäkin
Kiitos :) ei tuonne uiskentelemaan mennessä viitsi meikata. Tuolla aikaisemmin joku ehdotti että laitettas kuvia ilman meikkiä, siihen yritin vastata mutta en onnistunut...

Olen kiitollinen kehuista mutta myös nuo teatterinäytös kommentit ilahduttaa, ikävämpää olis jos en milläänlailla erottuisi seinästä.

Ihan uskomattomia kommentteja eräiltä vierailioilta :D

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Sivusta seurannut
Hei oikeesti, jos jutut on tota luokkaa niin tarviiko vastata? Selvästi huomaa ettei "vieraalla" ole kaikki muumit laaksossa. Itseä ainakin pelottais tommonen stalkkeri..

"vieras"
Et käsitä sitä, että näkee ympärillään kauneutta? Nyt tässä ketjussa kuvina. Ei sitä käsitäkään ihminen, joka on sisältä ruma, ehkä liian rikki ja pilalla. Ja tää ei ollut sitten vittuilua, vaan näinhän se elämässä menee.
Kyllä minä nään kauneutta siellä, missä sitä oikeasti on ja tykkään siitä kovasti.
Teeskentelyä en käsitä. Sitähän tää täällä on. Nää muijat ei vaan ole kauniita.

Beep
[QUOTE="vieras";24199384]Kyllä minä nään kauneutta siellä, missä sitä oikeasti on ja tykkään siitä kovasti.
Teeskentelyä en käsitä. Sitähän tää täällä on. Nää muijat ei vaan ole kauniita.[/QUOTE]

Ehkä voisit sitten ymmärtää, että kauneutta nähdään myös eri tavoin kuin itse näet. Kaikki ei oo niinkuin sinä. Vaikutat siten nuorelta, että koet näiden ketjujenkin olevan jonkinlaista kilpailua, jota nuoret vielä harrastaa.

Ihmisillä on oikeasti monia eri makuja, se mitä lehdistö, viihdetuontanto pukkaa ei ole se absoluuttinen aito ja ainoa kauneus, ehkä kasvaessasi avaat itseäsi ja näet asioita eri tavoin kuin nyt. :)

"vieras"
Ehkä voisit sitten ymmärtää, että kauneutta nähdään myös eri tavoin kuin itse näet. Kaikki ei oo niinkuin sinä. Vaikutat siten nuorelta, että koet näiden ketjujenkin olevan jonkinlaista kilpailua, jota nuoret vielä harrastaa.

Ihmisillä on oikeasti monia eri makuja, se mitä lehdistö, viihdetuontanto pukkaa ei ole se absoluuttinen aito ja ainoa kauneus, ehkä kasvaessasi avaat itseäsi ja näet asioita eri tavoin kuin nyt. :)
Kyllä olen 45-vuotiaana nähnyt aika paljon.

Ihan oikeasti täällä on harmaa- porukka todella lapsellista. Ovat varmaan yksinäisiä ja ajattelevat mielessään, että uskoltavat sanoakin, mutta irl ja tosipaikan tullen suu pysyy nätisti supussa. Suurin osa harmaista tuntuu olevan jotain wanna-be-bad ass :LOL: :stick:

Onkohan kukaan koskaan ajatellut, mitä pahaa oloaan purkavien harmaiden elämä oikeasti on? Harmaahiirulaisia?

Onneksi ylläpito saa ip:t talteen :)

Beep
Ihan oikeasti täällä on harmaa- porukka todella lapsellista. Ovat varmaan yksinäisiä ja ajattelevat mielessään, että uskoltavat sanoakin, mutta irl ja tosipaikan tullen suu pysyy nätisti supussa. Suurin osa harmaista tuntuu olevan jotain wanna-be-bad ass :LOL: :stick:

Onkohan kukaan koskaan ajatellut, mitä pahaa oloaan purkavien harmaiden elämä oikeasti on? Harmaahiirulaisia?

Onneksi ylläpito saa ip:t talteen :)
Ehkä ne on koulukiusattuja ja nyt ne saa olla täällä kiusaajia?

[QUOTE="vieras";24199479]Ja sinä olet tosi yksinkertainen, jos ajattelet, että jokainen "lähettäjä vieras" on yksi ja sama.[/QUOTE]

Sehän onkin Wicked Maryn vika kun harmaat ei osaa keksiä eri nickejä samaan ketjuun =(
Ihan meedio pitäis olla, jos pystyy aina erottaa eri vieraat toisistaan.

eih
[QUOTE="vieras";24198774]http://moumou.indiedays.com
Tämä tyttö on kaunotar.[/QUOTE]

Voi vitun Marilii, eiks sulla oo muuta tekemistä?!?!??! Ootko päässyt jo suljetulta vai antaako hoitsut sun olla siellä koneella?

"Vieras"
Minä luulen, että täällä pyörii ihan vaan jotain teinejä pelleillemassa muiden kustannuksella. Koittakaa siis olla noteeraamatta heitä. On täällä ihan asiallisiakin harmaita, mutta kaikki ei vaan jaksa rekkautua. Itsellänikin on tunnukset, mutta saatan käväistä täällä aina vaan välillä ihan ex tempore, joten en jaksa kirjautua sisälle, kun en ole edes ainoa, joka tätä konetta käyttää.

"Manta"
Nyt tulee testi älähtääkö se koira johon kalikka kalahtaa... Oon huolissani eräästä palstalaisesta, hänen käytöksestään ja tunkemisesta joka paikkaan. Ihan kuin eläisi palstalaisilta saamistaan kehuista ja jakaisi täällä kaiken, aivan kaiken! Nyt sinä, joka ihan varmasti tätä luet ja odottelet kehuja; mene pois ja hanki elämä!!!

[QUOTE="Manta";24199587]Nyt tulee testi älähtääkö se koira johon kalikka kalahtaa... Oon huolissani eräästä palstalaisesta, hänen käytöksestään ja tunkemisesta joka paikkaan. Ihan kuin eläisi palstalaisilta saamistaan kehuista ja jakaisi täällä kaiken, aivan kaiken! Nyt sinä, joka ihan varmasti tätä luet ja odottelet kehuja; mene pois ja hanki elämä!!![/QUOTE]
Anna jokaisen elää tavallaan, jos hän ei ole vahingoksi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä